Onko naapuri kateellinen joulustanne?
Kommentit (19)
Ei minulla ole syytä olla kateellinen, olen hyvin toimentuleva, kuten tämän tienpätkän muutkin okt asukkaat
Mikä ihmeen kysymys toi nyt on? Miksi pitäisi olla kateellinen jollekin? Miten edes mietit tuollaisia?
Ovat muslimeja. Veikkaan etteivät paljon kadehdi. Heillä omat juhlat.
Oota, mä käyn kysyys. Pitääkö kysyä ihan koko kadun väeltä?
On varmasti kun ostettiin viimesen päälle kaikki. Naapurin raukkapariskunnalla ei ole edes luottokorttia.
Kyllä uusperheet kadehtivat ydinperhejouluamme.
On se varmaan, kuten meidän lumilingosta, mönkijästä, päältä ajettavasta ruohonleikkurista, uudesta autosta ja ties mistä.
En tiedä onko tonttu vai naapuri käynyt kurkkimassa mutta ikkunan alla oli pienet pienet jalanjäljet
Miksi pitäisi olla kateellinen kenellekään? Jos itsellä menee huonosti, niin kannattaa käyttää se energia oman tilanteen parantamiseen eikä muiden kadehtimiseen.
Mistä se meidän joulusta tietäisi? Meinaakko että ikkunan takana kyttää mitä me tehdään?
Vierailija kirjoitti:
Kaikestahan se on kade.
Ai olen vai? Kiva tietää
Asun yksin, ei ole edes joukuvaloja. Kynttilä palaa vessassa yötäpäivää, koska se on muuten niin kylmä. En usko, että naapurit kadehtivat 🤣
Kyllä se naapurin ukko katselee kuolaten meidän joulu makuuhuoneeseen ikkunastaan kun tämä PUKKI elostelee parikymppisten tyttö TONTTUJEN kanssa kun oma akka v1tunaamalla vieressä
paljas uneksija
Vierailija kirjoitti:
Asun yksin, ei ole edes joukuvaloja. Kynttilä palaa vessassa yötäpäivää, koska se on muuten niin kylmä. En usko, että naapurit kadehtivat 🤣
Enkä siis kadehdi itsekään ketään. Aaton olen vanhemmilla, siskojen ja heidän lastensa kanssa. Kiva nähdä, laulaa joululauluja, pelata vähän pelejä ja mennä yökirkkoon.
Olen kateellinen naapurin joulumuorista.
Naapuri näki kun kannoimme yli 2 metristä jolukuustamme sisään. Kerroin hänelle että meillä on yli 10 kiloinen joulukinkku, miten iso teidän kinkku on? Meni punaiseksi ja luikki tiehensä.
Naapurit soittelevat ovikelloamme, kun haistavat ihanan paistettavan kinkun tuoksun. "Jos sais vähän maistiaisia". Emme anna muuta kuin hajua. Ei pienintäkään palaa.
Jos oot kaunis ja mies komea. Kukaan mitään tanttoja kadehdi vaikka olis rahaa.
Kaikestahan se on kade.