Harrastaisitko seksiä miehen kanssa, jolla eroprosessi kesken?
Mies sanoo olevansa eroamassa, mutta asuu yhä exänsä kanssa
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen eroprosessia läpikäyvä mies. Mua ainaki yks kiva nainen haluaa panna. Mitä pahaa siinä on? Hän tietää mikä homman nimi on. En kylläkään ole naimisissa vaan pitkä avoliitto kariutui. Enkä todellakaan pane exää samalla. Hän on niitä merenelävätyyppejä ja tämä toinen taas on tulinen tapaus:)
Eli siirryt suhteesta suhteeseen. Oma mielipiteeni on , että ensin yksi suhde loppuun ja selväksi kokonaan ennenkuin aletaan uusia virityksiä hankkia. Mutta tietty muiden asiat ei minulle kuullu.
Ei kai paneminen auttamatta uutta suhdetta tarkoita :D
Äiti jo varoitteli että seksi voi johtaa seurusteluun.
Jos suostut olemaan laastari etkä haaveile mistään muusta niin go for it. Muussa tapauksessa jätä väliin ja arvosta itseäsi.
Onko ukon nimi muuten V...............??
Vierailija kirjoitti:
En harrastaisi
Surullista huomata miten jälkeenjääneitä naisia täällä on. He eivät ymmärrä, että seksi on miehellekin samanlainen oikeus kuin naisillakin. Myös mies tarvitsee tyydytyksen ja kaipaa hetkittäin läheisyyttä.
Ainahan miehet väittävät olevansa "eroamassa" että saavat vierasta lompsaa.Se vaimo tuskin on kuullutkaan asiasta.
Minä asuin vuosia naimisisaa olevan miehen kanssa. Oli ollut virallisessa asumuserossa ( taloudellisesti eronneet yms.) jo liki kymmenen vuotta kun tavattiin. Sitten sai avioeron ja 4 v myöhemmin mentiin naimisiin. Edelleen yhdessä. Mieheni kotimaassa eron saanti oli vaikeaa.