Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastaisitko seksiä miehen kanssa, jolla eroprosessi kesken?

Vierailija
17.05.2018 |

Mies sanoo olevansa eroamassa, mutta asuu yhä exänsä kanssa

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En harrastaisi, jos asuu yhdessä. Luultavasti puhuu paskaa. Jos taas asumuserossa, niin kyllä, mutta vain sellaisen kanssa, josta haluaisin pelkkää seksiä. Vakavampaan suhteeseen olisi liian monimutkainen tilanne eikä kiinnosta olla terapeutti tai laastari. Ja jos joku kysyy, että mitä väliä pelkän seksin kannalta, asuuko yhdessä vai ei vielä vaimonsa kanssa, niin periaatteessa ei mun kannalta... haluan vain ajatella sitä vaimoa, jolle ehkä valehdellaan tai jos puhe eroprosessista totta, miehen juoksujen katsominen saman katon alla asuen pitkän suhteen jälkeen voi silti tuottaa tuskaa. Enkä halua olla mukana sellaisessa kuviossa.

Just näin. Miehiä on kuitenkin maailma täynnä.

En ymmärrä myöskään sitä, miksi joidenkin täytyy mennä pariskunnan, jotka olleet kymmeniä vuosia yhdessä, väliin.

Minun työkaverini yritti iskeä minua kovasti, varmaankin joksikin satunnaiseksi panokaveriksi/murheidensa kuuntelijaksi, oli ollut teinistä vaimonsa kanssa ja kaiketi kaipasi vaihtelua.

En kuitenkaan todellakaan aloittanut suhdetta varatun perheenisän kanssa. Kunnioitan myös hänen ja vaimonsa pitkää historiaa yhdessä.

Vierailija
42/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään estettä, oli motiivit mitkä tahansa. Jos molemmat sitä haluaa niin antaa mennä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin, koska tuo sun lause on suomennettuna: "en ole eroamassa, haen yhden yön p****ua, annatko?"

Vierailija
44/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tietenkään. Arvostan itseäni, joku roti sentäs. Ihmeen paljon slorttoja täällä :O

Vierailija
45/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olisi mahtavaa, jos tästä itsekeskeisestä "miltä MUSTA tuntuisi" -kysymyksestä voisi laajentaa ajattelukykyään siihen suuntaan, että miltäköhän siitä miehen entisestä (tai nykyisestä!!!) naisesta tuntuu.

Maailma olisi paljon parempi paikka elää, jos toistenkin tunteita osattaisiin ja haluttaisiin ottaa huomioon.

Vierailija
46/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen eroprosessia läpikäyvä mies. Mua ainaki yks kiva nainen haluaa panna. Mitä pahaa siinä on? Hän tietää mikä homman nimi on. En kylläkään ole naimisissa vaan pitkä avoliitto kariutui. Enkä todellakaan pane exää samalla. Hän on niitä merenelävätyyppejä ja tämä toinen taas on tulinen tapaus:)

Eli siirryt suhteesta suhteeseen. Oma mielipiteeni on , että ensin yksi suhde loppuun ja selväksi kokonaan ennenkuin aletaan uusia virityksiä hankkia. Mutta tietty muiden asiat ei minulle kuullu.

Ei kai paneminen auttamatta uutta suhdetta tarkoita :D

No kyllä mulle tarkoittaa, mä en pane yhden illan random naisia. Eikä ole onneksi tarvinnutkaan, yksi piiiiiitkä liitto takana ja uusi, loppuelämän kestävä meneillään.

M42v.

Vierailija
47/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sekaantuisi tällaiseen. Tyttöystävästään eroamassa olevan kanssa olen kylläkin pannut. Ehkä raja menee tuossa asuvat yhdessä kohtaa.

Ymmärrän että av(i)oliitosta voi olla eroamassa, mutta jos ei olla naimisissa eikä asuta yhdessä, niin mitä "olla eroamassa" tarkoittaa? Jos ero on jo päätetty ja ei tarvitse käydä mitään sen kummempaa prosessia, niin miksei siitä lähtien ole jo suoraan sanottuna erottu eikä vasta eroamassa?

No ainakin tässä käsitelty tapaus asui vaimonsa kanssa yhdessä. Varmasti jo alunperin eri asunnoissa asuvien on helppo erota, mutta kai hekin voi ajatella , että ovat eroamassa silloin kun kaikkia asioita ei vielä ole selvitetty ja sovittu. Sitten kun kaikki on selvää, ollaan erottu.

Itse ymmärtäisin että ero on se kun päätetään että suhde on loppunut. Eli ei että ehkä loppuu tai toinen haluaa lopettaa. Eroaminen ei myöskään ole sitä että sovitaan kuka saa mitkä cdt ja matkamuistomagneetit. Ihminen siis on joko eronnut tai ei, jos yrittää väittää muuta niin ei ole eronnut.

Vierailija
48/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäänsä vahva suositus lapsettomille ihmisile: älä sekaannu ihmiseen, jolla on entuudestaan lapsia, jollet välttämättä halua kosolti ongelmia elämääsi.

Vähän sama juttu tässä. Etsitkö ongelmia elämääsi? Siinä tapauksessa toki sekaannu tällaiseen puoliksi vielä varattuun tyyppiin. Tai ainakin ihmiseen, jolla on vahvasti sidoksia eksäänsä.

Vierailija
49/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tuossa tapauksessa en, sillä mikäpä olisi antieroottisempaa kuin eroprosessin pyörteissä itkeskelevä mies, jolle sitten säälistä pitäisi antaa?

Jos taas olisin itse sinkkuna viihteellä, ja siihen lyöttäytyisi komea hväkäytöksinen mies jolla on pilkettä  silmäkulmassa, niin mikä jottei, statuksesta riippumatta. Tosin jos mies toisi parisuhdestatuksensa esiin (ja ei olisi sinkku) niin en lähtisi mukaan, sillä se pilaisi tunnelman että puhutaan muista naisista kuin minusta.

Vierailija
50/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipäänsä vahva suositus lapsettomille ihmisile: älä sekaannu ihmiseen, jolla on entuudestaan lapsia, jollet välttämättä halua kosolti ongelmia elämääsi.

Vähän sama juttu tässä. Etsitkö ongelmia elämääsi? Siinä tapauksessa toki sekaannu tällaiseen puoliksi vielä varattuun tyyppiin. Tai ainakin ihmiseen, jolla on vahvasti sidoksia eksäänsä.

Ehkä tosin jistain syystä niinpäin toimii paremmin, että naisella on lapsia, miehellä ei.

Elämänkokemus osoittanut.

Vierailija
51/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tuossa tapauksessa en, sillä mikäpä olisi antieroottisempaa kuin eroprosessin pyörteissä itkeskelevä mies, jolle sitten säälistä pitäisi antaa?

Jos taas olisin itse sinkkuna viihteellä, ja siihen lyöttäytyisi komea hväkäytöksinen mies jolla on pilkettä  silmäkulmassa, niin mikä jottei, statuksesta riippumatta. Tosin jos mies toisi parisuhdestatuksensa esiin (ja ei olisi sinkku) niin en lähtisi mukaan, sillä se pilaisi tunnelman että puhutaan muista naisista kuin minusta.

Muhun ei kyllä miehen pilkkeet silmäkulmassa tehoaisi - tosin en mitään yhden illan juttuja etsimään, eivät kiinnosta. Varsinkaan ravintoloista en etsi yhtään mitään.

Vierailija
52/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrastaisi, enkä muutenkaan 😅

Vierailija
53/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muhun ei kyllä miehen pilkkeet silmäkulmassa tehoaisi - tosin en mitään yhden illan juttuja etsimään, eivät kiinnosta. Varsinkaan ravintoloista en etsi yhtään mitään.

No mikä järki vastata keskusteluun jollei ole mitään kokemusta miehen kanssa seksin harrastamisesta eroprosessissa, tai varattuna, jne. 

"Mitä laittaisit koristeeksi kakkuun?" -"minä en kyllä laittaisi mitään kun en kerran kakkuja edes syö!"

Järkevää?? Not.

Vierailija
54/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen eroprosessia läpikäyvä mies. Mua ainaki yks kiva nainen haluaa panna. Mitä pahaa siinä on? Hän tietää mikä homman nimi on. En kylläkään ole naimisissa vaan pitkä avoliitto kariutui. Enkä todellakaan pane exää samalla. Hän on niitä merenelävätyyppejä ja tämä toinen taas on tulinen tapaus:)

Eli siirryt suhteesta suhteeseen. Oma mielipiteeni on , että ensin yksi suhde loppuun ja selväksi kokonaan ennenkuin aletaan uusia virityksiä hankkia. Mutta tietty muiden asiat ei minulle kuullu.

Ei kai paneminen auttamatta uutta suhdetta tarkoita :D

No kyllä mulle tarkoittaa, mä en pane yhden illan random naisia. Eikä ole onneksi tarvinnutkaan, yksi piiiiiitkä liitto takana ja uusi, loppuelämän kestävä meneillään.

M42v.

Mahtava mies olet.

Voi kun sun kaltaisen löytäisi...

Vierailija
55/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osoite on vielä sama, en. Voi olla, että vaimo ei edes tiedä, että ero on tulossa. 

Jos taas asuvat eri osoitteessa ja sattuis panettamaan,  niin miksei.

Vierailija
56/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on samassa asunnossa vielä niin en tod.

Se on totta vasta eri kämpissä se ero, jos sillonkaan.

Vierailija
57/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut. Kivitättekö nyt minut?

Vierailija
58/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
59/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En ole laastari.

Vierailija
60/71 |