Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastaisitko seksiä miehen kanssa, jolla eroprosessi kesken?

Vierailija
17.05.2018 |

Mies sanoo olevansa eroamassa, mutta asuu yhä exänsä kanssa

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen eroprosessia läpikäyvä mies. Mua ainaki yks kiva nainen haluaa panna. Mitä pahaa siinä on? Hän tietää mikä homman nimi on. En kylläkään ole naimisissa vaan pitkä avoliitto kariutui. Enkä todellakaan pane exää samalla. Hän on niitä merenelävätyyppejä ja tämä toinen taas on tulinen tapaus:)

Eli siirryt suhteesta suhteeseen. Oma mielipiteeni on , että ensin yksi suhde loppuun ja selväksi kokonaan ennenkuin aletaan uusia virityksiä hankkia. Mutta tietty muiden asiat ei minulle kuullu.

Paneminen ei ole = suhde

Suhde se seksisuhdekkin on. Ja olet seksisuhteessa jos yhteisestä sopimuksesta panette keskenämme toistuvasti. Toki tällöin voi olla muitakin suhteita.

Vierailija
22/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sekaantuisi tällaiseen. Tyttöystävästään eroamassa olevan kanssa olen kylläkin pannut. Ehkä raja menee tuossa asuvat yhdessä kohtaa.

Et sinä hänen kanssaa naimisiin ole menossa vaan harrastamaan ihan vaan seksiä.

Miksi silti panisin miehen kanssa, jolla ei ole asiat järjestyksessä? Tuossa han on selkeästi se vaara, että mies luulee enemmän ja jää roikkumaan. Ihan oman hyvinvoinnin kannalta välttelemään ongelmatapaukset ja toisten suhteisiin en sekaannusta edes seksin kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos asuu vielä yhdessä exän kanssa niin 99% ei eroakaan sen jälkeen kun on saanut pillua.

Ja exä eli vaimo ei tiedä mitään mistään eroaikeista.

Vierailija
24/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mies eroaa heti huomenna eikun ensi viikolla eikun ensi kuussa eikun ensi vuonna.

Siinä jahkaillessa "exän" kanssa syntyy pari uutta lastakin mutta kyllä se pian eroaa. En panisi.

Vierailija
25/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se eroprosessi kesken miehen mulkussa, päässä vai ihan paperilla? Niin että se vaimokin tietää?

Moni valehtelee tulevasta erosta jotta saisi helpommin vierasta.

Vierailija
26/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, eroamassa vai ”eroamassa”? Jos asuisi jo eri osoitteessa vaimon kanssa niin silloin kyllä. Muussa tapauksessa mies todennäköisesti vain kuzettaa saadaakseen tuusulaa.

Vierailija
27/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että viehättyisin miehestä joka roikkuu exän nurkissa eli tuskinpa vaan.

Vierailija
28/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama onko mies suhteessa, eronnut vai jotain siltä väliltä.

Vierailija
29/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaisin seksiä hänen kanssaan, mikä ettei. Mihinkään romanttisille treffeille en lähtisi.

Vierailija
30/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Vierailija
31/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi ns makuuni ja kaipaisin vain seksiä, voisin todellakin panna, vaikka montakin kertaa, Mutta jos olisin ihastunut tähän mieheen ja toivoisin suhdetta, en panisi.

Vierailija
32/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sekaantuisi tällaiseen. Tyttöystävästään eroamassa olevan kanssa olen kylläkin pannut. Ehkä raja menee tuossa asuvat yhdessä kohtaa.

Ymmärrän että av(i)oliitosta voi olla eroamassa, mutta jos ei olla naimisissa eikä asuta yhdessä, niin mitä "olla eroamassa" tarkoittaa? Jos ero on jo päätetty ja ei tarvitse käydä mitään sen kummempaa prosessia, niin miksei siitä lähtien ole jo suoraan sanottuna erottu eikä vasta eroamassa?

No ainakin tässä käsitelty tapaus asui vaimonsa kanssa yhdessä. Varmasti jo alunperin eri asunnoissa asuvien on helppo erota, mutta kai hekin voi ajatella , että ovat eroamassa silloin kun kaikkia asioita ei vielä ole selvitetty ja sovittu. Sitten kun kaikki on selvää, ollaan erottu.

Jos pari on tosissaan eroamassa niin silloin muutetaan pois yhteisestä asunnosta ja aloitetaan oma elämä. Asioita voi järjestellä eri osoitteista käsin.

Muussa tapauksessa en uskoisi eroon. Nykyinen vaimo ei ehkä ole kuullutkaan miehen eroaikeista.

Jos mies ei muuten kiinnostaisi kuin satunnaisena panona, niin sitten ihan sama.

Jos taas haluaa parisuhteen miehen kanssa, niin kannattaa odottaa että ero on tehty. Kun torttua tulee kahdelta taholta niin ei miehellä ole tarvetta muuttaa tilannetta eikä erotakaan.

Vierailija
33/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden tällaisen "eroprosessissa" olevan miehen. sivusuhteesta sytyi lapsikin, joka on kohta täysikäinen. Miehen eroprosessi on vieläkin kesken.

Vierailija
34/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat oikeasti eroamassa, avioerohakemus jätetty, muutettu erilleen, järjestetty lasten vuoroasuminen ja käytännönjärjestely ja laitettu oikeasti lusikat jakoon, niin kyllä voisin harrastaa.

Jos miehellä taas on eroprosessi "kesken" ja asuvat yhä yhdessä, niin en. Silloin pitäisi miestä lähtökohtaisesti vain klassisena kusettajana, joka pettää vaimoaan, jolla ei ole luultavasti mitään tietoa koko "eroprosessista".

Vierailija
35/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä itse haluan tuosta miehestä. Jos kertapanoa tai satunnaista fuckbuddyä, niin todellakin. Jos jotain vakavampaa, sitten en. Vasta sitten, kun ero on mennyttä elämää. 

Vierailija
36/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä. Koettu on vähän vastaavaa. Ei tuu kuin ongelmia. Trust me.

Vierailija
37/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä. Koettu on vähän vastaavaa. Ei tuu kuin ongelmia. Trust me.

Vierailija
38/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrastaisi, jos asuu yhdessä. Luultavasti puhuu paskaa. Jos taas asumuserossa, niin kyllä, mutta vain sellaisen kanssa, josta haluaisin pelkkää seksiä. Vakavampaan suhteeseen olisi liian monimutkainen tilanne eikä kiinnosta olla terapeutti tai laastari. Ja jos joku kysyy, että mitä väliä pelkän seksin kannalta, asuuko yhdessä vai ei vielä vaimonsa kanssa, niin periaatteessa ei mun kannalta... haluan vain ajatella sitä vaimoa, jolle ehkä valehdellaan tai jos puhe eroprosessista totta, miehen juoksujen katsominen saman katon alla asuen pitkän suhteen jälkeen voi silti tuottaa tuskaa. Enkä halua olla mukana sellaisessa kuviossa.

Vierailija
39/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen eroprosessia läpikäyvä mies. Mua ainaki yks kiva nainen haluaa panna. Mitä pahaa siinä on? Hän tietää mikä homman nimi on. En kylläkään ole naimisissa vaan pitkä avoliitto kariutui. Enkä todellakaan pane exää samalla. Hän on niitä merenelävätyyppejä ja tämä toinen taas on tulinen tapaus:)

Hmm. Voipi olla, ettei naiselle olekaan OK tämä jossakin vaiheessa vaikka kuinka näin väittää. Jumankauta oot mies sitten vaikeuksissa. Mustasukkainen panokaveri...joka haluaisi olla enemmän. Se on niin nähty.

Yksi nyt tiedät millaisia naiset ovat? Mieli muuttuu ja sitä rataa..

Vierailija
40/71 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En harrastaisi, jos asuu yhdessä. Luultavasti puhuu paskaa. Jos taas asumuserossa, niin kyllä, mutta vain sellaisen kanssa, josta haluaisin pelkkää seksiä. Vakavampaan suhteeseen olisi liian monimutkainen tilanne eikä kiinnosta olla terapeutti tai laastari. Ja jos joku kysyy, että mitä väliä pelkän seksin kannalta, asuuko yhdessä vai ei vielä vaimonsa kanssa, niin periaatteessa ei mun kannalta... haluan vain ajatella sitä vaimoa, jolle ehkä valehdellaan tai jos puhe eroprosessista totta, miehen juoksujen katsominen saman katon alla asuen pitkän suhteen jälkeen voi silti tuottaa tuskaa. Enkä halua olla mukana sellaisessa kuviossa.

Just näin. Miehiä on kuitenkin maailma täynnä.

En ymmärrä myöskään sitä, miksi joidenkin täytyy mennä pariskunnan, jotka olleet kymmeniä vuosia yhdessä, väliin.

Minun työkaverini yritti iskeä minua kovasti, varmaankin joksikin satunnaiseksi panokaveriksi/murheidensa kuuntelijaksi, oli ollut teinistä vaimonsa kanssa ja kaiketi kaipasi vaihtelua.

En kuitenkaan todellakaan aloittanut suhdetta varatun perheenisän kanssa. Kunnioitan myös hänen ja vaimonsa pitkää historiaa yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä