Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi itku tuota perinnönjakoa

Vierailija
17.05.2018 |

Miehen sisko junaili testamentilla anopin melko uuden tila auton itselleen niin ettei se vähennä muun perinnön jakoa. Nyt mies on sitten suuttunut siitä siskolleen.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on muuten jännä, miten nää sisarusten puoliskot ovatheitä, jotka niitä pelihousuja lähinnä repii. Että ei nytvaan perhwwn tytär!!! Saanut liikaa... Jestast että ottaa nuo kälyt päähän, jotka repii perhesuhteet muutenkin hajalle, kun ensimmöisinä kärkkymässä ei heille kuuluvaa ja laittavat välit rikki perheissä muutoinkin.. Kun nössöksi muuttuneet veljet yrittävät pirttihirmujensa edessä machoilla..

Muutenhan veli olisi ollut varmaan ihan ok, et ota vaan.. Tarviit enemmän. Mu t sehän ei miniälle käy.. The real truth ;)

Mies se pelihousunsa repi, minä en sanonut asiasta mitään. Kyllä mies halusi välit kokonaan siskonsa katkaista.

Vierailija
22/57 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tarvitseeko sisko sitä tila-autoa enemmän?

Onko tuo asia mistä kannattaa repiä peliverkkarit?

Tuskin tarvitsee mutta voinhan minä toki jatkaa autottomana. Hänellä on lapset aikuisia eikä lasten kuskauksia yms mutta ei meidän onneksi tarvitse yhteyttä pitää.

Siis sinä olet kärkkymässä perheen tyttärelle osoitwttua autoa!!! Jo on röyhkeäää! Sinä oöet pwrheen ulkopuolinen ja nämä perinnöt eivät muutenkaan kuulu sinulle!! Odota omien vanhempiesi autoja geeesssssh!!! Yök teitä natoja miniöitä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap voisi olla hissukseen ja pitää suunsa kiinni koska hän ei ole anoppinsa kuolinpesän osakas.

Mikäli testamentti on laadittu kyseenalaisissa olosuhteissa on Ap:n puolison nostettava kanne testamentin mitätöimiseksi.

Sananvalinnoillaam Ap osoittaa, että hänellä on aivan peruskäsitteetkin perinnönjaosta ihan hukassa!

Jos olisit lukenut ammattivalittajan päivittäisiä postauksia, tietäisit, että hänellä on hukassa paljon muutakin...

Vierailija
24/57 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on muuten jännä, miten nää sisarusten puoliskot ovatheitä, jotka niitä pelihousuja lähinnä repii. Että ei nytvaan perhwwn tytär!!! Saanut liikaa... Jestast että ottaa nuo kälyt päähän, jotka repii perhesuhteet muutenkin hajalle, kun ensimmöisinä kärkkymässä ei heille kuuluvaa ja laittavat välit rikki perheissä muutoinkin.. Kun nössöksi muuttuneet veljet yrittävät pirttihirmujensa edessä machoilla..

Muutenhan veli olisi ollut varmaan ihan ok, et ota vaan.. Tarviit enemmän. Mu t sehän ei miniälle käy.. The real truth ;)

Mies se pelihousunsa repi, minä en sanonut asiasta mitään. Kyllä mies halusi välit kokonaan siskonsa katkaista.

Mies kuules katkaisee ne välinsä vain ja ainoastaan pirtihirmunsa takia, jotta seksiä saa tulevaisuudessakin. Vai pihtaatko muutoinkin? Vaikutat äärimmäisen ikävältä persoonalta ja mitäpä tuo nyhverö velipoika sittwn voi muuta... Välit menee sinun takiasi, tahvo. ;) Yleensä veljet tahtovat siskoilleen kaikkea hyvää, kunnes kuvioon astuu kaltaisesi pirttihirmumustasukkaisena välit katkaisemaan.. Voi sinua pikkusta..

Vierailija
25/57 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin tarvitsee mutta voinhan minä toki jatkaa autottomana. Hänellä on lapset aikuisia eikä lasten kuskauksia yms mutta ei meidän onneksi tarvitse yhteyttä pitää.

Siis sinä olet kärkkymässä perheen tyttärelle osoitwttua autoa!!! Jo on röyhkeäää! Sinä oöet pwrheen ulkopuolinen ja nämä perinnöt eivät muutenkaan kuulu sinulle!! Odota omien vanhempiesi autoja geeesssssh!!! Yök teitä natoja miniöitä!!

Minä sain asiasta tietää viimeisenä. Mies oli yksin perinnönjaossa ja siellä sai asiasta tietää. Siellä oli suuttunut ja riehunut asiasta. Mua on turha syyttää.

Vierailija
26/57 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas on pikkunyhvönen velimies. Taitaa olla pienimunainenkin. Noh. Näitähän on Suomenmaa pullollaan. Minäminämulekaikkivelimiehiä ja heidän pirttihirmujaan taustalla huutamassa!! Haha!

Onnetonta tulevaisuutta teille..

Pienessä on eväänne näköjään. Sympatiaako täältä haet? Lol

Vierailija
27/57 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miniä-angstisuutesi on vähän liian läpinäkyvää. Onko sinulle sattunut huonoja kokemuksia miniöistä, etkä ole käsitellyt vihaasi? Testamentti voi olla mitätön, jos se on saatettu vahvan lääkityksen alaisen allekirjoitetttavaksi. Tai se voi olla väärennetty, sellaistakin tapahtuu. Muutoin toisen lapsen suosiminen aiheuttaa kyllä luonnollisesti epäsopua lasten kesken, suosimisessa ei siten ole järkeä. Oli sitten kyse pienistä tai aikuisista lapsista.

Vierailija
28/57 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei valittaja taida oikeasti olla pienintäkään käsitystä siitä, mitä täällä paljastelet itsestäsi ja luonteestasi...

Vierailija
29/57 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakas ystävä, sinulta on nyt jäänyt jotain tajuamatta. Ei sinun tarvitse "jatkaa autottomana", jos kerran katsot tarvitsevasi auton. Marssit kauppaan vaikka heti tänään ja ostat itsellesi auton.

Tietäisit vaan kuinka paljon valittajalta on jäänyt asioita tajuamatta.

Vierailija
30/57 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulee ainakin selväksi, kuka taustapiruna niitä välejä on katkaisemassa lol..

jestas mikä pikkupimu sattunut sukuun. Veliparka.. anoppiparasta puhuamattakaan. Ja se OIKEA tytär. Varmaan ollut kestämistä tuossa pirttitädissä.

Vierailija
31/57 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleva perijä kirjoitti:

Miten kukaan muu kuin tuleva perinnönjättäjä voi junailla yhtään mitään perinnönjaossa?

Anoppi oli kovin sairas ja viikkoja sairaalassa todella huonossa kunnossa. Hänen tyttärensä oli siellä myös ja sillä aikaa oli saanut teetettyä testamentin. Epäilen että runsaan lääkityksen takia ei edes anoppi tiennyt mihin paperiin laittoi nimensä.

Tai sitten tiesi. ..kuka oli se ihminen, joka siellä sairaalassa hänen kanssaan oli ne viimeiset viikot.

Vierailija
32/57 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitähän tähän maahan mahtuu. He ovat ensimmäisinä jakamassa suvun omaisuutta taustalla ja haukkuvat miehensä jos eivätPIDÄ PUOLIANSA KOVAAN ÄÄNEEN::. oikeita mätämunia yleensä suvuun naidut perintötilaisuuksissa, jotka eivät heille edes kuulu.

Vierailija
33/57 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tulee ainakin selväksi, kuka taustapiruna niitä välejä on katkaisemassa lol..

jestas mikä pikkupimu sattunut sukuun. Veliparka.. anoppiparasta puhuamattakaan. Ja se OIKEA tytär. Varmaan ollut kestämistä tuossa pirttitädissä.

Mies ne välit on katkaissut. Tietäsitpä kuinka hän oli riehunut perinnönjaossa kin. Minä en ole hänen siskoaan edes montaa kertaa nähnyt.

34/57 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi kaikki on tullut yllätyksenä vasta perinnönjaossa?

Vierailija
35/57 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Siellä ne oli miehelle sen testamentin näyttänyt. Itse en ollut siellä vaan olin kotona enkä tiennyt asiasta mitään.

36/57 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

Siellä ne oli miehelle sen testamentin näyttänyt. Itse en ollut siellä vaan olin kotona enkä tiennyt asiasta mitään.

Kuka vatipää on sitten perunkirjoituksen on suorittanut?

Vierailija
37/57 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

Sellainen ihminen joka tekee työkseen perunkirjoituksia.

Vierailija
38/57 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tila-auto ei vähennä muun perinnön jakoa, niin mikä tässä on ongelmana? Ap:n mies voi ostaa omalla perintöosuudellaan vastaavan, hänhän saa nyt auton arvon verran enemmän kuin siskonsa.

Miten niin mies saa auton verran enemmän kuin siskonsa? Auto oli testamentattu, joten loppuomaisuus menee tasan lapsille.

Ap väittää toisin. Hän kirjoittaa, että se ei vähennä muun perinnön jakoa. Testamentissa on ainoastaan määritelty, että sisko saa auton, mutta ei sitä, että sen auton arvo vähennetään jaettavasta omaisuudesta.

39/57 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

Sellainen ihminen joka tekee työkseen perunkirjoituksia.

Ei ole pätevä, jos tulee tuollainen testamentti ilmi vasta perinnönjaossa.

Vierailija
40/57 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tila-auto ei vähennä muun perinnön jakoa, niin mikä tässä on ongelmana? Ap:n mies voi ostaa omalla perintöosuudellaan vastaavan, hänhän saa nyt auton arvon verran enemmän kuin siskonsa.

Miten niin mies saa auton verran enemmän kuin siskonsa? Auto oli testamentattu, joten loppuomaisuus menee tasan lapsille.

Ap väittää toisin. Hän kirjoittaa, että se ei vähennä muun perinnön jakoa. Testamentissa on ainoastaan määritelty, että sisko saa auton, mutta ei sitä, että sen auton arvo vähennetään jaettavasta omaisuudesta.

Siis tarkoitin että sisko saa puolet perinnöstä plus auton.