Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä homofoobikkoja

16.05.2018 |

En vain ymmärrä. Ainoat perustelut olen kuullut ihmisiltä, jotka perustelevat sitä Raamatulla, mutta en ymmärrä sitäkään. Raamattuhan nimenomaan sanoo, että vain Jumala voi tuomita ja ettei kukaan ihminen ole täysin synnitön.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joltain homofoobiselta olisi kiva kuulla perusteluja tähän.

Vierailija
2/57 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiverto homoseksuaali kuolee paljon nuorempana kuin keskiverto hetero ja homoseksuaalit omaavat heteroita suuremman mahdollisuuden syyllistyä seksuaalirikokseen suhteutettuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskiverto homoseksuaali kuolee paljon nuorempana kuin keskiverto hetero ja homoseksuaalit omaavat heteroita suuremman mahdollisuuden syyllistyä seksuaalirikokseen suhteutettuna.

Onko tästä olemassa mitään tilastoja?

Itse en tiedä asiasta ja kuulostaa melko epäuskottavalta, mutta jos tämä nyt on totta, niin ensinnäkin: jos homot kuolevat nuorempana, niin miten se vaikuttaa juuri sinun elämääsi?

Lisäksi, harvoin kuulee (ainakaan täällä Suomessa) homojen tekemistä raiskauksista tai ahdistelutapauksista, verratuna heteroihin.

Vierailija
4/57 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään homo"foobikoita". On vain ihmisiä jotka eivät jaksa niitä pervoja ympärillään. En pidä maksalaatikosta, miksi minun pitäisi pitää homoista?

Vierailija
5/57 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiahan olisikin, että ne siihen homofobiaan liittyvät tai ymmärtäisivät olla liittymättä ja olemaan antamatta sille mitään tukea tai kannustavaa palautetta. Homofobia on todellinen asia ja sitä on olemassa, mutta se on vähintään yhtä paljon itse jostain yhteiskunnan marginaalista omaksuttua, kuin jostain kasvatuksesta ja kasvuympäristöstä saatua. 

Vierailija
6/57 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shy Pakistani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en tiedä asiasta ja kuulostaa melko epäuskottavalta, mutta jos tämä nyt on totta, niin ensinnäkin: jos homot kuolevat nuorempana, niin miten se vaikuttaa juuri sinun elämääsi?

Lisäksi, harvoin kuulee (ainakaan täällä Suomessa) homojen tekemistä raiskauksista tai ahdistelutapauksista, verratuna heteroihin.

Toki jos katsomme näitä kälifaatin puolesta taistelevien rikoksia niin sitten heterot tekevät enemmän, koska muzlimit ampuivat homot ennen Suomeen tuloa.

Vierailija
7/57 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shy Pakistani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos narkomaanit kuolevat nuorempana, niin miten se vaikuttaa juuri sinun elämääsi? jos syöpääsairastavat kuolevat nuorempana, niin miten se vaikuttaa juuri sinun elämääsi?

Vierailija
8/57 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään homo"foobikoita". On vain ihmisiä jotka eivät jaksa niitä pervoja ympärillään. En pidä maksalaatikosta, miksi minun pitäisi pitää homoista?

Millä perusteella homot ovat muita pervompia?

Olen itse lähinnä naisiin suuntautunut (ja itsekin siis nainen), enkä pidä itseäni tai suurinta osaa seksuaalivähemmistöihin kuuluvista ystävistäni mitenkään pervoina.

Vierailija
9/57 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homofobia määritellään vihana, inhona tai pelkona homoseksuaaleja kohtaan.

Yleensä ne homoja inhoavat tuppaavat ajattelemaan paljon homoja petipuuhissa ja kuvottelevat huonojenkin tekevän niin

Vierailija
10/57 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shy Pakistani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos narkomaanit kuolevat nuorempana, niin miten se vaikuttaa juuri sinun elämääsi? jos syöpääsairastavat kuolevat nuorempana, niin miten se vaikuttaa juuri sinun elämääsi?

Ei mitenkään. Eikä minulla ole mitään narkomaanejakaan vastaan. Kukin elää tyylillään niin kauan kunhan se ei satuta muita (päihderiippuvuus voi kyllä satuttaa narkomaanin perhettä, enkä ole erityisen huumemyönteinen, mutta en minä vihaa narkomaaneja).

Vierailija
11/57 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisestä väitteestä en ole kuulluktaan, mutta jälkimmäinen (useasti kiihkomielisten hysteerikkojen suusta) on täyttä paskaa. Samanlainen urbaanilegenda kuin, että useimmat sarjamurhaajat amerikassa ovat valkoisia. Tämähän ei pidä paikkaansa, vaan esim. mustia sarjamurhaajia on ihan yhtä paljon kuin valkoisiakin suhteutettuna väestömäärään. Homot on ihan yhtä ok/not kuin heterotkin. t. heteromies 40v.

Vierailija
12/57 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No millä perusteella homot ovat "pervoja"? "Miksi minun pitäisi pitää homoista" Tuo on vain rasistista huutelua jos ei perustele mitenkään.

Vierailija
13/57 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nyt inhoan kaikkia sairaita pervoja, kuten homoja ja pedofiileja.

Vierailija
14/57 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shy Pakistani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella homot ovat muita pervompia?

Olen itse lähinnä naisiin suuntautunut (ja itsekin siis nainen), enkä pidä itseäni tai suurinta osaa seksuaalivähemmistöihin kuuluvista ystävistäni mitenkään pervoina.

Elän todellisuudessa.

-ohis

Vierailija
15/57 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi homot käsitellään aina homoina, miksei ihmisinä? Hirveä homon mainonta tv:ssäkin... tässä tämä homo se ja se homo jne...

Vierailija
16/57 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homofobia määritellään vihana, inhona tai pelkona homoseksuaaleja kohtaan.

Yleensä ne homoja inhoavat tuppaavat ajattelemaan paljon homoja petipuuhissa ja kuvottelevat huonojenkin tekevän niin

Mua ei vtun vertaa kiinnosta mitä hinurít tekee keskenään kun ne vain ymmärtäis lopettaa sen helevetín ahdistelun ravintoloissa. Helsingin ravintoloissa tullaan nykyään jopa kopeloimaan. Itse kun tekisin saman naiselle niin tulis turpáan ja syyte, mutta noita pervoja pitää vaan ymmärtää. Oksettaa koko porukka.

Vierailija
17/57 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei pääsääntöisesti pidä epänormaaleista asioista?Korkean kulttuurin maissa homoilusta saa vielä kuolemantuomion

Vierailija
18/57 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shy Pakistani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tilastoja, ja homot todellakin kuolevat nuorempina ja käyttävät useammin huumeita ja heillä on paljon enemmän seksitauteja + mt-ongelmia.

Harvoin kuulee homojen raiskauksista, koska

1) homoja on kymmeniä kertoja vähemmän kuin heteroita

2) "omaan pesään ei paskota" -mentaliteetti rajoittaa vähemmistöjen sisäisten ongelmien esiin tuomista

Vierailija
19/57 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi homot käsitellään aina homoina, miksei ihmisinä? Hirveä homon mainonta tv:ssäkin... tässä tämä homo se ja se homo jne...

Niinpä, ei heteroistakaan puhuta tässä on hetero Rami ja täällä vieraana hetero Mari.

Vierailija
20/57 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shy Pakistani kirjoitti:

En vain ymmärrä. Ainoat perustelut olen kuullut ihmisiltä, jotka perustelevat sitä Raamatulla, mutta en ymmärrä sitäkään. Raamattuhan nimenomaan sanoo, että vain Jumala voi tuomita ja ettei kukaan ihminen ole täysin synnitön.

Miksi minkään panemisen pitäisi määrittää maailmankuva? Aika sairas elämä jos näin on.