Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten lähes kaikki ilmaiseksi ja palkan edestä saava kansanedustaja VOI halveksia työtöntä?

Vierailija
16.05.2018 |

Veronmaksajien taskustahan kansanedustajien elintaso kustannetaan.
Vaikka moni vaan edustaa omia etujaan ja se kansa kummasti unohtuu.
Sitten katsotaan nenää pitkin työtöntä sairasta, ihan pöljää....328

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa aina kun kansanedustajiin puretaan omaa pahaa oloa.

Ei muuta, jatkakaa!

Vierailija
42/55 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansa ihan ITSE valinnut nämä ihmiset täysihoitoon. Tehdään ensi vaaleissa siten että kukaan ei käy äänestämässä. Onnistuukohan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta, jatkakaa!

Mitä huvittavaa tässä on ja kenen kannalta?

Olisiko kansanedustajien ja halllituksen korkea aika katsoa peiliin ja miettiä miksi? 

Miksi kansalaiset voivat selkeästi huonosti ?

Vierailija
44/55 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se taktiikka ei muuten toimi, että ei käy äänestämässä. Nimittäin silloin antaa vaan valtaa enemmän niille, jotka käyvät äänestämässä. Ja kokoomuslaiset käyvät aktiivisesti äänestämässä ja siksi pysyvät vallassa. On erittäin tärkeää, että muiden puolueiden äänestäjät käyvät äänestämässä. Vain siten muut puolueet ja heidän äänestäjänsä pääsevät valtaan.

Vierailija
45/55 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

– Suuri työ on varmasti jo tehty, ja pistää surulliseksi, miten tällaista voidaan tehdä. Jonkin verran kyseessä on omaa turhautumista, mutta etenkin hämmennystä, kun tiedän, että valiokunnassa esitettiin tosi hyviä kysymyksiä esimerkiksi soten kustannuksista ja siihen varautumisesta, Punakallio sanoo Uudelle Suomelle.

Lue lisää:Raju sote-riita repesi eduskunnassa: ”Hallituksen härski sulle-mulle-politiikka runnoo alleen demokratian perusperiaatteet”

Punakallio kummasteli keskiviikkona Twitterissä sitä, että eduskunnan sosiaali- ja terveysvaliokunta keskeyttää talousasiantuntijoiden kuulemiset sote- ja maakuntauudistuksen rahoituskehyksestä JTS:stä eikä siten anna myöskään lausuntoa sote- ja maakuntauudistuksen rahoituskehyksestä.

– Mitäh? Sosiaali- ja terveysvaliokunta ei anna lausuntoa kehyksestä eli #JTS:stä. Olin itse paikalla kuultavana jo 3.5., ohessa @Kuntaliitto lausunto. #turhaatyötä, Punakallio kirjoitti keskiviikkona Twitterissä.

Vierailija
46/55 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta, jatkakaa!

Mikä siinä sinua huvittaa?

Vierailija
47/55 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta, jatkakaa!

Mitä huvittavaa tässä on ja kenen kannalta?

Olisiko kansanedustajien ja halllituksen korkea aika katsoa peiliin ja miettiä miksi? 

Miksi kansalaiset voivat selkeästi huonosti ?

Turhaa vinkumista ja suorastaan joukkohysteriaa jonka sosiaalinen media hienosti mahdollistaa.

Kansanedustajan palkkahan ei edes niin kummoinen ole! Pitäisikö parlamentaarikoille maksaa jotain kaupan kassan palkkaa vai?

Kateelliset valittajat nyt vaan ottivan tämän kohteekseen, parin päivön päästä se voi olla taas Wahlroos tms.

Kansalaiset voivat hyvin, todella hyvin. Meillä on täällä ihan kaikkea, sitä teidän on ihan turha yrittää kieltää. Aika törppö saa olla jos ehdoin tahdoin elämänsä pilaa -silloin se on itse aiheutettua eikä todellakaan yhteiskunnan = muitten veronmaksjien huoli enää.

Vierailija
48/55 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaisia pummeja ovat kansanedustajat :D

Vierailija
49/55 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinaisia pummeja ovat kansanedustajat :D

Ja itse olet saanut elämässäsi aikaan mitä....? :D

Vierailija
50/55 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Olisko sitte joku euromäärä mikä auttas?

- No sen verran ny ainaski mitä sun 1 kampaamokäyntis maksaa

Vierailija
51/55 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska ne ovat narsistisia paskoja, siksi. Niillä on kadonnut täysin suhteellisuuden- ja kohtuullisuudentaju. Oletettu valta turmelee, ja kun yleensä kyse on vielä valmiiksi heikoista ihmispaskoista, se turmelee absoluuttisesti.

Vierailija
52/55 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasemmistoliiton kansanedustajat halveksivat työttömiä siksi että työttömät ovat köyhiä, kun taas vasemmistoliiton jäsenet ovat rikkaita

Vierailija
53/55 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi nomenklatuuri vie loputkin ihmisarvon,

ja viedään terminointileireille joutosakki.

Vierailija
54/55 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOK = Keskenkasvuiset Omahyväiset Kusipäät

He ovat täysin pikkulapsen tasolla, kaikki pyörii vain oman navan ympärillä minä minä-tyyliin. Ei puhettakaan empatiakyvystä, solidaarisuudesta, tietoa siitä että hyvinvointi luo hyvinvointia.

Vierailija
55/55 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrystä elämään pitäisi olla vaatimuksena kansanedustajille.