Miehen oudot kommentit rintaliivien koosta, 70D=Lihava, 85A= laiha (ja kuukautisten runsaus)
Itsellä on rinnat kokoa 70D/75D riippuen merkistä. Kun tilasin liivejä netistä ja mies näki sivuston, hän ihmetteli että miten minulla, hoikalla ihmisellä voi olla niin iso rintaliivien koko kun nehän on tehty lihaville. Lisäksi kun ostin tamponeja joissa on suurempi imukyky niin kysyi että kenelle niitä ostan koska enhän minä tuommoisia "hehtaarikapseleita" voi käyttää. Onko muiden miehet yhtä yksinkertaisia?
Kommentit (55)
Luin kerran netistä miehen kirjoittaman eroottisen tarinan. Siinä mies näki baarissa istuvan ihanan naisen ja arveli tämän rintaliivien koon olevan 90B... Pakko sanoa, että tuo vesitti tarinan kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies ilmeisesti luulee, että tamponin koko valitaan p*llun koon mukaan.
No minä ihan naisena muistan, kuinka terveystiedon tunnilla neuvottiin aloittamaan tamponin käyttö pienimmällä koolla.
Varmaan siksi että niissä pienimmissä on pienin imuteho joten turvallisinta kokeilla ja aloittaa sillä. Ikävä kiskoa kuivaa isompaa tamponia ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä ihmettelen kenelle ne jättitamponit oikein on. Itselle menee se mini just, kaverini sanoi että se pieni putoaa höneltä pois. Näitä messuhallin kokoisia toosia on joillakin
Et oo tainnut kokeilla dildoa koskaan sitten? Ja tamponit siis kyllä turpoavat verestä joten eivät ne voi tippua.
Haha :D Ei se pippelikään kyllä tosiaan mahdu jos ei "iso" tamponi mene sisään.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin terveystiedossa neuvotaan aloittamaan pienimmällä tamponikoolla. Sillä on helppo harjoitella ja se menee, vaikka immenkalvo olisi vielä ehjä. Ja toisaalta monella nuorella tytöllä on myös vuoto niin vähäistä, etteivät isommat tamponit ole vielä tarpeen. Vakituisessa parisuhteessa elävä nainen on "avattu" ja hänelle mahtuu suurempikin tamponi. Mahtuuhan sinne juhlakunnossa oleva miehen elinkin ja samaa tietä tulee jopa ihan kokonainen vauvakin ulos. Mistä lienetkään ap löytänyt tuon Ajatusten Tonavasi?
Kaikenkokoiset tamponit menee vaikka immekalvo olisi ehjä. Immekalvo ei ole mikään konkreettinen kalvo, joka tukkii emättimen
Löysien hehtaaritoosien joukkokommentointi. Uskotelkaa vaan itsellenne, että on jättitamponit on normaalia😂 Ku ämpäriin tökkis, sanois mies
Vierailija kirjoitti:
No kyllä ihmettelen kenelle ne jättitamponit oikein on. Itselle menee se mini just, kaverini sanoi että se pieni putoaa höneltä pois. Näitä messuhallin kokoisia toosia on joillakin
Ei tämä naisten anatomian tuntemus näemmä ole kaikilla naisillakaan hallussa.
Vierailija kirjoitti:
Löysien hehtaaritoosien joukkokommentointi. Uskotelkaa vaan itsellenne, että on jättitamponit on normaalia😂 Ku ämpäriin tökkis, sanois mies
Mitä sinä tiedät mitä miehet sanoo, ethän sinä seksiä voi harrastaa jos edes iso tamponi ei mene sisään.
Vierailija kirjoitti:
Sulla taitaa olla tamponin kokoinen. Voi sua.
Vierailija kirjoitti:
Kai tiedät että siitä "toosasta" on tarkoitus mahtua vauvan pää läpi? Jos sulle ei mahdu kaikki tamponikoot, niin kannattaa varata aika gynekologille, sillä sun toosassa on jotain todella pahasti vialla.
Minä 47-kiloisena käytin 85 A rintaliivejä, josku se A-kuppi oli liian isokin.
Vierailija kirjoitti:
En usko että sun oikea ympärys voi mitenkään olla 85 jos olet noin hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Haha, harmittaako kun olit väärässä ja tajusit itsekin :D No ei se tuommoisillakaan kommenteilla muuksi muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa, että ympäryksesi tosiaan oli 85. Minulla oli ympärys 85 kun painoin 100 kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Se johtui tietenkin siitä, että käyttämäsi liivien ympärysmitta oli liian iso. Tiesithän että esim 65Dssä on pienempi kuppi kuin tuossa 85Assa?
Vierailija kirjoitti:
Taas esimerkki ihmisestä joka ei tajua että tamponi valitaan imukyvyn mukaan ettei tartte olla 20 minuutin välein vaihtamassa.
Ei silllä ole toosan koon kanssa mitään merkitystä, oi mikropili.
Tosimies saa muuten naisen niin lämpimäksi että kaikenkokoiset toosat tuntuvat hyvältä.Katsos kun mitä mitä kiihottuneempi nainen on, sen pienempi sillä on koska alueella on paljon verta.
Jos siis tökit ämpäriä, olet huono rakastaja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä käytit, nehän oli selkeästi väärän kokoiset sinulle?
Mulla on liivit kokoa 70D. Ja mun rinnat on aika pienet. Sellaiset jotka sopivat miehen käteen kokonaan,eli melko pienet. Yhdet liivit mulla on itse asiassa 65E.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et oo tainnut kokeilla dildoa koskaan sitten? Ja tamponit siis kyllä turpoavat verestä joten eivät ne voi tippua.
No kyllä mulla hölkätessä meinaa tippua.
"Hehtaaritoosa"? Kuka edes käyttää tuollaista nimitystä?
Itselläni ei ole sellaista ongelmaa, että tamponi olisi itsestään tipahtanut, mutta en kyllä ymmärrä miksi tällaisen asian takia pitäisi ketään sheimata. "Toosan" tiukkuuteen ja väljyyteen vaikuttavat monet seikat, eikä tiukkuus/väljyys määritä ihmisen arvoa.
Oletan, että "hehtaaritoosaksi" nimittelyyn liittyy jonkinlainen vihjaus olemattomasta tai väljästä (hahhah) seksuaalimoraalista. Tiedoksi: seksikumppanien iso määrä ei tarkoita väljää toosaa.
No, jos esim tässä etusivun yläbannerissa olevassa jutussa on kaikki kuvissa esitellyt rintsikat liian pieniä, niin mitä voi miehen tietämyksen olevan. Oletan kuitenkin että nuo jutun liivit on valinnut liivimyyjä.
https://www.menaiset.fi/artikkeli/tyyli/muoti/nain_paljon_rintaliivit_v…