Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen oudot kommentit rintaliivien koosta, 70D=Lihava, 85A= laiha (ja kuukautisten runsaus)

Vierailija
16.05.2018 |

Itsellä on rinnat kokoa 70D/75D riippuen merkistä. Kun tilasin liivejä netistä ja mies näki sivuston, hän ihmetteli että miten minulla, hoikalla ihmisellä voi olla niin iso rintaliivien koko kun nehän on tehty lihaville. Lisäksi kun ostin tamponeja joissa on suurempi imukyky niin kysyi että kenelle niitä ostan koska enhän minä tuommoisia "hehtaarikapseleita" voi käyttää. Onko muiden miehet yhtä yksinkertaisia?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkamies kyseessä?

Miesten kannattaa pysytellä hedelmäsektorilla eikä arvuutella tissiliivien kokoja. Tyyliin Mirkulla oli melonin kokoiset, Annilla appelsiinin jne. Jos siis jotakin kokotietoutta haluvat jaella.

Vierailija
42/55 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on nää teinipojat jotka on tunkeneet minit takaluukkuunsa. Ja just ja just menee. Älkää nyt aikuiset naiset provosoituko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä 47-kiloisena käytin 85 A rintaliivejä, josku se A-kuppi oli liian isokin. 

Satutko muistamaan rinnanalusmittaasi kun painoit tuon 47kg? Vaikea uskoa että se on ollut 90cm luokkaa.

Vierailija
44/55 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen kun mieheni kysyi joskus nuorempana kuppikokoani. Vastasin vitsillä vain jotain, tyyliillä 58P ja mies oli tyytyväinen. Ei siis tiennyt niistä hölkäsen pöläystä ja mikä tahansa vastaus kelpasi :D

Vierailija
45/55 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta tietääkö kukaan, mistä Hgissä voi ostaa rintaliivejä kokoa 55 H tai 60 G tai 65 G? Olen kuullut et Kampissa oli ennen joku liike, josta sai isompia kuppikokoja hoikille, muttei taida olla enää?

Vierailija
46/55 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta tietääkö kukaan, mistä Hgissä voi ostaa rintaliivejä kokoa 55 H tai 60 G tai 65 G? Olen kuullut et Kampissa oli ennen joku liike, josta sai isompia kuppikokoja hoikille, muttei taida olla enää?

Onko nettikaupat poissuljettuja?

Vierailija
47/55 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis jatkaa... mulle on yritetty myydä 80 B -kokoisia mun "omana kokona". Eihän ne pysyneet edes päällä!

Vierailija
48/55 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluisin sovittaa. Etsin mm olkaimettomia ja muutenkin istuvuus tärkeää.

Vierailija
49/55 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kun on keskusteltu myös tamponeista ja tiukkuudesta/väljyydestä: minkä verran alapään "kuuluu antaa periksi" (esim. neitsyellä)? Olen itse juurikin neitsyt enkä käytä tamponeita, koska ajatuskin on epämukava: sisälleni menee juuri ja juuri yksi oma sormi kun olen SUPERkiihottunut (=vuodan kuin vesiputous), joten pumpulipötkön survominen "kuivaan tavaraan" kauhistuttaa. Kuulostaako epänormaalilta (ei niinkään nuo pelot vaan tuo tiukkuus)...?

Vierailija
50/55 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kun on keskusteltu myös tamponeista ja tiukkuudesta/väljyydestä: minkä verran alapään "kuuluu antaa periksi" (esim. neitsyellä)? Olen itse juurikin neitsyt enkä käytä tamponeita, koska ajatuskin on epämukava: sisälleni menee juuri ja juuri yksi oma sormi kun olen SUPERkiihottunut (=vuodan kuin vesiputous), joten pumpulipötkön survominen "kuivaan tavaraan" kauhistuttaa. Kuulostaako epänormaalilta (ei niinkään nuo pelot vaan tuo tiukkuus)...?

Sanoisin, että normaalia. Itselläni on sama juttu vielä 38-vuotiaana, vaikka en ole neitsyt: pystyn käyttämään vain asetintamponeja, koska o.b.:n laittaminen tuntuu inhottavalta. 

Vierailija
51/55 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluisin sovittaa. Etsin mm olkaimettomia ja muutenkin istuvuus tärkeää.

55 ja 60 ympäryksiä isolla kirjainkoolla voi olla aika mahdoton löytää ainakaan valmiina erikoisliikkeidenkään hyllystä. Tilaavat kyllä varmaan pyynnöstä. Onko tuo kuppikokosi eu vai uk mitoitusta?

Vierailija
52/55 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että sun oikea ympärys voi mitenkään olla 85 jos olet noin hoikka.

Olisiko tässä kyse ranskalaisesta kokomerkinnästä eikä eurooppalaisesta?! Eli 85A vastaisi 70A:ta.

Vierailija
53/55 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko kyse Wiipurin korsetista https://wek.fi

Vierailija
54/55 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että sun oikea ympärys voi mitenkään olla 85 jos olet noin hoikka.

Olisiko tässä kyse ranskalaisesta kokomerkinnästä eikä eurooppalaisesta?! Eli 85A vastaisi 70A:ta.

En kyllä muuta syytä keksi. Mutta miksi on katsonut kokolapusta vain ranskalaista kokoa. Monesti siinä kokolapussa on myös muiden kokomerkintäsysteemien koot.

Vierailija
55/55 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Superkiihottuneessa tilassa sun vaginaan on pakkautunut paljon verta, eli on luultavasti tiukempi kuin "normitilassa". Olen itse kaukana neitsyestä näin nelikymppisenä, mutta mullakin tekee kaksi sormea jo tiukkaa (kirjaimellisesti, heh) jos olen kiihottunut. 

Tamponi menee parhaiten sisälle kun kyykötät haara-asennossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan