Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäisinkö lapseni (tyttö 15v) liftaamaan mummolaan kesäkuussa hänen hyvän kaverinsa kanssa?

Vierailija
16.05.2018 |

Kaverinsa samanikäinen tyttö. Eipä tuota matkaa mummolaan ole kuin n. 200Km. Itsekin nuorempana liftailin eikä mitään ongelmia ollut. Tyttöni ja hänen kaverinsa ovat jo ihan innoissaan tästä seikkailusta. Hyvä juttu tässä olisi se, että se matka olisi näin myöskin ilmainen. Minä kyllä suostun tähän, mutta pitää vielä jutella tytön kaverin äidin kanssa asiasta. Jos hän ei tytärtään päästä, niin en minäkään sitten tyttöäni yksin päästä liftaamaan. Hyvä olla kuitenkin kaveri mukana.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et todellakaan päästä.

No en varmasti yksin päästäisikään. Oletteko katselleet kenties liikaa murhajuttuja friiltä, vai mistä tämä vastustus johtuu? Amerikka nyt on ihan eri maakin kuin Suomi. -Ap

Kukaan järkevä ei halua ottaa kyytiinsä liftareita, joita ei edes tunne. Yllättävät huumehörhöt autossa eivät ole mukavaa seuraa. Yleensä ihmisillä on sen verran rahaa, että on varaa juna- tai bussilippuun.

No on tietysti varaa, mutta (kokemuksena) liftaaminen on paljon kivempi. Sellaista nuoren seikkailumieltä. -Ap

Saadaan sitten lukea tytön seikkailusta iltalehdestä 😢

Vierailija
22/60 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En päästäisi 200kg 240cm vapaaottelijaakaan liftaamaan jonkun tuntemattoman autoon. Ties mikä murhamies siellä on kyyditsijänä.

No ainahan voi tapahtua mitä vaan, vaikka ostoskeskuksessakin kidnappaus. Miksi pelätä ihan kaikkea. Kyllä se liftaus on ihana kokemus, jota voi sitten myöhemmin muistella. Näkee uusia ihmisiäkin. -Ap

Kaikkea ei tarvitsekaan pelätä, mutta terve itsesuojeluvaisto ja maalaisjäejen käyttö pienentävät todennäköisyyttä että jotain sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ap ei ole kovin kiintynyt lapseensa, kun on niin innokkaasti päästämässä tätä liftaamaan, ei sen niin väliä vaikka joku raiskaa tai tappaa tytön.

Äitini nuoruudessa liftaaminen oli arkipäivää, mutta minulle on opetettu pienestä asti, ettei tuntemattomien kyytiin saa mennä, enkä todellakaan itse päästäisi lastani liftaamaan lyhyitäkään matkoja.

Toivottavasti liftausmyönteinen äiti on Porvoosta.

Turvallisesti tynnyrissä kasvatettu lapsi oppii vain pelkäämään ihmisiä, eikä uskalla elää. -Ap

Vierailija
24/60 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihanaa on liftaamisessa? Jos ei ole kertakaikkiaan pakko . Olen liftannut.

Vierailija
25/60 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ap ei ole kovin kiintynyt lapseensa, kun on niin innokkaasti päästämässä tätä liftaamaan, ei sen niin väliä vaikka joku raiskaa tai tappaa tytön.

Äitini nuoruudessa liftaaminen oli arkipäivää, mutta minulle on opetettu pienestä asti, ettei tuntemattomien kyytiin saa mennä, enkä todellakaan itse päästäisi lastani liftaamaan lyhyitäkään matkoja.

Turvallisesti tynnyrissä kasvatettu lapsi oppii vain pelkäämään ihmisiä, eikä uskalla elää. -Ap

Aika mustavalkoinen ajattelutapa, että vaihtoehdot ovat kasvattaa lapsi tynnyrissä tai altistaa ehdoin tahdoin vaaroille 😕

Vierailija
26/60 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai niin. Minä puolestaan kasvatan lapseni pysymään elossa. Siksi hän ei liftaa.

Vierailija
27/60 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihanaa on liftaamisessa? Jos ei ole kertakaikkiaan pakko . Olen liftannut.

Tuossahan minä jo siitä kerroin, turha uudestaan taas jauhaa siitä. -Ap

Vierailija
28/60 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai niin. Minä puolestaan kasvatan lapseni pysymään elossa. Siksi hän ei liftaa.

Eihän sellaista voi kasvattaa, senhän täytyy kokeilemalla kokea mikä on itselleen pahaksi ja hyväksi. -Ap

Vierailija
29/60 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ilmoita tällä palstalla kun tiedät tarkemmin milloin ja mistä tyttäresi aikoo lähteä liftaamaan.

Vierailija
30/60 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En päästäisi 200kg 240cm vapaaottelijaakaan liftaamaan jonkun tuntemattoman autoon. Ties mikä murhamies siellä on kyyditsijänä.

No ainahan voi tapahtua mitä vaan, vaikka ostoskeskuksessakin kidnappaus. Miksi pelätä ihan kaikkea. Kyllä se liftaus on ihana kokemus, jota voi sitten myöhemmin muistella. Näkee uusia ihmisiäkin. -Ap

Ai busseissa ja junissa ei ikinä tapaa uusia ihmisiä?

Vierailija
31/60 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sellaista voi kasvattaa, senhän täytyy kokeilemalla kokea mikä on itselleen pahaksi ja hyväksi. -Ap

Tämä vahvisti sen että ap trollaa.

Vierailija
32/60 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kyllä päästä liftaamaan kaksin eikä edes kolmin. On kaikenlaista pakettiautoa sun muuta farkkua ja ei vielä tuossa iässä osaa varoa, kun kyytiin aletaan houkuttelemaan  ja ties kuinka monta hullua kyydissä on odottamassa. Ennemminkin ostat ne bussiliput nyt ihan suosiolla ja siinä on seikkailua ihan riittävästi.

Vierailija
33/60 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai busseissa ja junissa ei ikinä tapaa uusia ihmisiä?

Eihän siellä ketään juttele, katselevat vaan kummasti jos joku sattuu vaikka juttelemaan. -Ap

Vierailija
34/60 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, missä asut ja missä päin tuo muommola on?

Vierailija
35/60 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Doctor Phil sanoi kerran osuvasti" Minun ei tarvitse ampua jalkaani tietääkseni, että se on huono idea." Siis aivan kaikkea ei tarvitse itse kokeilla, eiköhän teini voi seikkailla myös ei-hengenvaarallisilla tavoilla.

Vierailija
36/60 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä vahvisti sen että ap trollaa.

Mitä selität? No näinhän se on jos juot esim. paljon viiniä ja aamulla on tosi paha olo, niin eikö siitä yleensä viisastu että ei juo niin paljon sitten ensi kerralla. -Ap

Vierailija
37/60 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko se sama, joka kirjoitti provon siitä tuntemattoman luo jonnekin toiselle puolelle Suomea treffeille menosta?

Vierailija
38/60 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu toki annat mennä, mitä suotta huolehdit, eihän Suomessa nyt mitään voi tapahtua

Vierailija
39/60 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sun 15 vuotias kertoo sulle tekemisistään

Vierailija
40/60 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäresi ja hänen ystävänsä olisi hyvä harjoitella liftausta etukäteen, niin matka mummolaan sujuisi sitten turvallisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi