Vanha nainen katsoi minua vihaisesti kauppakeskuksen vessatiloissa
Olin veskissä ja tämä kyseinen noin 50v vanha nainen viereisessä vessakopissa.
Siitä viereisestä kopista kuului mieletön pierun pörähdys pienen ähellyksen jälkeen.
Minulla petti pokka ihan täysin, nauroin ääneen ja silmistä vesi valui. 😂😂😂
Tietenkin ”pierurouva” tuli samaan aikaan käsiään pesemään ja siinä sitten tuijotti äkäisenä, jopa murhaavasti. Minua vaan nauratti, piti poistua vessatiloista käsiä kuivaamatta.
Päiväni oli pelastettu.
Kommentit (27)
Jaa, mitäs tossa. Ihmetteli varmaan että oot vähän heihei kun yksinäsi naureskelet.
Sinun kaltaisten kiusaajaluonteiden vuoksi ihmiset alkaa jopa rajoittaa elämäänsä mielummin kuin uskaltautuvat julkisiin vessoihin suorittamaan LUONNOLLISIA kehon toimintoja!
On varmasti ollut hauska tilanne. Haluan silti olla näkemässä sen tilanteen, kun itse teet jotain noloa ja muilla ei ole tippaakaan itsehillintää. On vähän, eikä niin vähänkään lapsellista.
Viiskymppinenkö vanha? Eiköhän ennemmin keski-ikäinen. Ap tuntuu olevan vielä kovin lapsellinen iästään huolimatta. Eiköhän wc ole tarkoitettu tarpeitten tekemiseen.
Öhö öhö. Olipa hauskaa. No pieruhuumori iskee tunnetusti hieman heikkolahjaisempaan porukkaan parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Viiskymppinenkö vanha? Eiköhän ennemmin keski-ikäinen. Ap tuntuu olevan vielä kovin lapsellinen iästään huolimatta. Eiköhän wc ole tarkoitettu tarpeitten tekemiseen.
Menikö nyt hiekkaa pimpulaan? Korjataan sen verran, että minun silmissäni vanha. Olen itse 19vee
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sinun kaltaisten kiusaajaluonteiden vuoksi ihmiset alkaa jopa rajoittaa elämäänsä mielummin kuin uskaltautuvat julkisiin vessoihin suorittamaan LUONNOLLISIA kehon toimintoja!
Pitikö tästäkin mielesi pahoittaa? Se, että pierut naurattaa, ei ole mitään henkilökohtaista juonittelua sinua vastaan. Eikö voi nauraa mukana?
Jos minä käyn töräyttämässä vessassa niin joskus se naurattaa itseänikin. Lapsellista ehkä, mutta ei kaikki ole niin haudan vakavaa. Varsinkaan joku p*skalla käyminen 😫😌😁
Kyllä se katsoi sinua ap vihaisesti ihan vaan siksi kun olet nuori kaunis nainen ja toisin kun tuollaisilla mummoilla, ei sinulta pääse pepusta kun linnun viserrystä ja hajuveden tupsahduksia. Ihan selkeesti oli kateellinen koska tollai nyt jo noinki vanha.
Tuollaisten vanhusten hanurit on jo niin väljistyneitä lörppöjä, että ihan tikistelemättä pörähtelee.
Vierailija kirjoitti:
Niin, Ap. Nyt kun sulta pääsi melko luonnollinen hillitsemätön reaktio niin SINÄ OLET ILKEÄ KOULUKIUSAAJA!!!
...Onko teillä kaikki ihan kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Öhö öhö. Olipa hauskaa. No pieruhuumori iskee tunnetusti hieman heikkolahjaisempaan porukkaan parhaiten.
Tää viesti saa mut repeemään! 😅 tiedän, että on tyhmää nauraa räkättää pieruhuumorille, mutta muhun se vaan toimii! Ja asiaa tuntuu pahentavan se, että tosiaan tiedän sen olevan niin tyhmää...vähän niinkuin koulun kanssa käytiin kirkossa ja siellä ei saisi nauraa. Siellähän se vasta naurattikin...
Huumorini on jäänyt lapsen tasolle :)
Kai sä kysyit sen iän, ettet nyt ihan turhia pullistele? Mitä jos se olikin kuuskymppinen???
Pahuksen kakara, kehtaatkin vielä virnuilla. Who cares, jos vessasta kuuluu ääniä! Vessa on olemassa ihan tiettyä tarkoitusta varten. Jos et sitä sattunut tietämään, ole hyvä ja kertaa vähän näitä elämän perusasioita.
Suomessa aina ajatellaan pahaa. Jos joku nauraa sinun naurettavalle teollesi niin se nauraja on se paha siinä. Pitää esittää, ettei nää eikä kuule mitään, että mikään ei tunnu miltään. Se on suomalainen tapa olla.
Itselleen ei osata nauraa ikinä. Pieraiset ja joku nauraa niin se on itsetunto lopullisesti nurin, loppuiän psykoterapia, paniikkihäiriö, varhaiseläke ja normaaliin elämään ei ole paluuta. Pskalle ei taivu enää koskaan normaalioloissa, elämä yksinäisenä erakkona havumetsässä....
Minulla on käynyt ihan toisinpäin. Itse piereksin pytyllä, niin viereisen kopin täti koputteli kopin seinään.
😂