Vanha nainen katsoi minua vihaisesti kauppakeskuksen vessatiloissa
Olin veskissä ja tämä kyseinen noin 50v vanha nainen viereisessä vessakopissa.
Siitä viereisestä kopista kuului mieletön pierun pörähdys pienen ähellyksen jälkeen.
Minulla petti pokka ihan täysin, nauroin ääneen ja silmistä vesi valui. 😂😂😂
Tietenkin ”pierurouva” tuli samaan aikaan käsiään pesemään ja siinä sitten tuijotti äkäisenä, jopa murhaavasti. Minua vaan nauratti, piti poistua vessatiloista käsiä kuivaamatta.
Päiväni oli pelastettu.
Kommentit (27)
Voi ei oon koht 50 v ja en pidä itseäni vanhana. Ei kaikki 50 v ole tollasia mielensä pahottajia. Lapseni harrastaa joukkuelajia ja olin kerran pukkarissa auttamassa häntä treenikamojen kanssa. Eräs poika istui lattialla ja yritti vetää lenkkareita jalkaan pinnistellen, samalla häneltä törähti kovaääninen pieru.
Sain vaivoin pidettyä naamani peruslukemilla.
Se vasta inhottavaa ja noloa olisi ollut. Äiti ihminen nauramassa pienelle pojalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun kaltaisten kiusaajaluonteiden vuoksi ihmiset alkaa jopa rajoittaa elämäänsä mielummin kuin uskaltautuvat julkisiin vessoihin suorittamaan LUONNOLLISIA kehon toimintoja!
Niin, Ap. Nyt kun sulta pääsi melko luonnollinen hillitsemätön reaktio niin SINÄ OLET ILKEÄ KOULUKIUSAAJA!!!
...Onko teillä kaikki ihan kunnossa?
Kukaan ei puhunut koulusta mitään, vaan käytin sanaa kiusaajaluonne, eli tarkoittaa ilkeämielistä ihmistä, joka pyrkii nolaamaan muut. Taidatte ap:n kanssa kuulua myös näihin, jotka osoittelette ja naureskelette vamman tai sairauden vuoksi "hassusti" kävelevien viattomille ihmisille jne. Eli ette yhtään osaa ajatella muiden ihmisten tunteita.
Taatusti teitä itseännekin nolottaisi ja tuntuisi ikävältä jos joku alkaisi naureskella samalla tapaa teille kui mitä ap teki tuolle naiselle yleisessä vessassa. Moni nainen ja toki mieskin on muutenkin häveliäs vessajuttujen suhteen. Siihen päälle joku ap:n kaltainen idiootti nolaamaan luonnollisista kehon toiminnoista vieläpä niille tarkoitetussa tilassa, eli wc:ssä, niin voi hyvin aiheuttaa pysyviä traumoja! Kyseisellä naisella voi mennä pitkään, että kehtaa mennä ollenkaan vessaan muiden ihmisten nähden/kuullen.
Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi pystyä sen verran hillitsemään ajatuksiaan ja reaktioitaan, että osaisi peruskäytöstavat, joihin kuuluu se, ettei naureta muille.
Jos pyrskähdät yhtäkkiä nauruun jonkin asian takia etkä pysty itseäsi hillitsemään, se on ihan luonnollinen reaktio, ei aktiivista pyrkimystä toisen nolaamiseen. On se kumma kun luonnolliseen kehon toimintoon (pieru) ei saa reagoida luonnollisesti (naurulla), vaan pitää pyrkiä kaikki ihmisyys itsestään hävittämään.
Jos ei osaa nauraa itselleen niin ei kannata varmaan lähteä julkisiin vessoihin töräyttelemään. Pitäisikö siellä kaikkien teeskennellä, että mitään ääniä ei keneltäkään kuulu koskaan? En tarkoita että pitäisi aina naureskella, mutta kerrankos sitä nyt sattuu huvittavia asioita. Ei kannata niin vakavasti ottaa. Jos tuokin mummeli olisi nauranut mukana niin molemmille olisi jäänyt hyvä mieli tapauksesta.
Kyllä minä niin mieleni pahoitin