Miten kaukana on lähin grillinne ja miten usein käytte siellä?
Meillä on hyvä grilli noin puolen kukaan päässä. Olen käynyt viimeksi varmaan 8 v sitten.
Entä te?
Kommentit (18)
2 km päässä ja varmaan 2-3 vuotta sitten viimeks tullut käytyä. Tais olla pilkun jälkeen hampparin haku. Täytyypä käydä katsomassa kuinka paljon ok hinnat nousseet. Tuskin saa enää alle 5€ hampparia.
Noin 1,4 km. Ehkä kaksi kertaa vuodessa tulee siellä käytyä.
Tuossa takaterassillamme on lähin grilli, jos uunissa olevaa grillaustoimintoa ei lasketa. Toinen grilli on mökillä noin 80 km päässä.
Terassilla on lähin grilli, nyt talvehtii hupun alla. Tänään kävelin ohi mutta en tilannut mitään, viimeksi syöty ko grillillä viime kesänä.
Ehkä 500m maksimissaan lähimmälle Heselle . Kävin syksyllä viimeksi . Mökillä grillaan itse .
Lähin grilli noi kahden kilometrin päässä. Ei olla koskaan käyty. Kesällä grillataan mökillä noin joka toinen päivä.
Luultavasti vajaat puoli kilometriä, mutta en ole ikinä käynyt siellä, koska en tiedä, mitä minä siellä tekisin?
No nythän minä sen vasta hokasin. Tuijottelisin tietysti kuinka tiput pyörii grillissä!
Vierailija kirjoitti:
Ehkä 500m maksimissaan lähimmälle Heselle . Kävin syksyllä viimeksi . Mökillä grillaan itse .
Ei Hese ole grilli!
Ei kai lähigrillillä kätdä, reissunpäällä grillistä voi napata syötävää.
Keskustassa noin 2 - 3 km päässä on useita, en ole aivan varma mikä olisi lähin, riippuu siitäkin meneekö autolla vai kävellen. Yhdellä olen käynyt, olisiko ollut 15 vuotta sitten.
Ei mitään tietoa - en edes muista käyneeni griliillä ikinä, olen 50. Mikä edes on grilli, onko se eri juttu kun nakkikioski?
200 metrin päässä, kävin viimeks noin 6 kuukautta sitte
Pihalta noin 5 metriä. En ole koskaan käynyt. Mahtaako grillistä edes nykyään saada gluteenitonta ruokaa?
Noin 1 km .En ole koskaan käynyt siellä .
Samoin, puolisen kilometriä grillille, en tosin ole käynyt kuin kerran (vasta).
Vajaa kaksi metriä olkkarin sohvalta, missä nyt istun on lähin grilli.
Siellä on meitin kesäterde. Vanhahan toi weber grilli alkaa jo olee. Joskus 2011 kait hankittu. Pelittää kuitenkin hyvin , eikä ole nuhjaantuneen ja ruostekin pysynyt poissa.
Elvis grillille on matkaa ehken reilu kilsan verran. Olisinko max parikertaa 10-vuoden aikana käynyt.
Kotona tehdyt on parempaa ja halvempaa.
Pari sataa metriä on matkaa. Ehkä kerran kuukaudessa käydään.
Kukaan? Kirjoitin kilometrin. Ap