Oletko joskus hävennyt puolisosi käytöstä jossain yhteydessä?
Oli se sitten kylässä, kaupassa, asiakaspalvelutilanteessa tai muuten vain julkisella paikalla.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitään valkoroskaisempaa kuin puolisonsa tai eksänsä mollaminen.
Kertoo kaiken suomalaisten naisten tasosta.
Mites sä nyt tästä naisvihateeman tempaisit? Kun nimettömänä kerrotaan tapauksista joita ei voi kukaan tunnistaa, puhutaan silloin vaan asioista ja ilmiöistä. Sen sijaan moni kertoo miehensä seurassa moittivan/pilkkaavan vieressä istuvaa vaimoaan. Itsekin olen tämän kokenut. Mikäs on kommenttisi siihen käytökseen?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitään valkoroskaisempaa kuin puolisonsa tai eksänsä mollaminen.
Kertoo kaiken suomalaisten naisten tasosta.
Noniin, kukas sinä noista törpöistä olit?
Tinkiminen, hän on siinä lahjakas.
Baarissa, kun juomaa ei saanut viedä ulos. Sai aina ihan käsittämättömän raivokohtauksen siitä (ja selvin päin vielä). Tapahtui useasti. Siis heti alko jankuttaminen MIKSI EN SAA VIEDÄ TÄTÄ ULOS? TUOLLA TOISESSA SAA. MENETÄTTE ASIAKKAITA. TÄÄ ON IHAN PASKA PAIKKA!!!!! HAISTA VITTU. Kerran järjestyksenvalvoja suuttui erittäin paljon ja käski hänet takaisin sisälle. Hänellä tosin taisi olla muutenkin hieman suuret luulot itsestään. Ja ei edes usein käyty baarissa, mutta aina kun käytiin, tuo tapahtui ja seisoin punaisena vieressä ja käskin olemaan hiljaa ja lopettamaan..
Kyllä. Mies on ex. Kohteli kylmästi iäkästä ystävääni, käyttäytyi kuin hän olisi ilmaa.
Entinen mies.
Huuti liikeenteessä h omoa ja n eekeriä, näytti keskaria. Uhkasi vetää pataan naapurin erityisihmistä. Huuti lapsillemme kaupassa, et perkele saatte selkäänne! Vittuili pomoilleen, huuti kerrostalossa lätkän mm-kisojen aikaan. Rööki suussa työnteli vaunuja, vittuili ravintolassa huonosta ruuasta (ei lihiksiä ollut tarjolla)'
Kyllä. Siippa ei osaa lukea toisten elekieltä eikä esim huomaa jos ihmiset ovat kyllästyneitä kuuntelemaan juttujaan. Jatkaa vaan jaaritteluaan ja on suuna päänä kyläillessä. Itse huomaan muiden ilmeet ja hävettää.
Rasistiset vitsit ja muut huomautukset, joita onneksi viljelee vain kun olemme kahden. Muuten täydellinen mies, joten olen päättänyt tuon hyväksyä, vaikka joskus tiukkaa tekee. Olen saarnannut ja anellutkin lopettamaan, mutta kun ei ole useassa vuodessa tuloksia näkynyt niin tuskin tulee näkymäänkään.
En olisi ajatellut että voin tuollaisen vian hyväksyä, mutta toisessa vaakakupissa on niin paljon hyvää että haluan hyväksyä.
Enkä tarkoita että pitäisi olla kaiken hyväksyvä maailmanhalaaja, en ole sellainen itsekään. En vain pidä yleistämisestä enkä kaikin tavoin väsyneistä, mauttomista vitseistä.
Voi kyllä, useinkin. Mies tekee sen tahallaan. Ottaa aina jonkun "roolin" tavatessamme muita ihmisiä ja esiintyy pahimmassa tapauksessa pitkäänkin siihen eläytyneenä. Rooli saattaa olla esim. Jack Sparrow, Jim Carrey, Andy McCoy, räikeä homo tai mitä vaan... Sitten ihmiset tuijottaa että onko tää äijä tosissaan, no eihän se ole kun esittää vaan. Homoa näytteli tavatessaan vanhempani ja sukuni ensi kertaa. Oli siinä tädeillä ja sedillä ihmettelemistä... Mies on siis vielä pelottavan hyvä siinä. Joku päivä kuolen häpeään.
Vierailija kirjoitti:
Voi kyllä, useinkin. Mies tekee sen tahallaan. Ottaa aina jonkun "roolin" tavatessamme muita ihmisiä ja esiintyy pahimmassa tapauksessa pitkäänkin siihen eläytyneenä. Rooli saattaa olla esim. Jack Sparrow, Jim Carrey, Andy McCoy, räikeä homo tai mitä vaan... Sitten ihmiset tuijottaa että onko tää äijä tosissaan, no eihän se ole kun esittää vaan. Homoa näytteli tavatessaan vanhempani ja sukuni ensi kertaa. Oli siinä tädeillä ja sedillä ihmettelemistä... Mies on siis vielä pelottavan hyvä siinä. Joku päivä kuolen häpeään.
Täähän on ainoa hauska juttu näistä 😂
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Siippa ei osaa lukea toisten elekieltä eikä esim huomaa jos ihmiset ovat kyllästyneitä kuuntelemaan juttujaan. Jatkaa vaan jaaritteluaan ja on suuna päänä kyläillessä. Itse huomaan muiden ilmeet ja hävettää.
Tuli mieleen Temptation island 3-Juuso.
Minua arvostelee treenihousuissa ja muiden perään kuolaa kaikkialla, vaikkei moni muukaan sen ihmeellisempi näky ole kuin minäkään.
Toinen on, että on alkanut arvostelemaan rintojeni pienuutta
-toistaiseksi vain kaksin ollessamme- ja somessa sun muualla tuijottelee ja tykkäilee jättihinkeistä, joitakin kommentteja olen nähnyt myös "uuuu, panisin 😘😍😜 nyt on kuumaa" jne. Entä minun kuvat sitten? Ei reaktiota, ei mitään.
Näin kesän kynnyksellä taidan jättää koko tyypin ja nauttia sinkkukesästä.
Jouduin kesätöiden ajaksi asumaan vanhemmilla vierashuoneessa Toukokuusta Syyskuuhun. Tyttöystävä sitten halusi mukaan vaikka varoitin että voi olla siellä ankeaa kun tekemistä on vähän ja itse olen päivät töissä. Sitten eräänä päivänä töistä tulleena sai kuulla vanhalta äidiltä että uusi naisystävä oli kieltäytynyt auttamasta koti- ja pihahommien kanssa, istuu facebookissa kaiket päivät ja oli yrittänyt ryöstää säästöpossusta rahaa kenenkään huomaamatta. Ei vain hoksannut että äiti on tarkka laskemaan ne kolikot.
Siinä sitten sai sitten töiden jälkeen itse auttaa pihahommissa ja korvata varastettu summa äidille. Hävetä sai pirusti ja tilanne oli kimurantti kun ei millään olisi raskaan selänrikkovan työpäivän jälkeen jaksanut ruveta setvimään heidänkeskisiä riitoja. Sanoin suoraan silloiselle että nyt ottaa itseään niskasta kiinni tai ei ainakaan enää ikinä ryöstä mun vanhempien omaisuutta, sai siinä sitten mykkäkoulua ja haistattelua vielä loppupäivää piristämään.
Vierailija kirjoitti:
..seisoin punaisena vieressä ja käskin olemaan hiljaa ja lopettamaan..
En katsoisi päivääkään tuollaista epälojaalia puolisoa. Kodin ulkopuolella esiinnytään aina yhtenäisenä, eikä toinen osapuoli pariskunnasta mene vieraiden puolelle. Likapyykki pestään sitten kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..seisoin punaisena vieressä ja käskin olemaan hiljaa ja lopettamaan..
En katsoisi päivääkään tuollaista epälojaalia puolisoa. Kodin ulkopuolella esiinnytään aina yhtenäisenä, eikä toinen osapuoli pariskunnasta mene vieraiden puolelle. Likapyykki pestään sitten kotona.
Torspolle saa ja pitää sanoa. Et varmana esiintyisi tyytyväisenä naisen rinnalla jos tämä huutaisi ja vittuilisi ravintolan henkilökunnalle. Vai alatko itsekin huutaa ja vittuilla niin olette sitten oikein yhtenäinen rintama, oikea luonnonvoima?
Sen lisäksi tilanteisiin puututaan kun ne ovat päällä, eikä väännellä vasta kotona. Jos näen että mies on hommaamassa kaikille erittäin paskan illan toiminnallaan, se katkaistaan. Silloin ja siellä.
Vierailija kirjoitti:
Monet kerrat kun on humalassa. Sillä on vastenmielinen tapa kännissä olla parempi kuin muut ja tietää kaikesta kaiken. Paasaa sellaisella ällöttävällä nuotilla niitä typeriä juttujaan.
Kyseessä on selkeästi perinteinen suomalainen itsetunto-ongelmainen mies. Kännissä omaa riittämättömyyttä peitellään uhoavalla esiintymisellä.
On ex, mun eka poikaystävä silloin 18-vuotiaana. Hänellä oli ihme tapa alkaa urputtaa vastaan kaikille auktoriteeteille, tiesi kaikesta kaiken ja intti ihan periaatteesta. Oltiin yhdessä 3kk ennen kuin tajusin, että ei vittu mä saan paremmankin. Nyt törmäsin häneen uudestaan yliopistolla, kun hän alkoi opiskella alaa, jota minä opiskelen sivuaineena ja ihan samanlainen. Hävettänyt monella luennolla, kun hän keskeyttää luennoitsijoita ihan urpoilla kysymyksillä.
Vierailija kirjoitti:
On ex, mun eka poikaystävä silloin 18-vuotiaana. Hänellä oli ihme tapa alkaa urputtaa vastaan kaikille auktoriteeteille, tiesi kaikesta kaiken ja intti ihan periaatteesta. Oltiin yhdessä 3kk ennen kuin tajusin, että ei vittu mä saan paremmankin. Nyt törmäsin häneen uudestaan yliopistolla, kun hän alkoi opiskella alaa, jota minä opiskelen sivuaineena ja ihan samanlainen. Hävettänyt monella luennolla, kun hän keskeyttää luennoitsijoita ihan urpoilla kysymyksillä.
Mitäs sitä aina sanotaan, ei ole tyhmiä kysymyksiä.
OT mutta miksi suostuit tuohon? Aivan todella torkea temppu perua kyyti viime hetkella.
Mies kuulostaa ihan sairaalta, onneksi on ex.