Oletko joskus hävennyt puolisosi käytöstä jossain yhteydessä?
Oli se sitten kylässä, kaupassa, asiakaspalvelutilanteessa tai muuten vain julkisella paikalla.
Kommentit (61)
Joskus heittänyt jollekin aspalle kuitista että "ei mee verotukseen" ja äijä on vasta reilu 30! Tuon pitäisi olla 50v+ ukkojen kulunut läpyskä. On sillä paljon muitakin "hauskoja" sutkautuksia ja iskävitsejä, mitkä saa pienet myötikset pintaan. :D
Ex aiheutti häpeää. Oli tyly usein, ja jos minulle tuli kaveri kylään niin nökötti usein jossain huoneessa eikä tullut tervehtimään. Peri maksua kavereilta pikku auttamisjutuissa. Koskaan ei ole kavereilleen kahveja keittänyt. Ei koskaan 20 vuoden liiton aikana tarjonut ravintolassa eikä ehdottanutkaan ravintolakäyntejä. Aina minä vein ja maksoin. Ei siis käytöstapoja.
Saa minut aina hämilleni joka paikassa, aivan sama mitä sanon tai teen, niin siitä saa naurunaiheen jotenkin tehtyä. Siksi en mielelläni lähde mihinkään mukaan, etten joutuisi vitsin kohteeksi.
Sitten vitsailee pojalleen pituudestani, tai no, enemmänkin vittuilee ja poikansa tekee samaa. Kerran jo lähdinkin koiran kanssa ulos, kun en jaksanut enää. Laitoin viestin sitten, että minua todellakin jo on alkanut vituttamaan pituudestani vittuilu, että ottaa vaan sitten exänsä takaisin ja että poikakin sitten on varmaan mielissään. Ei kuulemma halua ja sanoi parantavansa tapansa. Näin kävi, mutta kuinkakohan pitkäksi aikaa??
Vierailija kirjoitti:
Miestäni ei kiinnosta politiikka, historia tai ajankohtaiset asiat, ja yleissivistys on siitä johtuen aika heikko. Muuten mukava mies ja lähes kaikki hänestä pitävät, mutta etenkin jos paikalla on työkavereitani tms, häpeän sitä miten vähän hän asioista tietää. Ja jos hän jotain luuleekin tietävänsä esim. politiikasta, on kuullut sen joltakin ääliökaveriltaan "totuutena" ja täysin mitään kyseenalaistamatta sitten paasaa sen pohjalta. Näissä tilanteissa olen hävennyt.
Hyi mikä juntti.
En ole ainakaan vielä kovasti hävennyt puolisoani, koska ihmisten kesken osaa olla kunnolla. Ainoa, mitä hänessä häpeän, on kun mies ei osaa kursailla. Ottaa kaiken ilmaiseksi mitä saa, ei aina osaa kiittääkään. Kahvipöytään suoriutuu ensimmäisenä, ellei ole todella tiukka arvojärjestys.
Mun miehestä alkaa kuoriutua snobi. On duunaritaustasta mutta aina kun ollaan mun äidin miehen luona mies alkaa vauhkota siitä miten on löytänyt brie-juuston hienouden tai mikä viski maistuu savuiselta jne. Se on niin noloa koska mies alkaa aina puhua ylimielisellä äänellä kun tuo rooli naksahtaa päälle. Ja vielä nolompaa kun tiedän että kotona mies vetää makkaraa ja keppanaa. Kaiken lisäksi mies on pihi. Ei koskaan lainaa mitään tavaroitaankaan. Oli kauhuissaan kun vieraille piti juhlissa antaa yhtä leikkiä varten kynät, jos ne vaikka hukkaa tai rikkoo ne. Ja vaikka kykenisi auttamaan kavereitaan niin ei niin tee. Yksi kaveri oli jätetty porukasta hankeen värjöttelemään kun ei halunnut mennä baariin ja soitti miehelleni että voisiko heittää kotiin, hän maksaa jne. Mies vaan totesi ettei voi kun Audi on nyt peitelty tältä illalta nukkumaan eikä halua että siihen tarttuu tupakansavun haju.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehestä alkaa kuoriutua snobi. On duunaritaustasta mutta aina kun ollaan mun äidin miehen luona mies alkaa vauhkota siitä miten on löytänyt brie-juuston hienouden tai mikä viski maistuu savuiselta jne. Se on niin noloa koska mies alkaa aina puhua ylimielisellä äänellä kun tuo rooli naksahtaa päälle. Ja vielä nolompaa kun tiedän että kotona mies vetää makkaraa ja keppanaa. Kaiken lisäksi mies on pihi. Ei koskaan lainaa mitään tavaroitaankaan. Oli kauhuissaan kun vieraille piti juhlissa antaa yhtä leikkiä varten kynät, jos ne vaikka hukkaa tai rikkoo ne. Ja vaikka kykenisi auttamaan kavereitaan niin ei niin tee. Yksi kaveri oli jätetty porukasta hankeen värjöttelemään kun ei halunnut mennä baariin ja soitti miehelleni että voisiko heittää kotiin, hän maksaa jne. Mies vaan totesi ettei voi kun Audi on nyt peitelty tältä illalta nukkumaan eikä halua että siihen tarttuu tupakansavun haju.
Aarre. Toivottavasti lisäännytte pian niin voit sitten avautua täällä kuinka yllätyksenä tuli, ettei mies auta missään millään tavalla.
Oltiin Prismassa pikaisilla jouluostoksilla, ja oli oikeasti kiire. Tiesin mitä haen joten kaupassa ei mennyt paljoa aikaa, eiköhän siinä tuo idiootti huutanut "Ootko sää jotain spiidiä vetäny ku noin nopee oot!!!" ja jatkoi vielä kassajonossa typerää jankutusta ja ihmetteli kun pyysin olemaan hiljaa. "No mitä, kai sää tiiät mitä spiidi on?". Oli siis mukahauska vitsi jota on kiva kiljua täydessä kaupassa. Alkoi löytyä muitakin lapsellisia piirteitä, joten ex oli aika nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Saa minut aina hämilleni joka paikassa, aivan sama mitä sanon tai teen, niin siitä saa naurunaiheen jotenkin tehtyä. Siksi en mielelläni lähde mihinkään mukaan, etten joutuisi vitsin kohteeksi.
Sitten vitsailee pojalleen pituudestani, tai no, enemmänkin vittuilee ja poikansa tekee samaa. Kerran jo lähdinkin koiran kanssa ulos, kun en jaksanut enää. Laitoin viestin sitten, että minua todellakin jo on alkanut vituttamaan pituudestani vittuilu, että ottaa vaan sitten exänsä takaisin ja että poikakin sitten on varmaan mielissään. Ei kuulemma halua ja sanoi parantavansa tapansa. Näin kävi, mutta kuinkakohan pitkäksi aikaa??
Tästä tuli kurjat fiilikset. Älä katsele moista liian pitkään. Tsemppiä ja halaukset.
Välillä se heittää jotain tyhmää ahdasmielistä läppää, josta ei aina ihan käy ilmi ettei hän oikeesti aattele niin. :D Se on noloa. Oon myös hävennyt joskus kun ollaan kännissä jotain kinattu, mutta päällimmäisenä silloin oon hävenny itteäni.
Nykyistä en joudu häpeämään, mutta ex oli mulkvisti ja tykkäsi olla sellainen mukahauska ärsyttäjä. Kerran vein sen kotiini ja siellä sattui olemaan kylässä samaan aikaan setäni lapsineen. Mies opetti sitten pienelle serkkupojalle elämänviisauksia kuten "ken pieruaan pidättää, se tautiaan idättää". Jätin en nyt siltä seisomalta mutta aika pian tuon jälkeen.
Hyvin, hyvin harvoin. Yksi joka tulee mieleen oli kun olimme näyttelyssä jossa oli vanhoja venäläisiä maalauksia ja koriste-esineitä. Tämä oli vielä silloin vanhan Helsingin Kaupunginmuseon aikaan. Aulassa oli sitten tunnelman tuomiseksi näytteillä venäläistä rekvisiittaa ja ilmaistarjontaa, myös kulho kovia karamelleja. Ystävällinen nuori nainen tiskin takana sanoi että olkaa hyvät ja ottakaa. Minä otin yhden, mutta mies tokaisi "Onks näissä metanolia?". Silloin kyllä hävetti. Okei, ei tarvitse ottaa jos ei luota, mutta voi pitää suunsa kiinni sitten.
Exä nurisi aina, että "ettes te voi juua pelkkää vettä, sä juotat meidän kaikki kahvit sun kavereille""
Kerran kaveri toi keksipaketin ja ex kiikutti sen piiloon, suuttui sitten kun hain keksit takaisin pöytään
" Kun tänään tulee C.si ja ois kiva syyä keksejä samalla!" Hermostui sitten, kun ehdotin että menee ostamaan omat keksinsä... Pihi idiootti.
Exmiehen kanssa käytiin ruokakaupassa jossa konsulentti maistatti tietyn leipomon leipiä. Mies kuvitteli konsulentin olevan kaupan myyjä ja alkoi isoon ääneen etusormi pystyssä neuvomaan että kannattaa ottaa leipomoX:n leipiä myyntiin eli siis ihan eri leipomon kuin minkä edustaja tämä nainen oli. Sinänsä pieni juttu mutta mua hävetti. Sama kuin olisi sanonut että sen toisen leipomon leivät on parempia kuin teidän.
Toisen kerran tämä sama sankari kertoili juhlapöydässä omasta ripulistaan, kun toiset yritti syödä kakkua kahvin kera.
Välillä kun mies korottaa ääntään se kuulostaa vähän nasaalilta, semmonen Andre Vikström...... :D
Sit sillä on tapana heittää ihan random settiä, puhuu usein ihan eri asiasta kun muu porukka, monesti nään kuinka kiusaantuneita toiset osapuolet on ku ei niillä oo mitään hajua miten se liittyy mitenkään, mun iskän naama on näissä aina paras.... "o.O"
Ketjun kirjoittajien oma taso korreloi puolisoidensa kanssa, ette ole parempaakaan saaneet.
Montakin kertaa on hävettänyt:
- miehen kiivastuminen, kun joku (minä tai ihan kuka vaan) on eri mieltä kuin hän
- minun haukkuminen muiden kuullen
- rasistiset jutut
- käytöstapojen osaamattomuus
Nämä nyt äkkiseltään tuli mieleen.
En tiedä mitään valkoroskaisempaa kuin puolisonsa tai eksänsä mollaminen.
Kertoo kaiken suomalaisten naisten tasosta.
Useastikin. Selvin päin ihan fiksu kaveri mutta seurassa juo humalahakuisesti ja kohta saa hävetä. Keskusteluissa mesoo suuna päänä, ei kuuntele ketään vaan puhuu päälle ja esiintyy kuin suurikin asiantuntija vaikkei tiedä asiasta tarpeeksi. Ihan pitää kieleensä purra etten paljasta valehtelua ja rehvastelua. Loppuillasta ei esim. malta vierailulla odottaa että isäntäväki tarjoaa lisää vaan tempaa itselleen pullon pöydästä ja kaataa täyden lasin, muista viis. Yleensä seurustelemme fiksujen ihmisten kanssa ja mieheni humalakäytös erottuu kyllä muusta seurueesta.
Taitaa tosiaan olla yleistä. Mies pitää vielä luovia taukoja sanojen välissä ja muut kyllästyy odottamaan sitä seuraavaa sanaa. Välillä tekis mieli kiskasta miehelle ämpäri päähän.