Mies ei tahdo lasta, vaikka olen raskaana! Kosi minua, eikä halua..
Olemme 34v pari. Esikoisemme laskettu aika on heinäkuussa. Meillä on ollut suhteessa sekä ylä- ja alamäkiä, mutta tällaista en olisi ikinä toivonut joutuvani kokemaan.
Mies ilmoitti ettei tahdo lasta. Kuukausi sitten kosi minua ja eilen sanoi, ettei tahdo minua vaimokseen.
Olen aivan pyöristynyt ja surullinen. Uskon, että mies ei aio osallistua lapsen elämään millään tavalla :( mua pelottaa. Kaikki tämä, mitä yhdessä 7 vuotta rakennettiin ja saimme vihdoin haaveemme toteutettua. Ne kaikki häviää elämästäni, koska en pysty enää iloitsemaan asioista samalla tavalla. Tiedän, että olen pian yksin.
Mitä mä teen? Auttakaa :(
Kommentit (8)
Siis ihan yhtäkkiä ilmoitti vain? Oliko taustalla jotakin riitaa tai onko miehen käytös muuten enteillyt tällaista?
Rauhoitut ja keskustelette asiasta. Kyseessä voi olla myös miehellä jonkinlainen pelko tulevaa kohtaan. Ehkä miestä pelottaa isäksi tulo sekä elämässänne tapahtuvat muutokset ja nämä pelot ovat nyt purkautuneet ikävinä puheina.
Kuukausi sitten kosi, kun olit jo 7:llä raskauskuukaudella ja perui 8:lla?
Juuh elikkäs, provohan tämä.
Outo tuo ensimmäinen kommentoija. Mutta aloituksestakaan ei oikein saanut selvää, siis hän kosi kuukausi sitten, mutta laskettu aika on jo heinäkuussa? Erikoista. Ja nyt sanoi, ettei haluakaan sinua vaimokseen. Ap voisi nyt kyllä selittää vähän paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan yhtäkkiä ilmoitti vain? Oliko taustalla jotakin riitaa tai onko miehen käytös muuten enteillyt tällaista?
Rauhoitut ja keskustelette asiasta. Kyseessä voi olla myös miehellä jonkinlainen pelko tulevaa kohtaan. Ehkä miestä pelottaa isäksi tulo sekä elämässänne tapahtuvat muutokset ja nämä pelot ovat nyt purkautuneet ikävinä puheina.
Ei ole ollut riitaa. Yhtäkkiä ilmoitti vain.Sanoi, että aikoo pakata tavaransa ja häipyä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Outo tuo ensimmäinen kommentoija. Mutta aloituksestakaan ei oikein saanut selvää, siis hän kosi kuukausi sitten, mutta laskettu aika on jo heinäkuussa? Erikoista. Ja nyt sanoi, ettei haluakaan sinua vaimokseen. Ap voisi nyt kyllä selittää vähän paremmin.
Juuri näin.
AP.
Halaus. Et ole yksin koska sinusta tulee äiti ja te olette lapsen kanssa perhe.
Mies voi tarvita vähän enemmän aikaa tottua ajatukseen siitä että elämä muuttuu. Voi vielä tulla järkiinsä. Mutta jos ei ole tullut ennen vauvan syntymää toisiin ajatuksiin, niin suosittelen että olet sitten ihan yksinhuoltaja etkä suostu yhteishuoltakuuteen. On todella raskasta hoitaa lapsen asioita tämän parhaaksi vastahankaisen ihmisen kanssa. Isyyttähän tämä ei poista millään lailla eikä yhteistyötä jos hän on siihen kykenevä.
Hae nyt tukea muilta, suvultasi ja ystäviltä. He haluavat olla sinun ja vauvan tukena. Myös miehen vanhemmat voivat haluta olla lapsen elämässä ja auttaa sinua, vaikka miehestä ei olisikaan siihen.
Et ole lopun ikää yksin, kaikki miehet eivät ole tuollaisia uspoja. Jaksamista.
Auka lapsen vuodatukselta kuulostaa. Kosi ei haluakkaan. Se nyt on sivuseikka
Asutte siis erillään ettekä juurikaan tspaa. Oket aiemmin tätä vuodattanut