Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet mielenterveysongelmaiset haluavat olla niin paljon yksin?

Vierailija
16.05.2018 |

En jotenkin usko että ihmiset tekisivät vain tyhmyyttään itselleen hallaa yksinololla, ymmärrettäviäkin syitä on varmasti olemassa. Jos kärsit mt-ongelmista, miksi haluat olla paljon yksin?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ilkeiden ihmisten kanssa ei halua olla.

Vierailija
22/34 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mt-ongelmainen, mutta onhan ihmiset rasittavia ja ärsyttäviä. Itsensä kanssa on mukavaa, ei ärsytä eikä tule paha mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, minulla ei ole mt ongelmia ja viihdyn paremmin omissa oloissani, ei kaikki immeiset ole sosiaali hirmuja?

Vierailija
24/34 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-sosiaaliset tilanteet kuormittaa

-väsyn helposti

-ahdistun ihmisistä

-puhun synkkiä

-suunnitelen itsemurhaa

syitä riittää

ja joo, häpeä varmasti suurin

Vierailija
25/34 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietysti monia syitä, mutta luulen , että ovat pettyneet ihmisiin ja siksi karttavat lisää pettymyksiä.  Onhan mt potilaat yleensä raskasta seuraakin.

Vierailija
26/34 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta taas, moni mielenterveysongelmainen hakeutuu toisten seuraan. On erilaisia sairauksia, erilaisia oireita.

Vierailija
27/34 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
28/34 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole lähipiirissäni ihmisiä joiden kanssa olisi hyvä olla tällaisena masentuneena ja väsyneenä. Kaikki haluavat muuttaa minua ja yrittävät piristää kertomalla mitä mun pitäisi tehdä jotta piristyisin.

Neuvot ovat varmaan ihan hyviä ja taatusti kumpuavat hyväntahtoisuudesta, mutta mulla päällimmäiseksi nousee tietoisuus siitä, että en ole tarpeeksi hyvä ihminen tällaisenaan. Minun pitää muuttua jotta riittäisin.

En kuormita muita murheillani kun tavataan, mutta kyllä musta näkyy etten ole kunnossa. Väsymys, aikaansaamattomuus ja masennus näkyy vaikka en sanoisi mitään. En jaksa enää teeskennellä pirteää enkä halua masentaa itseäni lisää olemalla ihmisten kanssa jotka eivät hyväksy minua sellaisena kuin olen. Siksi haluan olla yksin.

Vierailija
29/34 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä energiaa keskusteluun, olen niin hidastunut että on vaikeaa reagoida toisen puheisiin, eikä elämässäni tapahdu mitään mielenkiintoista ts.ei puheenaiheita.

Vierailija
30/34 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😱

Vierailija
31/34 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni. Näillä yleensä on oltava aina joku luonaan. Puoliso jossa roikutaan, vaikka se olisi väkivaltainen narsisti... Kun sitten on hetki, että pitäisi pärjätä yksin, niin on pakko saada joku kylään. Yksin ollaan asuttu tuskin koskaan...

Vierailija
32/34 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

työttömät mt-ongelmaiset miehet eivät kelpaa naisille

Kokeile tutustua samassa elämäntilanteessa olevaan naiseen.

Vierailija
33/34 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lähes jatkuvasti äärimmäisen väsynyt. Jo sängystä nouseminen on voimain ponnistus. En yksinkertaisesti kykene hoitamaan ihmissuhteita, joten mulla ei oikeastaan ole enää ystäviä. Lisäksi mun on hyvin vaikea uskoa että joku haluaisi viettää aikaa mun kanssa.

Vierailija
34/34 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän itseäni, elämääni ja kotiani. Jos joku kysyy, mitä kuuluu, muulla ei ole mitään myönteistä tai mielenkiintoista sanottavaa. Enkä toisaalta halua vuodattaa kaikkea ikävää tutuille tai puolitutuille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi