Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukun melkein kaiken vapaa-aikani - mikä mua vaivaa?

Vierailija
16.05.2018 |

Nytkin ulkona on nättiä ja lämmintä ja itselläni on lomaa, mutta en kykene tekemään muuta kuin nukkumaan. Muuten siis käyn töissä ja olen yh-äiti. Isäviikonloput menevät samoin - nukun melkienpä vuorokauden ympäri, kunnes on pää pyörryksissä ja on pakko herätä. En jaksa mennä ulos edes, jos olen yksin. Olen fyysisesti terve ja hoikka sekä ihan ok-näköinen. Mikä mua vaivaa? Miten saisin energiaa päästä tästä eroon?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuminen on ihanaa. Ei tarvitse olla arjen murheissa kun voi paeta unimaailmaan, turvallista. Pakolliset hommat hoidan , muun ajan olen nukkumassa.

Vierailija
22/26 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko onnellinen? Jos et, väsymys on mitä todennäköisemmin hälytysmerkki siitä, että nyt pitää hankkia itselle apua tai muuten rysähtää ja kovaa.

Minä en oo kovin usein elämässä ollu onnellinen. Teen töitä ja nukun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskuutta se on. Ainakin mulle sanottiin niin.

Vierailija
24/26 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raudan puute? Mulla oli, koska olen kasvissyöjä. Olen pari viikkoa ottanut kapselin päivässä ja on energisempi olo

Vierailija
25/26 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hyvin tavallista covidin jälkeen.MInä samanlainen , laitoin lepäämään kello 18 ja nyt heräsin ylös.

Voi mennä vuorokausia kun olen sängyssä, ennen aina pirteä . Lääkäri sanoi että tosi moni kärsii tästä liittyen koronaan. 

Monena päivänä en jaksa edes pukeutua ja mennä ulos. 

Ennen olin kuin duracellkaniini, aina vauhdissa. Kotikin kärsii.  Kestää monta päivää saada koti kuntoon, yksi huone kerrala ... viikkoja nyt yrittänyt koota kotiani kuntoon. Hävettää. 

Vierailija
26/26 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikoinaan juuri tuo tilanne ja löytyi raudanpuuteanemia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän