Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietin edelleen sitä perheenisän kohtaloa Kemissä..

Vierailija
16.07.2008 |

Kuinka pahalta miehen vaimosta tuntuu? Jääkö lapsille elinikäiset traumat kun näkivät isänsä jäävän auton alle..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko paljon järkyttävämpää lapsi enää kokea :(

Vierailija
2/10 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko tosiaankin jokaisen liikuntavammaisen eläkeläisen saada ajaa autoa itse?? Ettei vaan itse tuntoon tule kolaus. Huoh. Tästä varmaan jauhettu palstalla jo tarpeeksi. Mutta en pääse tästä ajatuksesta edelleenkään yli.

Toki nuoret rämäpäät aiheuttaa kauheita kolareita. Mutta nämä sokeiden papparaisten aiheuttamat onnettomuudet vähintään yhtä turhia. Jalka oli jäänyt jumiin jarru- ja kasupolkimien väliin. Kannattaako ajaa autoa, jos jalat halvaantuneet tms?

Voi itku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset innoissaan ostamassa isänsä kanssa mansikoita, ehkä ensimmäistä kertaa tälle kesälle.. Ja sit tapahtuu jotain niin kauheaa.

Vierailija
4/10 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoihinhan saa käsikaasun ja -jarrun. En tiedä minkä lajin invaliditeetti ko. ajajalla oli.

Vierailija
5/10 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut vielä invalidi... Itse olen sitä mieltä että iäkkäiden ihmisten ajokykyä pitäisi vielä tarkemmin syynätä kuin mitä sitä nykyään tehdään.

Vierailija
6/10 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös sille invalidikuskille. Tuskin hän tahallaan sitä teki ja uskoisin, että hän potee melkoisia tunnontuskia. Vanha mies ja tappaa (vaikkakin vahingossa) nuoren miehen, isän, lapsien silmien edessä.

En haluaisi olla kukaan tilanteeseen osallinen.

Tämä uutinen kosketti kyllä enemmän kuin mikään muu pitkiin aikoihin.

Vierailija
7/10 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettii miten se olisi voinut sattua vaikka omalle kohdalle, mieheni viettää paljon aikaa lasten kanssa ja isä on lapsille tosi tärkeä. Todella järkyttävä onnettomuus.

Vierailija
8/10 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtunut. Olen ollut reissussa ja nyt palattu. Kamalaa oikeastaan edes ajatella. tuntuu et liian monta perheenisän kuolemaa on tapahtunut kesän aikana.

Vierailija
9/10 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostamassa mansikoita marketin pihalla. Invalidikuski yritti peruuttaa invapaikalle kun hänen jalkansa jumittui kaasupolkimelle ja auto peruutti perheenisän päälle. Isä kuoli saamiinsa vammoihin.

Vierailija
10/10 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi näköjään tapahtua. Ei voi tietää kyllä yhtään eteenpäin tätä elämää. T:9

ostamassa mansikoita marketin pihalla. Invalidikuski yritti peruuttaa invapaikalle kun hänen jalkansa jumittui kaasupolkimelle ja auto peruutti perheenisän päälle. Isä kuoli saamiinsa vammoihin.