Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Piippolan vaarilla oli talo, mutta oliko sillä emäntää?
16.05.2018 |
Ainakin laulun mukaan hoiteli lampaitansa ja lehmiänsä, joten ehkä oli sinkkuvaari?
Kommentit (42)
Ota huomioon oli, siis mennyt aikamuoto, vaari joi talonsa ja muutti Keniaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Piippulan vaarilla oli bongi. Hiiala, hiiala hei. Bongilla poltteli ruohojansa hiiala hiiala hei. Polliisit huomasi piippulan bongin hiiala, hiiala hei. Putkaan ne veivät piippulan vaarin hiiala, hiiala hei. Polttivat vielä piippulan ruohot hiiala, hiiala hei.