Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaapa nyt vielä minkälainen profiili

Vierailija
16.05.2018 |

miehellä pitäisi olla, että Tinderissä tulisi mätsejä?

Minulla ei ole aurinkolasikuvia, kännäyskuvia tai muitakaan sekoilukuvia. Pari kokovartalo kuvaa ja 3 kpl kasvoista. Ammatti mainittu.

Profiilissa harrastuksia, lapsettomuus ja koira mainittu, minkälainen luonne/persoona olen.

Pituudenkin laitoin kun se on naisten profiilien perusteella tärkeä.

Pukeudun ihan siististi, ostan säännöllisesti vaatteita, ettei nekään ole mitkään 10v vanhat kuvissa. Käyn säännöllisesti parturissa.

Osaako joku neuvoa vai onko ulkonäköni tosiaan näin huono?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bombastic kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ghdfhdfhgg kirjoitti:

Ei sinulla kuulosta mitään vikaa profiilissa olevan. Tekstillä ei ole kovinkaan suurta merkitystä, kuvat ovat tärkeimmät. Jos et ole ihan suohirviö, niin luulisin että kyse on vain siitä että olet itse nirso matchiesi kanssa. Itse olen samassa tilanteessa, reilun vuoden olen ollut Tinderissä ja viisi matchiä saanut aikaiseksi. Monesti saan ilmoituksen että minusta on tykätty, mutta olen niin nirso että en saa näistä ikinä kiinni ketään.

Minulla on vain yksi kasvokuva, itse otettu. Profiilissa pituus ja paino ja se, mitä olen hakemassa. Nyt on viimeisimmän matchin kanssa ollut treffitkin jo ja hyvin meni, jäi yöksi ja jatkoa seuraa :)

Kyllä se siitä, matchejä varmaan tulisi lisää jos löysäisit kriteerejäsi, mutta kannattaa miettiä että onko siinä järkeä mätsätä naisia jotka eivät sytytä kunnolla.

Miten pelkän kuvan perusteella voi sanoa sytyttääkö vai eikö? Kaikilla on niitä kavereita kumpaakin sukupuolta, jotka eivät oikeastaan ole kuin tavallisen näkösiä mutta jostain syystä porukka on lääpällään. Tämä on minusta Tinderin ongelma. Sieltä ei näe miten henkilö liikkuu, millainen ääni, onko tilannehuumoria, osaako flirtata, miten kantaa itsensä, onko iloinen... Yksi kuva ja voi muka siitä sanoa kiinnostuisiko jos istuisi naamatusten.

Sellaiset voi pyyhkiä, jotka on aivan vastenmielisiä, jos aidosti inhottaa niin se ei muutu, mutta se että ei vain sytytä joku tavallisen näköinen, siihen ei kannattaisi sokeasti luottaa että sen tunnistaa.

Itse oon käsittänyt näin, että seksiä hakevat miehet (ja kenties jotkut naisetkin) osaa kyllä kuvan perusteella sanoa, sytyttääkö vai ei. :D Mutta muuten kyl ihmettelen itekin samaa. Itellä jopa seksiseuraa hakiessa merkkaa enemmän profiilista välittyvä persoonallisuus kuin äbsien ja haban koko. 

Mutta seksissäkin, vaikka olisi miten hyvän näköinen, jos on huumorintajuton kuivakka pökkelö jolla on typerä ääni ja joka haisee omituiselle. Seksikin on enemmän kuitenkin älykkyyslaji. Vain itsekkin typerät kuvittelee että hyvä seksi on yhtäkuin hyvä ulkonäkö. Ja en tarkoita etteikö silläkin jokin osuus siinä ole, mutta lähinnä niin päin että toinen ei ole jollain tavalla vastenmielisen näköinen, silloin se ei toimi.

Vierailija
22/37 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseeni vetoaa ystävällisen näköiset kasvot ja hymy, ei sellaiset sarjamurhaajan näköiset vakavanaamat.

Sarjamurhaajat ja muut rikolliset ja narsistit, voivat olla aivan tavallisen näköisiä, jos ei tiedetä taustaa.

Ap, rento, normaali kuva.

Tinder vaan ei taida olla normaalien ihmisten foorumi. Saatat jopa olla tinder-homman yläpuolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pyytää jotain hyvää naiskaveria, joka toivoo sulle hyvää, katsoon ja valitseen sun kuvat. Monella miehellä on kauheen huonot kuvat. Esim. Alaviistosta otetut. Oon nähny kivannäkösten, söpöjen miesten Tinder - ja Fb-kuvia, ja he ei oo niissä sitten yhtään olleet edukseen. Eivät oo muuten ottaneet palautetta multa vastaan. Harmi.

Tää on ainoo mitä keksin, sun profiili kuulostaa hyvältä! N

Vierailija
24/37 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa se vika on sitten noissa kuvissa kuitenkin. Pitäisi kehdata pyytää joku ottamaan kuvia. Itse otettujahan ne on kaikki, mutta ei mitään wc-meininkiä.

En usko sitäkään, että vika olisi nirsoudessani, koska olen kyllä tykkäillyt ihan taviksen oloisista naisista mielestäni (siis kuitenkin, omasta mielestä viehättäviä ja kiinnostavia). Ei tässä iässä edes kovin voi alkaa nirsoilemaan (35v) :)

Ap

Vierailija
25/37 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä tuuripeliin, ap! Muista, että mitä Tinderissä tapahtuu, ei kerro mitään totuutta oikeasta elämästä. Se on vaan yksi pöljä nettisovellus. Onnea matkaan kuitenkin :)

Vierailija
26/37 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on yliedustettuna epätoivoiset miehet joilla homma ei toimi livenä eikä tinderissä ja sitten toinen ääripää jolle tinder on helpompi ja ennen kaikkea huomaamattomampi tapa löytää aina uusi nainen. Luultavasti osut johonkin näiden kahden puoliväliin ja huomaat että tykkäät niistä jotka eivät tykkää sinusta ja sinusta tykkää ne jotka eivät sinua säväytä ja vähän ajan päästä huomaat että on paljon helpompiakin tapoja löytää sinulle sopivia naisia. Tai sitten sinulla käy tuuri, voittaahan jotkut lotossakin.

Vierailija
27/37 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä suurin osa profiileistä on toistensa kopioita ; vain profiilin omistajan ulkonäkö vaihtelee. On naamakuva, lomakuva, salikuva, lemmikkikuva, selfie, harrastuskuva ja ehkä joku bilekuva. Sukupuolten välillä on pieniä eroja, mutta ilmeisesti parhaiten toimii tuollainen keskiarvoprofiili.

Tekstit (jos niitä on) ovat myös aika samanlaisia: pieni esittely itsestä ja listaus mitä haetaan. Joskun on pelkkiä hymiöitä tai joku mukasyvällinen lainaus laitettu mukaan.

Itse miehenä en ole jaksanut tähän enää lähteä. Tein omannäköiseni profiilin, jossa on edustettuna huumorintaju (tai tajuttomuus), oudommat kiinnostuksenkohteeni ja toivottavasti myös persoonani. Tiedostan tämän vähentävän osumaprosenttiani ja koska en ole mikään rantojen adonis on Tinderini ollut melko hiljaa. Välillä kuitenkin osuu ja toivon, että nämä osumat tulevat sellaisilta, joita kiinnostaa minussa muukin kuin ulkonäkö.

Vierailija
28/37 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä suurin osa profiileistä on toistensa kopioita ; vain profiilin omistajan ulkonäkö vaihtelee. On naamakuva, lomakuva, salikuva, lemmikkikuva, selfie, harrastuskuva ja ehkä joku bilekuva. Sukupuolten välillä on pieniä eroja, mutta ilmeisesti parhaiten toimii tuollainen keskiarvoprofiili.

Tekstit (jos niitä on) ovat myös aika samanlaisia: pieni esittely itsestä ja listaus mitä haetaan. Joskun on pelkkiä hymiöitä tai joku mukasyvällinen lainaus laitettu mukaan.

Itse miehenä en ole jaksanut tähän enää lähteä. Tein omannäköiseni profiilin, jossa on edustettuna huumorintaju (tai tajuttomuus), oudommat kiinnostuksenkohteeni ja toivottavasti myös persoonani. Tiedostan tämän vähentävän osumaprosenttiani ja koska en ole mikään rantojen adonis on Tinderini ollut melko hiljaa. Välillä kuitenkin osuu ja toivon, että nämä osumat tulevat sellaisilta, joita kiinnostaa minussa muukin kuin ulkonäkö.

Tinder tuntuu vain olevan ainut paikka jossa on käyttäjiä täällä pohjoisemmassa. Noihin muihin nettideitteihin nähden siis. Eipä siitä kyllä tosin ole paljon hyötyä, jos niiden käyttäjien kanssa ei mätsää.

Ap

Vierailija
29/37 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkastele kuvia kriittisesti ja mieti mitä haluat kuvalla kertoa ja kuvaako se sinua. Mieti että näkisit kuvan, etkä tuntisi henkilöä, mitä kuva kertoo sinulle. Mitä esim. joku koirafiltteri kertoo aikuisesta miehestä? Entä jos kuva on aivan harmaata mössöä tai jos henkilö on huiviin ja aurinkolaseihin sonnustautunut? Sillä tinderin käyttäjällä ei ole sinusta muuta informaatiota kuin kuvat.

Entä kertooko joka kuva eri asioita sinusta? 3 samanlaista kasvokuvaa ei ole hyvä, sillä miksi tarvitsisi olla? Sen sijaan on ok, jos yhdestä kasvokuvasta näkee ulkonäkösi, toisessa naurat ja katsot alas ja kolmannessa on sivuprofiili järvimaisemassa. Nämä on kaikki erilaisia ja näyttävät kasvoja eri kulmissa ja eri ilmeissä. Lisäksi nauru kuvaa helposti lähestyttävyyttä, iloisuutta ja ystävällisyyttä, järvimaisema rauhaa ja taiteellisuutta. En sano, että tuolaiset pitäisi olla, mutta noin esimerkkinä.

Itse tykkään profiileista joissa on jotain kiinnostavaa. Pelkkä ulkonäkö ei riitä vaan tekstin pitää olla kiva tai kuvassa jotain puoleensa vetävää. Esim. kiva hymy. Monesti ne perinteisimmällä tavalla komeimmat menevät vasemmalle, sillä profiilit ovat täysin persoonattomia ja tylsiä.

Toki kannattaa miettiä mitä hakee sillä seksiseuraa etsivät katsovat profiileja eri silmällä kuin ne jotka hakevat vakavampaa seuraa. Ja sitten on todella paljon profiileja jotka ovat ihan ok. Niissä ei ole mitään vikaa, mutta ne eivät vain sytytäkään.

Vierailija
30/37 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkastele kuvia kriittisesti ja mieti mitä haluat kuvalla kertoa ja kuvaako se sinua. Mieti että näkisit kuvan, etkä tuntisi henkilöä, mitä kuva kertoo sinulle. Mitä esim. joku koirafiltteri kertoo aikuisesta miehestä? Entä jos kuva on aivan harmaata mössöä tai jos henkilö on huiviin ja aurinkolaseihin sonnustautunut? Sillä tinderin käyttäjällä ei ole sinusta muuta informaatiota kuin kuvat.

Entä kertooko joka kuva eri asioita sinusta? 3 samanlaista kasvokuvaa ei ole hyvä, sillä miksi tarvitsisi olla? Sen sijaan on ok, jos yhdestä kasvokuvasta näkee ulkonäkösi, toisessa naurat ja katsot alas ja kolmannessa on sivuprofiili järvimaisemassa. Nämä on kaikki erilaisia ja näyttävät kasvoja eri kulmissa ja eri ilmeissä. Lisäksi nauru kuvaa helposti lähestyttävyyttä, iloisuutta ja ystävällisyyttä, järvimaisema rauhaa ja taiteellisuutta. En sano, että tuolaiset pitäisi olla, mutta noin esimerkkinä.

Itse tykkään profiileista joissa on jotain kiinnostavaa. Pelkkä ulkonäkö ei riitä vaan tekstin pitää olla kiva tai kuvassa jotain puoleensa vetävää. Esim. kiva hymy. Monesti ne perinteisimmällä tavalla komeimmat menevät vasemmalle, sillä profiilit ovat täysin persoonattomia ja tylsiä.

Toki kannattaa miettiä mitä hakee sillä seksiseuraa etsivät katsovat profiileja eri silmällä kuin ne jotka hakevat vakavampaa seuraa. Ja sitten on todella paljon profiileja jotka ovat ihan ok. Niissä ei ole mitään vikaa, mutta ne eivät vain sytytäkään.

^ Tämä.

Vierailija
31/37 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun kattelin noita treffi-ilmoitusten kuvia niin suurin osa miehistä näytti lähinnä pelottavilta ja hyvin vaikeasti lähestyttäviltä. Olisi todella korkea kynnys lähteä tutustumaan heistä kehenkään.  

Vierailija
32/37 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi kyllä tosiaankin olla joku nainen katsomaan ne kuvat, että mitä kannattaa laittaa. Ei riitä kyllä oma arviokyky noita rankkaamaan ja arvioimaan.

Onko siellä sitten muut miehet noin hyviä laittamaan kuvansa esille kun saavat kerta mätsejä?

Kuitenkin tuntuu, osa käy treffeillä koko ajan.

Ap

Vierailija
33/37 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bombastic kirjoitti:

ghdfhdfhgg kirjoitti:

Ei sinulla kuulosta mitään vikaa profiilissa olevan. Tekstillä ei ole kovinkaan suurta merkitystä, kuvat ovat tärkeimmät.

Pakko kysyy, ootko mies vai nainen? Koska yleensä naisille on tärkeää saada jotain infoa miehistä myös tekstin muodossa.

Olen mies. Ja onhan minulla vähän infoa, ne oleellisimmat. Loppu selviää tutustumalla ja naisen tutustumishalukkuus taas riippuu pärstäkertoimesta. Itse toimin samoin, jos naisella ei ole kuvia niin pyyhkäisen armotta vasemmalle. Ei tuolla ole tarkoitus mitään sokkotreffejä harrastaa enkä lähde pussipäiden kanssa tutustumaan. Pitäähän sen toisen omaa silmää miellyttää edes auttavasti. Live-elämässäkin naama on se ensimmäinen mitä toisesta tiedät.

Onhan näitä pahamaineisia Tinder-testejä tehty, missä on nähty että jos käytät profiilissa miesmallin kuvaa niin matchejä ropisee ja saat vielä jutustellessakin olla törkeä ja v*ttumainen naisia kohtaan, eikä se haittaa mitään. Saat puhelinnumeroita ja treffipyyntöjä. Näin se vaan menee. Ainakin nuoremmilla naisilla, ehkä neljänkympin nurkilla naisetkin alkavat katsoa muitakin asioita.

Vierailija
34/37 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ghdfhdfhgg kirjoitti:

Ei sinulla kuulosta mitään vikaa profiilissa olevan. Tekstillä ei ole kovinkaan suurta merkitystä, kuvat ovat tärkeimmät. Jos et ole ihan suohirviö, niin luulisin että kyse on vain siitä että olet itse nirso matchiesi kanssa. Itse olen samassa tilanteessa, reilun vuoden olen ollut Tinderissä ja viisi matchiä saanut aikaiseksi. Monesti saan ilmoituksen että minusta on tykätty, mutta olen niin nirso että en saa näistä ikinä kiinni ketään.

Minulla on vain yksi kasvokuva, itse otettu. Profiilissa pituus ja paino ja se, mitä olen hakemassa. Nyt on viimeisimmän matchin kanssa ollut treffitkin jo ja hyvin meni, jäi yöksi ja jatkoa seuraa :)

Kyllä se siitä, matchejä varmaan tulisi lisää jos löysäisit kriteerejäsi, mutta kannattaa miettiä että onko siinä järkeä mätsätä naisia jotka eivät sytytä kunnolla.

Miten pelkän kuvan perusteella voi sanoa sytyttääkö vai eikö? Kaikilla on niitä kavereita kumpaakin sukupuolta, jotka eivät oikeastaan ole kuin tavallisen näkösiä mutta jostain syystä porukka on lääpällään. Tämä on minusta Tinderin ongelma. Sieltä ei näe miten henkilö liikkuu, millainen ääni, onko tilannehuumoria, osaako flirtata, miten kantaa itsensä, onko iloinen... Yksi kuva ja voi muka siitä sanoa kiinnostuisiko jos istuisi naamatusten.

Sellaiset voi pyyhkiä, jotka on aivan vastenmielisiä, jos aidosti inhottaa niin se ei muutu, mutta se että ei vain sytytä joku tavallisen näköinen, siihen ei kannattaisi sokeasti luottaa että sen tunnistaa.

No sehän riittää alkukarsinnaksi, että kunhan ei ihan vastenmielinen ole. Mutta se kuva on siis kuitenkin oleellinen, siitä ei mihinkään pääse. Vain sen läpi päästään mahdollisesti livenä tarkastamaan toinen.

Vierailija
35/37 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi kyllä tosiaankin olla joku nainen katsomaan ne kuvat, että mitä kannattaa laittaa. Ei riitä kyllä oma arviokyky noita rankkaamaan ja arvioimaan.

Onko siellä sitten muut miehet noin hyviä laittamaan kuvansa esille kun saavat kerta mätsejä?

Ap

Jos on tarpeeksi hyvän näköinen, muuta ei tarvita Tinderissä. Ei se sen monimutkaisempaa ole.

Vierailija
36/37 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sdfgdfsgdfgsd kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos on tarpeeksi hyvän näköinen, muuta ei tarvita Tinderissä. Ei se sen monimutkaisempaa ole.

Sitten taitaa olla peli menetetty

Ap

Vierailija
37/37 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sdfgdfsgdfgsd kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sitten taitaa olla peli menetetty

Ap

Ei toki, joutuu vaan tekemään enemmän töitä ja hiomaan profiilia viimeisen päälle.