Minkä jäätelön olet syönyt tänään?
Veikkaan että moni on syönyt tänään jätskiä. Montako tähteä annat nauttimallesi jäätelölle (yhdestä viiteen)?
Itse söin uuden tuttavuuden, Passion Jättistuutin. Oli räväkän punainen kuori, ja ihan eksoottisen raikas maku. Annan kolme tähteä.
Kommentit (184)
Kolmen kaverin vanilja. Pisteet 5/5!
Lempijätskiäni litran pakkauksista eli Ingman suolainen kinuski. Aivan törkeän hyvää, täyteläistä ja sopivan suolaista. Tämä makunautinto ei petä koskaan, tähtiä 5/5.
Hurmaava minttu suklaa 5/5
Aivan prk leen hyvää
Pirkka toffeetuutin. Tykkään. 4/5
Kingis salmiakki. Hyvää tämäkin. 4/5
Kolmen kaverin pistaasijäätelöä. Lapsi ei tykännyt ja jätti syömättä, aika erikoinen mutta minusta ihan hyvä, ei kovin makea. Ehkä 4/5. En ehkä ostaisi Kolmen kaverin jätskeistä uudestaan.
Kohta syön trio-tuutin. Hirveä hiki, nälkä ja väsy. Mun asunnossa on 29 astetta ja oon 12 tunnin työvuoron jälkeen vielä imuroinut, luutunnut, tiskannut, pyyhkinyt pölyt, vaihtanut matot yms.
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä että jotkut syö kesällä joka päivä jäätelön, siis joka päivä joku 400 kaloria ylimääräistä?
Tai viisi, kuten jotkut tässäkin keskustelussa...
Syön jätskiä todella, todella harvoin - ja tänään ei ole se päivä. Olen tylsä, myönnän.
Sitruuna-Marenki Aino ***** parasta ikinä
Jaffa-mehujään söin eilen. On kyllä ihanan raikas 5/5 :)
Tänä kesänä mun jätskisaldo on seuraavanlainen:
-Valion Porkkanakakku-purkki jaettuna 4 hengelle. Todella ihana eikä porkkanakakkupalat oo mitenkään kuivia. 5/5
-Valion Salmiakki-Chili-purkki jaettuna 4 hengelle. Turkinpippurimaisia osia mitkä ilmisesti sitä chiliä. 5/5
-Pingviinin Vanilja-Suklaa Keksi-tuutti. Jäi ehkä vähän pliisuksi 3/5
-Pingviini Piparminttu Sirkus oli ihanan raikas 4/5
-Pingviinin Super Toffee oli todella hyvä 5/5
-Omar-tikku oli myös hyvä, mutta ei paras helteelle. 3/5
Vierailija kirjoitti:
Twister-mehujää 4/5
Muistatteko kun Twister oli ennen Spirello? Parasta mehujäätä.
Viimeksi taisin syödä Valion lakritsituutin ****
Kaupan pakastealtaasta Pätkispuikon. Saa kolme tähteä. Maku oli herkullinen, mutta suklaasydän ja yleensäkin koko puikko kovin pieni. Lisäksi söisin sen mieluummin jätskipatukkana, inhoan puutikkua.
Vierailija kirjoitti:
Kohta syön trio-tuutin. Hirveä hiki, nälkä ja väsy. Mun asunnossa on 29 astetta ja oon 12 tunnin työvuoron jälkeen vielä imuroinut, luutunnut, tiskannut, pyyhkinyt pölyt, vaihtanut matot yms.
I feel you! Mäkin teen kesän ajan kiskalla 11 h vuoroja ja sen jälkeen pitäis vielä jaksaa pitää oma luukkunsa ihmismäisessä kunnossa -_-'
Mut mieltä piristää kun tietää että pakkasessa on se Lidlin länkkäriteemainen mehujäävalikoima!
Pirkka Koppis- mehujää. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Vierailija kirjoitti:
Pyöritin banaanin luonnonjugurtissa ja myslissä, pakastin vähäksi aikaa ja söin. 5 tähteä eikä tullu morkkista😊
Morkkista?
On se kyllä sairasta, jos jäätelön syönnistä tulisi morkkis.
ben&jerry's phish food, ***. chocolate fudge brownie on poistunut valikoimasta :'( tässä maassa ei myöskään ole sitä itämerelle lahjoittavaa versiota joka on ***********
Geisha jäätelön söin, yksi mun lemppareista:) 4 tähteä viidestä