Minkä jäätelön olet syönyt tänään?
Veikkaan että moni on syönyt tänään jätskiä. Montako tähteä annat nauttimallesi jäätelölle (yhdestä viiteen)?
Itse söin uuden tuttavuuden, Passion Jättistuutin. Oli räväkän punainen kuori, ja ihan eksoottisen raikas maku. Annan kolme tähteä.
Kommentit (184)
Puffet löytyi pakkasesta. Lemppareita joten 5*.
Olen köyhä työtön niin ostin litran vaniljajäätelöpakkauksen eurolla. Siitä riittää kaikiksi hellepäiviksi.
Popkorni Tornin ensimmäistä ja viimeistä kertaa. En tykännyt yhtään.
Lidlistä Gelatellin nougatpakettijäätelöä.
+ itse jäätelö maistui aivan laadukkaalta nougatpötköltä (sellaisia joita löytää esim. Punnitse ja Säästä -liikkeistä)
+ raikasta marjakastiketta kauniina raitoina
+ päälle ripoteltu sievästi nougatrakeita
- turhan makea tälle helteelle
4/5
Lakutrio vadelma, tavallinen triopaketti oli loppu niin ostin tämän. Vadelma 4/5, ennen vadelmaa maistoin salmiakkia, en tykännyt 1/5
Classic valkosuklaa-salmiakki jos on pakko niin yksi tähti * Mieluiten jättäsin tähdittä.
Sen sijaan pari viikkoa sitten söin jonkun vadelmaisen samalta ja se oli tosi hyvää *****
Söin pakastimesta palan litran Pingviini-vaniljajäätelöstä. Yleensä se on varsin ok kun päälle tuunaa esim. itse kerättyjä pakastemarjoja tms., mutta tässä vaiheessa vuotta pakastin on tyhjä niistä joten makunautinto jäi valjuksi. Tähtiä siis 2/5.
Twister-mehujään, hyvä ja raikas! Annan 3,5 / 5
Vegepops porkkana-mango.
En tiedä, milloin olen yhtä pahanmakuista jäätelöä syönyt.
En yhtään. En perusta jäätelöstä. Karkkia syön senkin edestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tykkäätte Pirkan Amppari mehujäästä niin kokeilkaa uutuuksia, Koppista ja Leppistä. Herkullisia!
Mulla on Koppistakin pakastimessa, siis päärynäkolaa. Mitä siinä Leppiksessä on?
Salmiakki-vadelma taisi olla!
Classic Valkosuklaa-mangopassion. Melko makea, mutta pirtsakka hedelmäinen kerros vaniljajäätelön ja valkosuklaakuorrutteen välissä tasapainottaa makeutta. Tuo vähän mieleen Soleron, mikä on yksi lemppareitani. ****
Pirkkatuutin vanilja-appelsiini.
Kolme tähteä.
Söin tänäänkin (kuten joka päivä!) kaksi Rainbow Mansikkatuuttia. Eikä ole morkkista koskaan (jäätelöstä, muusta kyllä) . 5/5 pistettä, ne on parhaimpia maailmassa.
Saman kuin viimeksi tänne vastatessani eli Eskimo-puikon. Ostin niitä nimittäin laatikollisen. Hyvä puikko pieneen jäätelönnälkään.
Myös mun buffet jäätelön keksi oli kovaa ja kuivaa :( Olikohan vaan huonosta erästä, vai ootteko muut ostaneet pehmeällä keksillä olevia tänä kesänä?
Perusvaniljaa litran paketista, oiskohan ollut Ingmanin jädeä. Raparperi-kaurapaistoksen kanssa.
Tuuteista tykkään vain Valion suklaatuutista.
Tänään kirkonkylän kioskilla Wanhan Ajan Aino irtojäätelöä yhden pallon. Erinomaista! Syön harvoin jäätelöä. Joskus teen itse niin siten voin säädellä sokerin määrää, jota käytän todella vähän ja silloinkin kookosluomusokeria!
Ei valitettavasti ole oikeasti sokeritonta. Esimerkiksi tuo mehutiiviste on pelkkää sokeria, ja ainakin kahta eri fruktoosisiirappia oli myös. Ei siis valkoista sokeria, mutta sokeria kuitenkin! Tämä on tyypillistä kuluttajien huijaamista. Lähes kaikissa tuotteissa, jossa lukee sokeriton, on sitten kierretty sokerin laitto jotenkin muuten :(