Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä jäätelön olet syönyt tänään?

Vierailija
15.05.2018 |

Veikkaan että moni on syönyt tänään jätskiä. Montako tähteä annat nauttimallesi jäätelölle (yhdestä viiteen)?
Itse söin uuden tuttavuuden, Passion Jättistuutin. Oli räväkän punainen kuori, ja ihan eksoottisen raikas maku. Annan kolme tähteä.

Kommentit (184)

Vierailija
81/184 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasesta meni ahneuksiissan 2x pingviini mansikkatuutti (3+/5).Lisäksi päivällä meni yksi Super toffee puikko kartsalla.Huonosti on muuten jäätelökioskit auki vaikka ilma on mainio. Ja pikkukauppojen jäätelöhyllyt ihan tyhjänä ..

Vierailija
82/184 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin joku kinuski keksijäätekö. 2/5 tähteä. Halpa ja riittoisa, mutta makua ei juuri ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/184 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ingman Sokeroimaton Vanilja-Vadelmapikari 120ml, laktoositon

Ainoa sokeriton jäätelö minkä olen löytänyt. Maku ei ole kovin kummoinen, mutta toki parempi kuin ei mitään. Satunnaisesti ostan. :)

Ajattelin antaa itselleni luvan maistella myös sokerijäätelöuutuuksia, mutta ehkä sitten kesälomalla vasta, ettei lähde ihan lapasesta. :D

T: Karppi

Vierailija
84/184 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanilijajäätelöä, mansikoita ja keksimurua.

Annan ***

Vierailija
85/184 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen enemmän mehujään kuin jäätelön perään. Mies samoin. Meillä onkin aina mehujäätä pakkasessa. Joskus olen saanut pömpän ja tehnyt itse esim. geishajäätelöä, tai sitten silloin tällöin ostetaan jokin hyvä jätskipaketti.

Mutta aiheeseen: tänään olen syönyt Lips vadelmamehujään. Täydet tähdet!^^ Ja jokin aika sitten ostettiin k-supermarketista jotain sellaisia pikku mehujääpikareja, jotka siis pitää ensin pakastaa 24h. Ostettiin sitruunanmakuisia ja ne oli melkeinpä parhaimpia mehujäitä, joita olen syönyt! Ja hävisivät alta aikayksikön.^^''

Vierailija
86/184 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä että jotkut syö kesällä joka päivä jäätelön, siis joka päivä joku 400 kaloria ylimääräistä?

Vierailija
87/184 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin päärynätötterön. Otti koville syödä kaikki, kun en tykkää jäätelöstä.

Vierailija
88/184 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin välttämään maitotuotteita (kerää limaa nieluun ja maha kuralle) mutta muutama päivä sitten sitä sitruuna Jymyä mikä on aivan syntistä että siinä teen toisinaan poikkeuksen. :D Muuten mehujäitä Twisteriä sekä Pirkan ampparia tai sitten sitä vadelma-salmiakkia minkä nimeä en muista.

Vierailija
89/184 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätyneen lonkeron

Vierailija
90/184 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään pirkan minttu-suklaa jäätelöä litran pakkauksesta kolmasosa. Muuten tykkään myös saman sarjan suklaa jäätelöstä. Muita suosikkeja magnum classic ja praline, kaikki pirkan ampparit sarjan mehujäät, twister, ainon mokkaunelma jne. Ainoastaan salmiakista en pidä. Eniten tykkään suklaajäätelöstä. Vinkatkaa jos tiedätte jonkun tosi hyvän. Onko joku maistanut niitä valion fabriikki jäätelöitä, niissä purkeissa?

Vierailija
91/184 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätskiauton kuningatarveneen. Muistelin että ne ois isompia, kuorrute oli myös vähän pettymys. 2/5

Vierailija
92/184 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanilja-Puffetin. Normaalisti lemppari, mutta nyt keksi olikin kova ja rapea. Sen kuuluu olla pehmeä. :( Toivottavasti joku virheyksilö eikä muutos! En voi antaa kuin 2 tähteä.

Vierailija
93/184 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ben & Jerry's Chocolate Fudge Brownie, vegaaninen, *****

Vierailija
94/184 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun innoittamana menin hakemaan pakastimeen jemmaamani Popkorni Tornin. Rakastan popkornia, mutta vähän pelkäsinkin, etten siitä kovin paljon jäätelömuodossa pitäisi... Kiva uutuusidea silti.

Vierailija
95/184 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanilja-Puffetin. Normaalisti lemppari, mutta nyt keksi olikin kova ja rapea. Sen kuuluu olla pehmeä. :( Toivottavasti joku virheyksilö eikä muutos! En voi antaa kuin 2 tähteä.

Mikään ei ole kamalampaa kuin syödä kovaa buffet jäätelöä! Maanantaina kävin ostamassa buffetin, tuon ihanan hellepäivän pelastajana ja ensi haukkaisulla keksi oli aivan kova! Petyin ja ostin tänään uuden 6/5

Vierailija
96/184 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tötterön Karamellisoitu inkivääri-vaniljapikarin. Nams! Neljä tähteä ja vähän tähtipölyä päälle :)

Vierailija
97/184 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trio-jäätelöä sentin palanen. Syön aina ensin "pahimman" vanilijan, sitten mansikan ja viimeisimpänä ihanan, ihanan suklaan, slurps :)

Vierailija
98/184 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu-suklaa Classic, 4/5. Ei maailman raikkain hellepäivän jäätelö, mutta on se vaan aika hyvää! Lisäksi nuolin lapsen popkorni tornin paperit. Ihan jees, ja se vihreä vohveli kaikessa outoudessaan jotenkin viehätti...

Vierailija
99/184 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt töitä. Ei tässä ehdi kuin vessatauolla av-palstailemaan. Pitää tehdä pitkää päivää, että saa maksettua veroja. Saa sitten verorahoilla sossunpummit syödä rauhassa jäätelöä.

Vierailija
100/184 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin yhden mansikkajäätelön sellasesta lumimiehen mehujäät -paketista. Kaikessa yksinkertasuudessaan 4/5 mehujää kuumalla kelillä.