Kertokaa unelmianne!
Olen kiinnostunut kiertelevasta elamantyylista, olen matkustanut 12 eri maassa. Olen myos ns. syrjaytynyt nuori, toim. tuk on ainoa tulonu. Se ei esta matkustamista silla elintaso on niin alhainen, olen tottunut jo lapsesta.
Unelmani on elattaa itseni kasitoilla joita myisin kiertaen pakettiautolla markkinoita ympari maailmaa. Olisin muuntanut auton kodiksi. Teen toita saavuttaakseni unelman, ensin minun taytyy voittaa huumeriippuvuus.
Kommentit (4)
Ihan järkyttävältä kuulostaa mun korvaan noi ap:n.
Mun unelma on aina ollut tasainen ja varma elämä.
Vakityö 8-16, 2 lasta, omistusasunto, mökki ja koira.
Reppureissulle ja matkoille olen lähtenyt aina mukaan pyynnöstä. En ole koskaan ollut se aloitteentekevä osapuoli missään matkustusasiassa, mutta nuorena menee aina mukana, ja ihan mukavaa on ollut, vaikka osa hotelleista ja hostelleista ollut lääviä.
Elintasomme on aina ollut suht korkea, on ollut paljon harrastuksia, tekemistä, lemmikkejä ja mökki.
Päihteettömyys on hyvä tavoite koska päihteiden liikakäyttö hallitsee elämää.
Minulla on nyt kaikki mistä aiemmin unelmoin: rakas puoliso, ihanat lapset, kaunis koti, mieluisa hyvin palkattu työ, muutama tärkeä ystävä, mieluisat harrastukset.. Olen aina ollut päämäärätietoinen ja viimeiset noin kymmenen aktiivisesti tavoitellut unelmiani. Nyt on hieman tyhjäkin olo: mihin nyt suuntaan ”unelmointitarmon”? On ihanaa unelmoida, ja paiskia töitä sen eteen tavoite mielessä.
Päästä sosiaalisten tilanteiden pelosta, löytää hyvä mies ja kuntoutua opiskelu- tai työkykyiseksi