Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se tuli viimein minullekin, kutsu yksityisfirman työvalmennuskurssille

Vierailija
15.05.2018 |

Ihanaa. Oikein odotan miten kuin taikaiskusta muokkaavat pitkäaikaistyöttömästä työmarkkinamenestyjän.

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä menemättä. Ei noita tarvi huomioida. Kun eivät tarjoa töitä ei työttömän tarvi kiinnostua roskapaperin arvoisista lapuista.

Vierailija
2/79 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo kurssin tarkoitus ole lähinnä vähän potkia takapuoleen. Kurssilla tuskin mitään oppii, mutta tarkoitus on kaivaa sinut ylös sohvalta ja vähän patistella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo kurssin tarkoitus ole lähinnä vähän potkia takapuoleen. Kurssilla tuskin mitään oppii, mutta tarkoitus on kaivaa sinut ylös sohvalta ja vähän patistella.

Huoh. Eikö voi suoraan sanoa että kiusaamisesta on kyse? Mikä muuten on se vimma millä työttömiä yksilöitä halutaan milloin potkia, milloin patistella, milloin piikitellä, vaikka töitä ei ole? Miksi koskaan ei patistella työnantajia, hehän sen rekrytointipäätöksen kuitenkin tekevät?

Olen visusti sitä mieltä että kaikenlainen patistelu, varsinkin silloin kun kyse on asiansa osaavasta perusfiksusta henkilöstä, on pelkästään kiusaamista.

Vierailija
4/79 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä menemättä. Ei noita tarvi huomioida. Kun eivät tarjoa töitä ei työttömän tarvi kiinnostua roskapaperin arvoisista lapuista.

Kuulemma 60 päivää karenssia menemättä jättämisestä.

ap

Vierailija
5/79 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patistella minne? Laitan pari työhakemusta viikossa ja käyn urheilemassa. Historiani on vain sellainen etten pääse edes haastatteluun.

ap

Vierailija
6/79 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista varastaa kaikkea, mikä irti lähtee: vessapaperia, sokeria, teepusseja, kyniä ynnä muuta.

Vierailija
7/79 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, aikuinen ihminen pääsee päiväkotiin.

Vierailija
8/79 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin tollasella kurssilla aikasemmin tänä vuonna ja olen nyt töissä ja menestynyt :)......

Ei ku enpä olekaan.

Vierailija
9/79 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt myös vastaavalla kurssilla. Ihan ok juttu. Ei aina pidä pahastua jos joutuu johonkin uuteen huttuun.

Olen vakitöissä.

Vierailija
10/79 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkotarpeellista kirjoitti:

Näillä keinoilla hallitus nostaa työllisyysastetta. Suomen nimeksi pitää vaihtaa hölmölä.

Vierailija
11/79 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä metodilla laittaa yksityiselle ja minkä ajan kuluessa sitten kurssi?

Vierailija
12/79 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista varastaa kaikkea, mikä irti lähtee: vessapaperia, sokeria, teepusseja, kyniä ynnä muuta.

Fantasioin myös joskus tällaisesta alemman tason sabotaasista, pienen ihmisen näkymättömästä kapinasta, mutta tositilanteessa kasvatus ja luonne vievät voiton ja olen asiallinen liiallisuuksiin asti.

ap

Vierailija
13/79 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista varastaa kaikkea, mikä irti lähtee: vessapaperia, sokeria, teepusseja, kyniä ynnä muut

Ja hammastikkuja!

Vierailija
14/79 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä metodilla laittaa yksityiselle ja minkä ajan kuluessa sitten kurssi?

Sähköpostiin tuli viesti. Kurssi viikon päästä.

ap

Vierailija
15/79 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onkotarpeellista kirjoitti:

Näillä keinoilla hallitus nostaa työllisyysastetta. Suomen nimeksi pitää vaihtaa hölmölä.

Ja lööpeissä juhlitaan kun hallitus on onnistunut toimillaan vähentämään työttömien määrää:D.

Vierailija
16/79 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen käynyt myös vastaavalla kurssilla. Ihan ok juttu. Ei aina pidä pahastua jos joutuu johonkin uuteen huttuun.

Olen vakitöissä.

En minä pahastu. Sama se missä minä päiväni vietän. Ihmettelen vain näitä lähes automatisoituja ja yleismaailmallisia keinoja, joilla yritetään turhaan työllistää. Virkailija olisi voinut lukaista profiilini läpi ja nähdä hetkessä mistä työllistyminen kiikastaa. Mutta eihän se käy. Laitetaan kaikki jonnekin kurssille ja päivän työt oli siinä. Jos tuo kurssi tuo minulle edes osa-aikatyön tarjoan kaikille tämän ketjun osallistujille pullakahvit.

ap

Vierailija
17/79 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tuollaisella työllistämiskurssilla, jossa leikittiin kymmenen päivää haastatteluleikkejä, mietittiin onko peili, kolikko vai sadetakki tärkeitä aavikolla ja kirjoitettiin cv:tä. Lisäksi oli yhden päivän mittainen työharjoittelujakso, jonka sai korvata istumalla päivän luokkahuoneessa, jossa työvoimavirkailija kävi satunnaisesti kurkkimassa, ettet ole karannut mihinkään...

Vierailija
18/79 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin tuollaisella työllistämiskurssilla, jossa leikittiin kymmenen päivää haastatteluleikkejä, mietittiin onko peili, kolikko vai sadetakki tärkeitä aavikolla ja kirjoitettiin cv:tä. Lisäksi oli yhden päivän mittainen työharjoittelujakso, jonka sai korvata istumalla päivän luokkahuoneessa, jossa työvoimavirkailija kävi satunnaisesti kurkkimassa, ettet ole karannut mihinkään...

Tuollaisesta saa varmasti tyydytyksen että nyt olen osallistunut. No vitsi, vitsi. Oikeasti siinä tulee fiilis että onko tämä pelleily oikeasti totta?

Vierailija
19/79 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kokemukseni tuollaisesta kurssista olivat kyllä juuri sellaiset, että yksityiset firmat ainoastaan rahastavat pilipalikursseillaan, eivät suinkaan halua edistää ihmisen työllistämistä. Sain työkkäriltä kehoituksen mennä kurssille ja olin ihan avoimin mielin, kunnes kurssi alkoi. Pöydän ääressä istuskeltiin ja sitten vuoronperään kerrottiin mitä tykkää vapaa-ajallaan tehdä ja missä on hyvä jne. Yhdellä kerralla katsottiin elokuva. Sai ehdottaa elokuvia, joista sitten äänestettiin. Miespuolinen vetäjä ehdotti itse elokuvaa nimeltä ”Spring breakers”. Oikein kirsikka kakun päälle. Että semmoinen työllistämistä edistävä kurssi.

Vierailija
20/79 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epätodellista. :D Siis tuotako se sitten on?! Tarvitaanko tuollaiseen lässytykseen oikeasti KYMMENEN päivää? Kyllä voi Pipilä taas taputtaa itseään selkään, Suomi nousuun!