Mies vilkuilee muita naisia
En ole maininnu hänelle, mutta inhottaa kun hän vilkuilee muita naisia viereltäni..saattaa kääntyä perään katsomaan, tai mölisee jotain mmmm jonkun kauniin ohittaessa.
Tuntuu jotenkin tyhmältä.
Onko tämä normaalia ja pitääkö se vain hyväksyä?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää kun ukko katsoo ravintolassa muita naisia ja pitää käsiään pöydän alla.
Kerran mä kysyin hiplaatko sä munias ja se suuttu.
Olet kyllä tosi epävarma. Aika koomista on käytöksesi.
Vierailija kirjoitti:
Rajoittakaa vielä vähän enemmän ihmisten normaalia käytöstä niin saadaan taas lisää mielenterveysongelmaisia ja muita sekopäitä Suomeen. On tämä sairas maa.
Oletko sama kirjoittaja, jonka mielestä #metoo on huono juttu, koska sen takia ei enää voi lähestyä naisia? Mikä ihme sinua kiehtoo junttimaisessa käytöksessä? Miksi mielestäsi pitää saada tuijottaa ihmisiä kuin lievästi kehitysvammainen ja päästellä vieläpä maiskutusääniä siinä samalla? (Pyydän anteeksi oikeasti kehitysvammaisilta tätä käyttämääni vertausta.) Miksi ei riitä, että vaivihkaa noteeraa ympäristönsä tekemättä siitä minkäänlaista numeroa sen paremmin oman kumppanin kuin niiden ympärillä liikkuvien ihmisten silmissä?
Jaahas viestejä taas poistellaan..
Ei sivistynyt mies kyttäile muita naisia. Uskottomat miehet ovat näin tehneet, ja nainen, joka ei sitä usko on sanalla sanoen NAIIVI.
Vaihtaisin uuteen.
Mun kaikki exät oli just tollasia toisten naisten ääneen kehujia. Exiä ovat ihan syystä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan monta vuosikymmentä vielä menee ennen kun ymmärretään että miehen seksuaalinen halu on kovempi kuin naisen.
Siinä vaiheessa kun voimakkaalla seksuaalisella halulla yritetään oikeuttaa miesten sikailuja, naisten kyttäämistä, pettämistä jne. naiset eivät halua olla enää missään tekemisissä miesten kanssa. Johan sen suuntauksen näkee jo nyt: monet naiset haluavat mieluummin jäädä sinkuksi. Mahtaa miehet olla tyytyväisiä... noh, ainakin saavat rauhassa kytätä.
Olen sitä mieltä että jos haluaa käyttäytyä noin, miksei ole sinkku?
Ei molempia voi saada, omaa naista ja muita.
Just näin, annan miehen sitten olla sinkku!
Saa rauhassa kyttäillä. Kaikkea ei voi saada ja kyllä nainen tyhmä on, jos tuollaista kattelee!
Miksi miehet käyttäytyvät noin ällöttävästi, mutta naiset ei?
Ihan normaalia katsella kauniita naisia.
Itse autolla yksin ajaessa monesti sanon "Uuu shake that ass!" kun näen hyvän perseen
Kerran etelän lomalla istuimme kuppilassa ja nautimme toistemme seurasta.
Yhtäkkiä mieheni kysyi montako pistettä tuolle naiselle, katso kuinka tyylikäs.
Kyyneleet tulvahti silmiini ja halusin takaisin hotellille.
Tuleeko tästä liitosta pitkäikäinen?
Kysymys sulle ap kirjoittaja, onko kyseessä kenties eräs rekkakuski? Jos on sama kusipää kyseessä,, juokse karkuun ja lujaa!!! On täys narsisti !
Joskus esim. kaupan kassajonossa näkee näitä +50 miehiä, jotka katselevat päästä varpaisiin, vaikka vierellä vaimo, joka tietty huomaa tämän. Siinä yrität sitten katsella jonnekin ihan muualle, ettei tule väärinkäsityksiä. Tää alkoi kun ikää tuli 30 mittariin, eli joku rupsahdus siinä on päässyt käymään.
Voisi olla hauskaa käydä suutelemassa jotain random miestä ohimennen jos oma mies vilkuilee liian näkyvästi muita naisia. Tulisin sitten takaisin kassajonoon ja sanoisin, olipa muuten hyvä suutelemaan tuo mies. Sitten vaan ostoksia hihnalle latomaan.
Jos pokka ei riitä niin sitten voi kysyä nätisti siltä ventovieraalta mieheltä anteeksi mutta oletko sinä Virtasen Pentti, pakko oli kysyä kun olet ihan Pentin näköinen, jaa et, no anteeksi minä erehdyin kuin en ole entistä naapuria/työkaveria nähnyt moneen vuoteen ja hän on sitten niin mukava ja komea mies. Ja olet yhtä komea kuin Virtasen Pentti! Sitten hymyilette ja palaat oman miehesi kanssa "oli pakko käydä kysymässä tunnetaanko me jostain tuon miehen kanssa kun se tuijotti minua niin pitkään ja iski silmää, ei me kyllä tunneta."
Ja niin monta toistoa, että alkaa oma ukko vähän rajoittamaan omia touhujaan.
Minä olen kostanut miehelleni kaupungilla liian tökerön vilkuilun pysähtymällä kuin seinään ja kääntymällä ympäri, en kävelläkseni tieheni vaan katsomaan ohi pyöräilleen miehen pakaroita ja pohkeita, vauuuuu, auuuu, mikä perä ja pohkeet aaaah. Ja sitten jatkoin kävelyä mieheni kanssa, jonka naama oli raivosta ja häpeästä punainen. Siis tarkoitin ex-mieheni naama :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet käyttäytyvät noin ällöttävästi, mutta naiset ei?
Suurin osa miehistä ei käyttäydy noin, kyse on poikkeuksellisen huonokäytöksisestä miehestä.
Joku kysyi onko rekkamies?
Ei, korkeasti koulutettu pöhkö. Ajattelin että jotenkin ylireagoin mutta tavallaan se näkyy koko ajan ja joka paikassa...ihan sama missä on, mikä vuoden aika, mikä ärsyke.. Joka kerta sama juttu.
Olen sillä tavoin yllättynyt, että kukaan ex ei tehnyt tuollaista seurassani.
Tuntuu jotenkin häpäisevältä.
Nykyisellä ei taida riittää äly edes himojensa peittelemiseen kohteliaisuussyistä...
Ehkä olisi parempi vaihtaa sellaiseen jolla on käytöstapoja...
Ap