Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää tää kesän tuoma sosiaalistuminen omakoti-alueella

Vierailija
15.05.2018 |

Heti kun säät lämpiää kaikki naapurit on pihoillansa. Ärsyttää kun itsekin haluais olla rauhassa omalla pihalla mutta naapureiden tuijotukset häiritsee ja jotenkin tuntuu olevan ”kirjoittamaton sääntö”, että naapureiden kanssa pitäs olla puheväleissä. Pitäs aina edes muutama sana vaihtaa naapureiden kanssa. Äh!

Ei jaksais aina niitä kyylääviä naapureita kun haluais vaan olla rauhassa omalla pihalla välittämättä muista.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs valitsit asua omakotitalossa tiivillä asuma-alueella. 

Vierailija
2/40 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta erämökkiin Lappiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käynyt naapureiden suhteen ihan mielettömän hyvä tuuri. Tervehdykset vaihdetaan, mutta muuten jokainen keskityy omiin tekemisiinsä.

Vierailija
4/40 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyseinen paikka on valikoitunut asuinpaikaksi syystä, että ___?

Vierailija
5/40 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee omalle pihalle katseilta suojassa oleva oleskelualue, jossa voit olla rauhassa. Minusta on kiva sosiaalistua näin kesällä ja oppia tuntemaan lasten kavereiden vanhempia. Minulla on iso kynnys kutsua naapureita kotiin. Ei ole koskaan tarpeeksi siistiä,, mutta terassikahville tai juomalle kutsun mieluusti.

Vierailija
6/40 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on käynyt naapureiden suhteen ihan mielettömän hyvä tuuri. Tervehdykset vaihdetaan, mutta muuten jokainen keskityy omiin tekemisiinsä.

Mulla vielä parempi, kukaan ei tervehdi jos ei joudu niin nokakkain että on "pakko". Ohi kulkiessa on helppo teeskennellä ettei huomaakaan.

Vierailija
7/40 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttaisinkin jos itse saisin valita. Mies tykkää tällaisesta ympäristöstä mutta itse tunnen olevani ”loukussa” täällä missä naapureita on joka puolella. Ap

Vierailija
8/40 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

One word: pensasaita.

Vierailija
9/40 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin täälläkin, kaikilla on omaa tekemistä niin paljon, ettei siinä läyrytä naapureiden kanssa.

Moikataan kyllä ja korkeintaan pari sanaa vaihdetaan

Mulla on fiksut naapurit😀

Vierailija
10/40 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kyseinen paikka on valikoitunut asuinpaikaksi syystä, että ___?

Mies halusi muuttaa lähelle vanhempiaan. Tutut ympäristöt. Ap

Vierailija
11/40 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 500 metriä naapureihin, joten emme näe toistemme pihoihin. Ja saa vapaasti olla omalla pihalla. Suosittelen! Lähin iso kaupunki 15km päässä.

Vierailija
12/40 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuttaisinkin jos itse saisin valita. Mies tykkää tällaisesta ympäristöstä mutta itse tunnen olevani ”loukussa” täällä missä naapureita on joka puolella. Ap

Jätä se.

Vierailija
13/40 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin täälläkin, kaikilla on omaa tekemistä niin paljon, ettei siinä läyrytä naapureiden kanssa.

Moikataan kyllä ja korkeintaan pari sanaa vaihdetaan

Mulla on fiksut naapurit😀

Olisipa meilläkin. Ainakin yksi naapurin mummo on sellainen joka juttelee kaikkien naapureiden kanssa tunninkin jos naamakkain ulkona sattuu hänen kanssaan. Tietää kaikkien asioista kaiken. Ap

Vierailija
14/40 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään lohduttaa, niin rivitalo on vielä pahempi. Ja siellä hemmetin puhelias, työtön kyylä naapurin ukko, joka on ketjupolttaja. Ei uskalla kutsua vieraitakaan, kun sitten vasta innostuukin ja jää höpöttämään niillekin. Että terveisiä vaan naapurille jos tunnistaa. Uusi asunto on kovasti haussa.

Vierailija
15/40 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se.

No en jätä koska meillä on yhteiset lapset. Ap

Vierailija
16/40 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin kiva naapuri Sunnuntainakaan ei voi olla omalla pihalla

kun se tuo ne isot rakit räksyttämään aamusta iltaan.

Viikolla ihan sama , kun ollaan töissä.

Vierailija
17/40 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma tuo nyt on, jos muutaman sanan vaihtaa?

Musta on ihanaa, että on naapureita, ja meillä lähes kaikki naapurit on onneksi ihan täysjärkisiä. Muutamana iltana tässä olemme puhelleet nyt naapurien kanssa, ja kutsuimme esimerkiksi heidät pihajuhliimme. Mä ajattelen niin, että olen onnellinen hyvistä naapureista: tiedä sitten koska tarvitsee heidän apuaan (tai he meidän).

Vierailija
18/40 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla vielä parempi, kukaan ei tervehdi jos ei joudu niin nokakkain että on "pakko". Ohi kulkiessa on helppo teeskennellä ettei huomaakaan.

Taidat olla naapurimme, jota kutsutaan naapuristossa mielialahäiriöiseksi :D

Vierailija
19/40 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se.

Hei, tästä unohtui  yksi sana. (Jätä se sika -on erään palstalaisen vakiovitsi)

Vierailija
20/40 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ongelma tuo nyt on, jos muutaman sanan vaihtaa?

Musta on ihanaa, että on naapureita, ja meillä lähes kaikki naapurit on onneksi ihan täysjärkisiä. Muutamana iltana tässä olemme puhelleet nyt naapurien kanssa, ja kutsuimme esimerkiksi heidät pihajuhliimme. Mä ajattelen niin, että olen onnellinen hyvistä naapureista: tiedä sitten koska tarvitsee heidän apuaan (tai he meidän).

Tämä on aika huvittava piirre ihmisissä. Pyritään pysymää väleissä ja miellyttämään, jos kuitenkin tästäkin ihmisestä joskus pääsee hyötymään.