Englannissa kielikursseilla olleita?
Toisen ketjun innoittamana:
Kertokaa paikka ja vuosi: mulla Bournemouth heinäkuussa 1995
Löytyykö muita?
Kommentit (40)
Ja STS-reppu on täynnä nimiä, loruja ja runoja. Suomeksi, englanniksi ja ruotsiksi. Oi niitä aikoja! Kyllä se kesä muuten oli 1990. Ysin ja lukion välinen, juu 1990. :)
Ihana paikka. Tänä kesänä olis tarkoitus käydä moikkaamassa isäntäperhettä! Ollaan kirjoiteltu nyt 12 vuotta... :)
Bournemouth heinäkuu 1995. Oliko teillä leaderina joku nykyinen " julkkis" ? Meillä oli.
Kuukautta en millään muista! Tjaereborgin kurssi.
Vierailija:
Bournemouth heinäkuu 1995. Oliko teillä leaderina joku nykyinen " julkkis" ? Meillä oli.
Vierailija:
Minkä yhtiön reissu? Oliko eräs nykyinen uutistenlukija/aamutv-juontaja vetäjänä?
mutta onko hän suomalainen vai englantilainen? Puoliksi englantilainen?
Nicholas on aamu-TV:n katsojien vanha tuttu englanninkielisistä uutisista, joissa hän aloitti vuonna 2000. Englantilaisisän ja suomalaisäidin poika kasvoi pienessä Whitstablen kaupungissa, ja hänen äidinkielensä on englanti. Suomeen Nicke muutti 11-vuotiaana.
Ennen tv-debyyttiään Nicholas työskenteli pitkään YLEn Radio Finlandissa. Sitä ennen hän on tehnyt mm. opettajan ja matkaoppaan töitä!
Vapaa-ajallaan Nicholas harrastaa lukemista ja liikuntaa sekä parantaa maailmaa ystäviensä seurassa.
ei enää tarkkaan muista, kun on jo niin ikäloppu ;)
Nro 16, olitko sinäkin STS:n kurssilla? Itse olin kesä-heinäkuussa 3 viikkoa Englannissa, meno oli Pariisin kautta, jossa olimme 3 päivää.
Ikimuistoista :)
Ja olipa yksi FcNörttikin samalla kielikurssilla kanssani tuolloin :D
82&83 Hastings, 84 Oxford
Matkanjärjestäjänä EF
Olikin muuten tosi kiva reissu. Bussilla mentiin Amsterdamin kautta, eli Englantiin päästessämme kaikki jo tunsivat toisensa. Meitä oli 52 tyttöä ja 3 onnekasta poikaa!! :D Paluumatka oli bussilla Pariisin kautta. Voi muistoja... <3
Ps. Kuutonen, sama ajatus kävi minullakin, että jestas onko siitä jo noin kauan???
meidän reissulla syntyi ihan pariskuntiakin, yksi jopa ihan naimisiin asti
Oliko Jukka teidänkin liideri? Sellainen paljon matkustellut pitkätukka. Englantilaisen open nimi taisi olla Angie. Mahdetaanko tuntea? Jos oltiin samaan aikaan, niin isossa ryhmäkuvassa varmaan ollaan... Itse olin heinäkuussa neljä viikkoa.
ekalla kerralla 12 ja toisella 14. Molemmilla kerroilla yksin matkaan.