Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viha ex-miestä kohtaan. Vinkkejä?

Vierailija
15.05.2018 |

Mulla on ollut jo monta kuukautta masennusta ja kovaa surua ex-miestä kohtaan. Hän siis petti ja valehteli minulle ja lopulta erottuamme hyppäsi uuteen suhteeseen. Yleisesti käyttäytynyt minua kohtaan todella julmasti eromme jälkeen.
Nyt, kahden viimeisen viikon aikana, minulla on noussut viha. Olen huomannut sen helpottavan olotilaani. En olekaan enää masentunut vaan ihan helvetin vihainen! Eksä on surkea paskiainen, joka ei todellakaan olisi ansainnut suruani! Olen saanut uutta pontta elämääni ja aion laittaa nyt elämäni aivan uuteen uskoon.
Olen kuitenkin huomannut, että välillä vihan tunne on todella voimakas. Olisiko tähän voimakkaaseen vihan tunteeseen jotain lääkettä? Äsken kävin juoksulenkillä ja se hiukan helpotti, mutta kotiin tultuani taas viha pyrkii sisimpään.
Vinkkejä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan

Vierailija
2/11 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan viha on hyvästä, koita nyt vain keskittyä itseesi ja omaan hyvinvointiin. Liikunta on erinomainen keino! Kaikin keinoin keskity siihen, että sinä olet arvokas, sinä olet ainutlaatuinen. Täytä elämäsi vaikka väkisin uusilla jutuilla ja positiivilla asioilla, jos pysähdyt se vanha sonta saa sinut kiinni. Usko pois, paskalla on taipumus pudota rattailta :).

Parempaa on tulossa sinulle koska sinä ansaitset parempaa. Älä vaan jää vellomaan itsesääliin ja haikaile sen ääliön perään. Sure kuitenkin paha olo pois, se vie aikaa. Muista, että vaikka sinua on loukattu ja vahingoitettu, älä surussasi vahingoita muita / käyttäydy samoin kuin ex. Vaikka kuinka olisi nyt kamalaa ja itkettää, jonain päivänä huomaat, että olet selvinnyt. Näin minulle kävi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös kokenut juoksemisen ja muun fyysisen toiminnan hyväksi tavaksi purkaa vihaa. Viha erossa on hyvä juttu, auttaa pääsemään irti siitä toisesta. Ja kun on tullut petetyksi ja jätetyksi, se on täysin oikeutettua vihaa. Tai no eihän tunteet koskaan ole kiellettyjä, mutta oikeutetun vihan tapauksessa musta saa jopa sanoa sille toiselle ihmiselle, että vihaa tätä. Enkä nyt tarkoita, että alkaisi piinata toista tai tekemään rikoksia, mutta ei tarvitse teeskennellä toisellekaan, että pitäisi tästä. Onko teillä lapsia exän kanssa eli onko jokin pakottava syy siihen, että toista joutuu tapaamaan jatkossa?

Vierailija
4/11 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko äijä!

Mulla on erosta puolisen vuotta ja mulla menee päiviä, ettei koko keissi käy edes mielessä.

Vierailija
5/11 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vain luonnollista. Kunhan saat oman elämän vetämään taas kunnolla niin unohtuu se ex-sika.

Vierailija
6/11 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä niin mulkku jätkä! En todellakaan anna sille enää yhtään huomiota ja näytän, että minä todellakin parjään ilman sitä nössöä epämiestä! Nyt keskityn oman elämäni kohentamiseen ja ehkä jossain vaiheessa hankin uuden miehen.

Vierailija
7/11 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piako se siellä?

Vierailija
8/11 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piako se siellä?

Muillakin lienee petturi-exiä, joita vihaavat. Tuskin mikään harvinainen ilmiö.

Vierailija
9/11 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitäisi suhtautua tähän kuvioon: salasuhde kahden perheellisen osalta selvisi kesken omaa eroprosessiharkintaa. Huomattiin kuitenkin, että halutaan jatkaa yhdessä ja antaa avioliitolle mahdollisuus. Nyt tää salasuhteen naispuolinen on edelleen jumissa mun mieheeni, jättänyt omansa ja tarjoaa itteään ja palveluksiaan taukoamatta. Hänelle on kyllä kerrottu kauniisti ja ei kauniisti, että ei kiitos ja selitetty tilanne. Toinen vaan on päättänyt ilmeisesti tahdonvoimallaan, että heistä tulee pari. Viestejä, kuvia, lenkkeilyä meidän kotitalon edessä ja you name it on nyt nähty. En oikein tiedä onko tämä säälittävää, raivostuttavaa, tasapainotonta, hullua, pakkomielteistä vai mitä ja miten tähän pitäisi suhtautua?

Vierailija
10/11 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok kirjoitti:

Miten pitäisi suhtautua tähän kuvioon: salasuhde kahden perheellisen osalta selvisi kesken omaa eroprosessiharkintaa. Huomattiin kuitenkin, että halutaan jatkaa yhdessä ja antaa avioliitolle mahdollisuus. Nyt tää salasuhteen naispuolinen on edelleen jumissa mun mieheeni, jättänyt omansa ja tarjoaa itteään ja palveluksiaan taukoamatta. Hänelle on kyllä kerrottu kauniisti ja ei kauniisti, että ei kiitos ja selitetty tilanne. Toinen vaan on päättänyt ilmeisesti tahdonvoimallaan, että heistä tulee pari. Viestejä, kuvia, lenkkeilyä meidän kotitalon edessä ja you name it on nyt nähty. En oikein tiedä onko tämä säälittävää, raivostuttavaa, tasapainotonta, hullua, pakkomielteistä vai mitä ja miten tähän pitäisi suhtautua?

Olette kaikki sekopäitä kun olette tuossa kuviossa osallisia. Fiksut varatut ei ois pettäneet. Fiksu petetty ei antaisi uutta mahdollisuutta. Fiksu toinen osapuoli ei roikkuisi. Niin makaa kuin petaa, eläkää sen asian kanssa.

Vierailija
11/11 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha on normaali tunnetila tuossa vaiheessa. Sitten se pikkuhiljaa muuttuu välinpitämättömyydeksi ja lopulta koko henkilö on sinulle yhdentekevä kaukainen muisto.