Tehokkaita markettidödöjä
Ainoa joka pitää kainalot kuivina on Doven original-versio, mutta en pidä sen tuoksusta. Mitä muita hyväksi havaittuja olette löytäneet?
Kommentit (15)
Osta apteekista Triple-dödöjä. Eivät ole hajustettuja eivätkä myöskään tahraa lainkaan vaatteita. Hinta on n. 10e. Erittäin miellyttäviä käyttää, laadukkaasti valmistettuja.
Adidas control cool & care on ainoa mikä itselläni toimii. Hikoilen yleensä suhteellisen helposti.
Lactovit! Tehokas ja hyvän tuoksuinen, vaan saako sitä enää mistään? Hävisi yhtäkkiä Prisman valikoimasta.
Mä yllätyin positiivisesti Tescon antiperspirantista.
https://www.foodie.fi/entry/apd-floral-soft---antiperspirant-deodorant-…
Toinen mikä mulla toimii, on Adidaksen spray.
LV Teho, tummansininen korkki. Plussaa suomalaisuudesta ja herkälle iholle sopimisesta. Hajusteettomuus on vähän +-0, toiset tykkää toiset ei. Mutta eipähän ole dödön haju ristiriidassa hajuveden kanssa, eikä tule sitä ällöä hien ja dödön hajun sekoitusta :X
Myös monet suihkedödöt Rexonalta ja Nivealta ovat hyviä.
Lidl dödöt!!! Noin 1e ja pitää hajut poissa ja miedon ja hyvän tuoksuisia, niitä käyttää meillä kaikki. Luulen että ovat Nivean..
Käytän alumiinitonta antiperspiranttia, ei ole markettituote. Suosittelen välttämänään alumiinia sisältäviä tuotteita, toimivat hikoiluun mutta lisäävät rintasyöpä- ja alztheimerintautiriskiä.
Vierailija kirjoitti:
LV Teho, tummansininen korkki. Plussaa suomalaisuudesta ja herkälle iholle sopimisesta. Hajusteettomuus on vähän +-0, toiset tykkää toiset ei. Mutta eipähän ole dödön haju ristiriidassa hajuveden kanssa, eikä tule sitä ällöä hien ja dödön hajun sekoitusta :X
Myös monet suihkedödöt Rexonalta ja Nivealta ovat hyviä.
Kesällä ampparit villiintyvät tuoksuista joten suosin hajusteettomia.
Vierailija kirjoitti:
Lidl dödöt!!! Noin 1e ja pitää hajut poissa ja miedon ja hyvän tuoksuisia, niitä käyttää meillä kaikki. Luulen että ovat Nivean..
Käytin Lidlin pinkkikorkkista. Käytin tuotteen loppuun mutta ei ole suosikkituotteeni, en osta uudelleen.
Rexona maximum protection.
Ainoa dödö joka kestää todella hikisissä olosuhteissa töissä.
Vierailija kirjoitti:
Käytän alumiinitonta antiperspiranttia, ei ole markettituote. Suosittelen välttämänään alumiinia sisältäviä tuotteita, toimivat hikoiluun mutta lisäävät rintasyöpä- ja alztheimerintautiriskiä.
Lidlin dödö on ihan hyvä, joskin aika pahanhajuinen versio minulla tällä hetkellä käytössä : ).
Käytän nenään alumiinisuihketta, eli lääkkeetön prevalin-valmiste. Allergiaan, auttaa. (Jos muita lääkkeitä käytössä niin yhteisvaikutukset vähenee.)
Vierailija kirjoitti:
Toimii hikoiluun kyllä vain jos ei hikoile paljon tai hiki ei ole kovin vinkeän hajuista. Itselläni on tuo viimemainittu ongelma, ja yksikään kokeilemani alumiiniton dödö ei ole pitänyt kuin puoli tuntia-tunnin. Valitettavasti ei siis vaihtoehto, ja aion pysyä alumiineissa jatkossakin.
LV:n tummansinikorkkinen on täälläkin hyväksi havaittu.
Garnier mineral 48 h (violetti korkki)
Rexonan ne voidemaiset intensive dödöt
Doven stick malliset kaikki