Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vakkarityötä tarjolla, miksi et hae?

työtä löytyy
15.05.2018 |

HSL hakee porukkaa metronkuljettakurssille. Ainoat vaatimukset ovat B-luokan (henkilöauton) ajokortti ja 21-vuoden ikä. Merkittävä osa työttömistä täyttää nuo ehdot. Miksi siis et hae?

Tässä vielä linkki ilmoitukseen: https://www.hel.fi/rekry/fi/avoimet-tyopaikat/rekry-ilmoitus?id=21-3-18

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yngwie Malmsteen kirjoitti:

työtä löytyy kirjoitti:

HSL hakee porukkaa metronkuljettakurssille. Ainoat vaatimukset ovat B-luokan (henkilöauton) ajokortti ja 21-vuoden ikä. Merkittävä osa työttömistä täyttää nuo ehdot. Miksi siis et hae?

Tässä vielä linkki ilmoitukseen: https://www.hel.fi/rekry/fi/avoimet-tyopaikat/rekry-ilmoitus?id=21-3-18

minä hain viime syksynä, ja tein videohaastattelun, lopulta minut valittiin jopa seuraavaan vaiheeseen eli haastatteluun, olisin todennäköisesti fiksuna miehenä päässyt koulutukseen,, mutta sitten piti lähettää ajokorttirekisteriote, ja siinähän on törkeä liikennerikos 8 vuotta sitten vielä näkyvillä. näin valtiovalta rankaisee pienestä rikkeestä ja tämän takia en päässyt haastatteluun

näin pilattiin tässäkin elämäni, kiitos paska systeemi, en hae minnekään töihin

Ihan itse ryssit asiasi, ei se törkeä liikennerikos sinne ole tyhjästä ilmestynyt.

Vierailija
22/23 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko ap itse hait?

Mikä on tekosyysi, ettet hae???

Minulla on jo vakituinen työpaikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtotyöläinen kirjoitti:

Metrokuskin palkka on bruttona n. 2000 euroa kuussa. Sillä rahalla ei yksineläjä oikein Helsingissä pärjää.

Saako työttömät yksineläjät sitten enemmän kuin tuon pari tonttua kuussa, vai miten ihmeessä he pärjäävät Helsingissä, jos kerran metrokuskin palkalla ei pärjää? Kait niistä 35 000 työttömästä (tässä ketjussa mainittu lukema) jokunen yksineläjäkin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi