Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kissan omistaja, miksi kotisi haisee kissanpissalle?

Vierailija
15.05.2018 |

Ja tämä ei nyt ole mitään veetuilua, itsekin omistan kaksi kissaa. Tiedän kissatalouksia joissa on aina sellainen vieno kitkerä kissanpissan haju, vaikka siellä oli siivottu. Hiekkalaatikot on olleet välillä melko karmeassa kunnossa että se on tietysti osa syy, mutta jos laatikko on vessassa niin eihän se haju voi esim yläkertaan niin voimakkaana levitä. Pissaako monienkin kissat muualle kuin laatikkoon? Omat kissani kun eivät tee tarpeitaan normaalisti muualle kuin hiekkalaatikkoon, ainoastaan vanhempi kissa pissasi mun reppuun kun sillä oli virtsatietulehdus. Itse olenkin pitänyt muualle kuin laatikkoon pissaamista merkkinä siitä että kissa ei voi hyvin. Ja olen ihmetellyt joidenkin tapaa laittaa laatikko ääriän myöten täyteen hiekkaa ja vaihtaa hiekka kerralla uuteen n. viikon välein (eikä siis putsata kakkoja ja pissoja pois tänä aikana). Itse kun putsaan hiekan 3 kertaa päivässä ja vaihdan sitten koko uuden 4-5 päivän välein. Ainakin mun kodissa kissat saa näkyä ja kuulua muttei haista.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissat kusee ympäri taloa!!! Buahahahaa... 

Upottaisin järveen kivisäkissä.

Sinkkumies

Sut pitäis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla