Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jotkut jaksaa painaa tuplavuoroja (14h)?

Vierailija
14.05.2018 |

Miten hemmetissä joku jaksaa tehdä tuplavuoroja? Mulle se 8h on aivan maksimi, hullu ajatus että tekisi siihen päällä vielä TOISET 8h!!!!! Ja ei kannata nyt verrata tähän mitään 24h vuoroja esim pelastuslaitoksella koska niissähän vuoroissa voi myös nukkua yms ja lähinnä ollaan vaan päivystysvalmiudessa kokoajan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kuinka kaverini äiti 70-luvulla (totaali-yh) teki tehtaassa kuukauden tuplavuoroja, jotta tytär pääsi kuukaudeksi kielikurssille Englantiin.

Vierailija
22/25 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on niin erilaisia. Toiset ihan oikeasti tykkää pitkistä vuoroista ja tekevät myös yövuoroja mielellään. Toiset nauttii epäsäännöllisistä työajoista ja siitä ettei elämässä ole mitään tiettyjä rutiineja. Tunnen monia keski-iän ylittäneitä ihmisiä, jotka tekee 3-vuorotyötä ihan yhtä pirteänä kuin parikymppiset. Toisille sopii. Suurin motivaation tekijä on ilman muuta mikäs muukaan kuin RAHA!

Sitten toiset taas on aivan päinvastaisia ihmisiä, nauttivat rutiineista ja ma-pe aamuvuoroista. Itse kuulun tähän porukkaan, mutta ymmärrän oikein hyvin myös tota toista porukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tuplavuorojen tekijöiden asenne on "kun kerta töihin tullaan niin ollaan sitten kunnolla!". Eli se on parista muutamaan päivään viikossa vaan töitä sitten. Rahallisesti ilmeisesti myös jotain etua tuossa tuplavuorojen tekemisessä. Itsekään en kyllä tekisi moisia vuoroja.. ei vaan jaksaisi. En ymmärrä miten kenelläkään pysyy keskittyminen 16 tuntia? Kuitenkin täytyy töissä olla aina huolellinen kokoajan....

Ne tekee tuplavuoroja, joiden ei tarvitse tehdä kotona mitään = lapsettomat + ne äidit, joiden mies hoitaa lapset ja kodin ilman suurta tuskaa.

Vierailija
24/25 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tuplavuorojen tekijöiden asenne on "kun kerta töihin tullaan niin ollaan sitten kunnolla!". Eli se on parista muutamaan päivään viikossa vaan töitä sitten. Rahallisesti ilmeisesti myös jotain etua tuossa tuplavuorojen tekemisessä. Itsekään en kyllä tekisi moisia vuoroja.. ei vaan jaksaisi. En ymmärrä miten kenelläkään pysyy keskittyminen 16 tuntia? Kuitenkin täytyy töissä olla aina huolellinen kokoajan....

Ne tekee tuplavuoroja, joiden ei tarvitse tehdä kotona mitään = lapsettomat + ne äidit, joiden mies hoitaa lapset ja kodin ilman suurta tuskaa.

Kyllä mä tiedän ihan 4 lapsen äitejäkin jotka tuplavuoroja tekee..

Vierailija
25/25 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan voisi pitkiä päiviä tehdä.. ihan jo se 7-8h v*tuttaa olla poissa oman lapsen luota. Toki eri asia sitten jos lapset jo isompia. Pienen lapsen äitinä en missään nimessä tekisi.