Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko lihava/ylipainoinen?

Mietteliäs
14.05.2018 |

Noniin... Olen siis pian 13 vuotias tyttö, olen noin 170 cm pitkä, ja painan kamalat 66.8 kg.... Kysymyksenäni, olenko ylipainoinen? Miten saisin kiloja pois? Ei ole suoraa vatsaa mutta ei myöskään liikaa. unelmapaino ois 59. Miten sais noi 7 kiloo pois? jotain suositeltavaa dieettiä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo todellakaan ylipainoinen, ehkä n. 75 kiloisena vasta olisit. :)

Vierailija
2/6 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kasvuikäinen ja kilot häviävät muutaman vuoden kuluessa. Aikuiselle naiselle painossasi olisi liikaa, mutta nyt ei!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ylipainoine!: Tuo paino ei ole ylipainoa myöskään aikuiselle niin kuin tuo yksi väittää.

Suosittelen, että puhut painoasioista terkkarin kanssa, tällä palstalla on paljon häiriintyneitä ihmisiä, jotka laukovat ilkeitä kommentteja ihan huvikseen.

Missään nimessä ei kannata alkaa pelleillä syömisten kanssa, siitä voi olla seurauksena syömishäiriö! Terkkarin kanssa voit luottamuksellisesti jutella mieltäsi painavista jutuista. Nauti tulevasta kesästä äläkä stressaa painoasi, olet hyvä juuri tuollaisena.

Vierailija
4/6 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Älä vaan ala laihduttamaan tuossa iässä. Painosi on normaali. Itse aloin laihduttamaan 12-vuotiaana ja sairastuin syömishäiriöön. Syömishäiriö on kulkenut kaikki nämä vuodet kanssani enkä toivo tätä kenellekään.

N24

Vierailija
5/6 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, ihana kommentti! Heti parempi fiilis 😘

Vierailija
6/6 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 2 pyytää anteeksi! Katsoin BMI-taulukosta ja normaalin kokoinenhan tuo tyttö on. Joten ei syytä huoleen!