Tykkäättekö viettää kokonaisen päivän sisällä, pimennysverhot ikkunan edessä, Netflixistä sarjaa maratonina katsellen?
Onko se teistä kivaa? Katsoa hyvän tv-sarjan jaksoja putkeen tuntikausia? Harkitsen sellaisen kokeilemista. Kannattaako se?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Onko se teistä kivaa? Katsoa hyvän tv-sarjan jaksoja putkeen tuntikausia? Harkitsen sellaisen kokeilemista. Kannattaako se?
'
Perheellinen ei valitettavasti voi...
Iskee masennus. Mut joo, tullut ihan tutuksi.
Mulla on sälekaihtimet kiinni tai vähän raollaan kun katson telkkaria. Mutta hyvän sarjan binge-katsominen on kyllä parasta!
Kiitos ei. Töissä sai istua päivän sisällä, sen jälkeen heti pitkälle pyörälenkille ja siitä suoraan uimaan. Pian aion grillailla pihalla ja ottaa iisisti.
Saanut olla ihan tarpeeksi sisätiloissa,ei tulis mieleenkään pilata kauniita kevät/kesäpäiviä jossai pimees kopperos...valoon ja aurinkoon kalpeanaamat...
Joskus kipeänä tai jos on huono sää. Tykkään, mutta katson areenaa, ei ole käytössä netflixiä. Eikä tule.
Ei kiitos, en seuraa sarjoja enkä varsinkaan voi kuvitella katsovani mitään putkeen.Sairasta touhua,
Enpä muuta juuri teekään. Nyt on vaan ollut vähän aikaa niin ettei oikein tunnu innostavan mikään ohjelma ja huomaankin putoavani vähän tyhjän päälle. Nukun sitten enemmän.
Kyllä tykkään, mutta siihen päivään kuuluu myös kunnon lenkki luonnossa (mielellään aamulla, kun on vielä raikasta). Sitten voikin viettää päivän sarjoja katsellen ja pimennysverhotkin on. :) Ei oo pakko tykätä helteestä, jos ei oikeesti tykkää.
On kivaa, ei ole Netflixiä, mutta katson tuohon tapaan sarjoja dvd:ltä. Tällä hetkellä olen koukussa Dexteriin ja Mad Meniin.
Kivaa on ja erityisen mukavaa hellepäivänä.
Voin katsoa mutta en kyllä Neflixistä vaan jostain ihan muualta. Netflixin sarjat ei nappaa kauheasti.
Miksi pitää istua pimeässä? Muuten kuulostaa hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää istua pimeässä? Muuten kuulostaa hyvältä.
Varmaan näillä keleillä siksi, ettei aurinko häikäise tai heijasta ruutuun. En kyllä itse tykkää ihan pimeässä katsoa, pidän jalkalamppua päällä ja välillä poltan kynttilöitä.
Mä voin kyllä helposti ”tuhlata” kesäpäiviä sarjojen katseluun, jos on vielä hyvää naposteltavaakin niin ai että!
Pimeet istuu pimeessä kesä talvet..ja vielä vapaasta tahdosta ?
Kun ei tykkää helteestä eikä auringossa oleskelusta, ei tällainenkaan päivä mene mitenkään hukkaan. En missään tapauksessa olisi tuolla paahteessa, joten en menetä mitään. Enemmin "vaalin" hyviä syyspäiviä.
En laita pimennysverhoja mutta muuten joo.