Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein käyt kampaajalla leikkauttamassa hiuksesi?

Vierailija
14.05.2018 |

Itse käyn nykyään neljän kuukauden välein.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-6 viikon välein.

Vierailija
2/16 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käyn 5-6 viikon välein samoin mieheni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin kuukauden välein, ettei tuu liian pitkäksi ja raskaaksi ja latva harsuunnu. Otsatukka pitäisi leikata useammin, mutta on viistoon leikattu, niin kestää ylikasvamisenkin.

Vierailija
4/16 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-5 viikon välein, koska hiukset on lyhyehköt.

Vierailija
5/16 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt vuosiin. Minulla on pitkät hiukset, ja tyttäreni siistii latvat silloin tällöin.

Vierailija
6/16 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Pitkät hiukset, joiden latvoja kaveri joskus tasoittaa.

Vierailija
7/16 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kärsiä kampaajat asiakas kadosta nyt kun luonnollisuus ja pitkät hiukset ovat taas muotia. Ihan hyvä, aivan järkyttävän hintaista suomessa, kun saat tasoituksestakin maksaa halvimmillaan 40€ Eli maksat halvimillaan 40€ puolen tunnin työstä.

Vierailija
8/16 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä taitaa pari vuotta olla. Mulla on pitkät hiukset, joten ei niitä tarvitse jatkuvasti olla leikkaamassa. Nyt oli kyllä liian pitkä väli, menivät latvat jo huonoksi. Pyysin miestäni leikkaamaan pääsiäisenä :3 

Vierailija
9/16 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuosituhannella kävin viimeksi.

Vierailija
10/16 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on yksi niitä juttuja joista minä säästin heti ensimmäiseksi työttömäksi jäätyäni. Eli ennen käytin kampaajalle n. 100 € suunnilleen kuuden viikon välein. Nyt värjään hiukset itse ja käyn tasoittamassa latvat halvalla perturilla lähiössämme ehkä kolmen kuukauden välein.

Irtisanoin myös siivoussopimuksen ja lopetin satunnaiset hierojakäynnit.

Näin talouden sakkaaminen tuntuu kertautuvana pienyrittäjille, valitettavasti. Siivousfirma meni samoihin aikoihin nurin. Tuskin mun takia, mutta uskon että meitä oli paljon, tiedän samasta firmasta kolme jolla kävi sama siivooja ja kaikki lopettivat sopparin kun potkut tuli.

Toki tilastopissa olen työllinen, koska teen ihan koulutustani vastaamatonta työkeikkaa aina kun vaan pystyn.

En ole katkera mutta kuitenkin...

Vierailija
11/16 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-5 viikon välein. Lyhyet hiukseni ei oikein kestä pidempää taukoa, eikä sille ole tarvettakaan, kun kampaajani veloittaa opiskelijoilta vain kympin. Ja tekee muuten hyvää jälkeä.

Vierailija
12/16 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3viikon välein.

M35

Vierailija
13/16 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 viikon välein. Samalla laitan värin tai raitoja. Maksaa 125-130 e. Kampaaja on vanha tuttu, joten on mukava käydä turisemassa siellä, vaikka kyllähän siinä takamus puutuu kun ajan sinne tunnin ja istun 2,5h ja ajan kotiin tunnin. 

Vierailija
14/16 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on yksi niitä juttuja joista minä säästin heti ensimmäiseksi työttömäksi jäätyäni. Eli ennen käytin kampaajalle n. 100 € suunnilleen kuuden viikon välein. Nyt värjään hiukset itse ja käyn tasoittamassa latvat halvalla perturilla lähiössämme ehkä kolmen kuukauden välein.

Irtisanoin myös siivoussopimuksen ja lopetin satunnaiset hierojakäynnit.

Näin talouden sakkaaminen tuntuu kertautuvana pienyrittäjille, valitettavasti. Siivousfirma meni samoihin aikoihin nurin. Tuskin mun takia, mutta uskon että meitä oli paljon, tiedän samasta firmasta kolme jolla kävi sama siivooja ja kaikki lopettivat sopparin kun potkut tuli.

Toki tilastopissa olen työllinen, koska teen ihan koulutustani vastaamatonta työkeikkaa aina kun vaan pystyn.

En ole katkera mutta kuitenkin...

Samat olen tehnyt ja lisäksi lopetin lehtitilaukset ja tupakan. Aktiivivähennysten jälkeen lopetin lottoamisen.

Vaatetta, kenkää ja kosmetiikkaa riittää vuosiksi. Vain ruokaa olen ostanut. Tästä nuukailusta olen tehnyt lähinnä taidetta :)

Vierailija
15/16 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy. Tytär tasaa hiukset kerran vuoteen niin, etten istu niiden päälle.

Vierailija
16/16 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa vuodessa. Pidän hiuksia pitkähköinä, yli olkapäiden. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän