Kuinka usein käyt kampaajalla leikkauttamassa hiuksesi?
Kommentit (16)
Minäkin käyn 5-6 viikon välein samoin mieheni.
Parin kuukauden välein, ettei tuu liian pitkäksi ja raskaaksi ja latva harsuunnu. Otsatukka pitäisi leikata useammin, mutta on viistoon leikattu, niin kestää ylikasvamisenkin.
4-5 viikon välein, koska hiukset on lyhyehköt.
En ole käynyt vuosiin. Minulla on pitkät hiukset, ja tyttäreni siistii latvat silloin tällöin.
En koskaan. Pitkät hiukset, joiden latvoja kaveri joskus tasoittaa.
Taitaa kärsiä kampaajat asiakas kadosta nyt kun luonnollisuus ja pitkät hiukset ovat taas muotia. Ihan hyvä, aivan järkyttävän hintaista suomessa, kun saat tasoituksestakin maksaa halvimmillaan 40€ Eli maksat halvimillaan 40€ puolen tunnin työstä.
Kyllä siitä taitaa pari vuotta olla. Mulla on pitkät hiukset, joten ei niitä tarvitse jatkuvasti olla leikkaamassa. Nyt oli kyllä liian pitkä väli, menivät latvat jo huonoksi. Pyysin miestäni leikkaamaan pääsiäisenä :3
Viime vuosituhannella kävin viimeksi.
Tää on yksi niitä juttuja joista minä säästin heti ensimmäiseksi työttömäksi jäätyäni. Eli ennen käytin kampaajalle n. 100 € suunnilleen kuuden viikon välein. Nyt värjään hiukset itse ja käyn tasoittamassa latvat halvalla perturilla lähiössämme ehkä kolmen kuukauden välein.
Irtisanoin myös siivoussopimuksen ja lopetin satunnaiset hierojakäynnit.
Näin talouden sakkaaminen tuntuu kertautuvana pienyrittäjille, valitettavasti. Siivousfirma meni samoihin aikoihin nurin. Tuskin mun takia, mutta uskon että meitä oli paljon, tiedän samasta firmasta kolme jolla kävi sama siivooja ja kaikki lopettivat sopparin kun potkut tuli.
Toki tilastopissa olen työllinen, koska teen ihan koulutustani vastaamatonta työkeikkaa aina kun vaan pystyn.
En ole katkera mutta kuitenkin...
4-5 viikon välein. Lyhyet hiukseni ei oikein kestä pidempää taukoa, eikä sille ole tarvettakaan, kun kampaajani veloittaa opiskelijoilta vain kympin. Ja tekee muuten hyvää jälkeä.
10 viikon välein. Samalla laitan värin tai raitoja. Maksaa 125-130 e. Kampaaja on vanha tuttu, joten on mukava käydä turisemassa siellä, vaikka kyllähän siinä takamus puutuu kun ajan sinne tunnin ja istun 2,5h ja ajan kotiin tunnin.
Vierailija kirjoitti:
Tää on yksi niitä juttuja joista minä säästin heti ensimmäiseksi työttömäksi jäätyäni. Eli ennen käytin kampaajalle n. 100 € suunnilleen kuuden viikon välein. Nyt värjään hiukset itse ja käyn tasoittamassa latvat halvalla perturilla lähiössämme ehkä kolmen kuukauden välein.
Irtisanoin myös siivoussopimuksen ja lopetin satunnaiset hierojakäynnit.
Näin talouden sakkaaminen tuntuu kertautuvana pienyrittäjille, valitettavasti. Siivousfirma meni samoihin aikoihin nurin. Tuskin mun takia, mutta uskon että meitä oli paljon, tiedän samasta firmasta kolme jolla kävi sama siivooja ja kaikki lopettivat sopparin kun potkut tuli.
Toki tilastopissa olen työllinen, koska teen ihan koulutustani vastaamatonta työkeikkaa aina kun vaan pystyn.
En ole katkera mutta kuitenkin...
Samat olen tehnyt ja lisäksi lopetin lehtitilaukset ja tupakan. Aktiivivähennysten jälkeen lopetin lottoamisen.
Vaatetta, kenkää ja kosmetiikkaa riittää vuosiksi. Vain ruokaa olen ostanut. Tästä nuukailusta olen tehnyt lähinnä taidetta :)
En käy. Tytär tasaa hiukset kerran vuoteen niin, etten istu niiden päälle.
Pari kertaa vuodessa. Pidän hiuksia pitkähköinä, yli olkapäiden.
5-6 viikon välein.