Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sinä, aikuinen ihminen, muistit tänään omaa äitiäsi?

Vierailija
13.05.2018 |

Minä en laittanut kuin tekstiviestin, meillä ei ole aikuisiällä syntymä-isän-äitienpäivät juurikaan merkinneet.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistin ajatuksissani, terveisiä lähetin pilven päälle.

Vierailija
22/61 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin runon ja lausuin sen sille puhelimessa.

M38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstarin laitoin minäkin. Hän on matkalla joten tapaaminen oli poissuljettu.

Vierailija
24/61 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Jos olis mahdollista erota lopullisesti omasta äidistään niin olisin laittanut eropaperit allekirjoitettavaksi. On ihan tosi karseeta, että joudun joskus tekemään jonkun perunkirjoituksen tai hoitamaan hänen hautauksensa. Haluaisin irtisanoutua noista kaikista, mutta se ei ole mahdollista. Ei ole mun syy, että se rikollinen väkivaltainen narsistinen ihmispaska on mun "äiti".

Vierailija
25/61 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyen tekstarin laitoin. Emme ole läheisiä mutta asiallisissa väleissä kuitenkin.

Vierailija
26/61 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstarin lähetin. Olimme viettäneet yhdessä äitienpäiväjuhlaa jo helatorstaina.

Vierailija
27/61 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Olisi väkinäistä eikä tulisi täydestä sydämestä.

Vierailija
28/61 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin aikuisten lasteni ja miehen kanssa kahvilla sekä äidilläni että anopilla. Tämä on tapana, kun samassa kaupungissa asutaan. Joskus olen hankkinut lahjan mutta tänä vuonna vietiin kukkia molemmille. Äiti laittaa aina valtavasti erilaisia herkkuja tarjolle, karjalainen kun on.

Vierailija
29/61 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun ulkomailla joten soitin pitkän puhelun heti aamusta.

Piti päästä kehumaan :D

Vierailija
30/61 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitenkään. Jos olis mahdollista erota lopullisesti omasta äidistään niin olisin laittanut eropaperit allekirjoitettavaksi. On ihan tosi karseeta, että joudun joskus tekemään jonkun perunkirjoituksen tai hoitamaan hänen hautauksensa. Haluaisin irtisanoutua noista kaikista, mutta se ei ole mahdollista. Ei ole mun syy, että se rikollinen väkivaltainen narsistinen ihmispaska on mun "äiti".

Kyllä noista voi kieltäytyä, viranomaiset hoitaa sitten.

Vierailija
31/61 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein kukkia haudalle jo viikko sitten.

Vierailija
32/61 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme ravintolassa syömässä hänen kanssaan (äidin mies halusi tarjota) ja annoin lahjan.

Vierailija
33/61 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä noista voi kieltäytyä, viranomaiset hoitaa sitten.

Mutta se irtisanoutuminen pitää tehdä ajoissa, ei se enää sitten auta kun mutsi jo veivin heittänyt.

Vierailija
34/61 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti kuollut joten muistelin vain lämmöllä. Anoppi on sairaana eikä ottanut vastaan mutta lähetin kauniin kuvaviestin ja onnittelut. Samoin isäni vaimolle joka on läheinen ja rakas. On parhaillaan matkoilla mutta tavattiin viikko sitten.

Vierailija
35/61 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tyttäreni kanssa äitini luona (toisella paikkakunnalla).

Koristelimme äitini aiemmin leipoman kakun, keitimme kahvin, teimme hymynaama-voileivät,

lauloimme nukkuvaa esittäneen 7-kympisen äitini "hereille", annoimme lahjat ja kortin.

Söimme yhdessä aamiaista, jonka jälkeen menimme hakemaan lähimetsästä valkovuokkoja äidille/isoäidille.

Näin tehtiin, kun minä olin lapsi.

Olen lähes viisikymppinen ja traditiot ovat parhaita!

Vierailija
36/61 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin kahvilla ja kakulla. Annoin lahjan.

Vierailija
37/61 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuin hänet syömään. Olen opiskelija, joten ulos ei olisi ollut varaa viedä kuin ehkä pizzalle, mutta kokkasin itse. Äiti kehui, kuinka taitoni ovat kehittyneet siitä, kun asuin kotona. :D

Vierailija
38/61 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein kattilallisen keittoa, kun oma perheeni ja sisareni perhe tulivat sinne syömään. Katoin pöydät, tiskasin astiat. Vein lahjan, kortin ja kukka-amppelin.

Vierailija
39/61 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivoin kakun.

Vierailija
40/61 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin, asun kaukana kaukana

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan