Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halunnut isoja lapsia meille tänään, halusin äitienpäivän rauhassa miehen ja vauvan kanssa

Vierailija
13.05.2018 |

Nyt exän suku hyökkää mua vastaan facessa ja instassa et en ole oikeasti hyvä äiti!

Olen blokannut heidät kaikki ja laittanut lapsille viestiä et anti olla viimeinen kerta kun usuttavat isänsä suvun mun kimppuun.

Ihana eka äitienpäivä täysin piloilla. Mies kyllästyi ja lähti terassille.

Oon ihan raivona!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ap kuulostaa kamalalta, mutta jos mietitään äitienpäivää yleisesti, niin eikö sen pitäisi olla sen äidin päivä? Eli tehdään äidille yhdessä mahdollisimman kiva päivä, eikä niin, että lapset ja isä määrittävät sen, mikä on äidin mielestä kivaa? Tässä tapauksessa äiti ei halua viettää aikaa vanhempien lastensa kanssa, niin pitäisihän se hänelle sallia? Ei äidiltä voi äitienpäivänäkin vaatia uhrautumista muiden puolesta, tässä tapauksessa uhrautumista vanhempien lastensa ilon ja onnen puolesta.

Mulle se äitienpäivän onni tulee niistä lapsista ja siitä niiden ilon näkemisestä. Kun lapset aamulla supisee ja kihisee ja sitten tuo lahjojaan kädet täristen ja jännittäen tykkääkö äiti niistä vai ei. Ja sitten ovat onnellisia kun kehun lahjoja ja kortteja. Joiden tekemistä selitetään ja halitaan mua. Ei äitienpäivä mulle silleen päivänä ole mikään erikoinen eikä se ilman lapsia tuntuis oikein miltään. Lapset sen päivän tekee, eikä se ole mulle mitään uhrautumista. En mä olis äiti ilman lapsia ja ehdin tekemään niitä omia juttujani muina päivinä. Äitienpäivänä nautitaan äiti-lapsi yhdessäolosta.

Vierailija
22/30 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sun exän lapset oli tulossa äitienpäivänä luoksesi, mutta et halunnut heitä sinne, koska sinulla on eka oma äitienpäivä?

Niin. Siis exän ja mun lapset. Ja kyllä, eka äitienpäivä tässä uudessa perheessä. Ap

0/5 kukaan EI ole näin tyhmä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä ole hyvä äiti. Totuusko satuttaa? Olet tunteeton ja itsekäs.  Lapsesi kärsivät takiasi. 

Vierailija
24/30 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin älytön juttu, että varmasti on totta jossakin. Kymmenen vuoden päästä sitten äiti itkee, etteivät lapset muista edes äitienpäivänä. Sodant e livet.

Vierailija
25/30 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se vauva susta tykkään sen takia se itkee niin paljon

Vierailija
26/30 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole heidän äiti olet vaan kohtu josta ne syntyi

Vierailija
27/30 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis et itse halunnut nähdä omia lapsiasi äitienpäivänä? Ymmärsinkö oikein? Minkäikäisiä lapsia, ymmärtävätkö jo että kyseessä on oma äiti jolle ei voi äitienpäiväkorttia viedä?

Ovat jo isoja, 10 ja 9, eli pitäis jotain tajuta. Ja tämä in MUN päivä, ei heidän. Ap

Eivät ole isoja, ovat pieniä lapsia vielä joista nyt tuntuu, ettei äiti rakasta tai välitä kun ei saa mennä. Varsinkin jos oot vielä heille viestiä laittanut. Tää on sun päivä vain ja ainoastaan sun lasten ansiosta, luulis sun olevan kiitollinen lapsistas eikä noin itserakkaasti omaa napaa ajatellen että tää on päivä, jolloin kaikki äidit nostetaan jalustalle ja hukutetaan lahjoihin vain koska oot synnyttänyt lapsia. 

Älä provosoidu. Joko kyseessä on keksitty juttu tai paska äiti ja vanhempi, kummin vain, et sää puhuttua järkeä tämän ihmisen päähän.

Vierailija
28/30 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ap kuulostaa kamalalta, mutta jos mietitään äitienpäivää yleisesti, niin eikö sen pitäisi olla sen äidin päivä? Eli tehdään äidille yhdessä mahdollisimman kiva päivä, eikä niin, että lapset ja isä määrittävät sen, mikä on äidin mielestä kivaa? Tässä tapauksessa äiti ei halua viettää aikaa vanhempien lastensa kanssa, niin pitäisihän se hänelle sallia? Ei äidiltä voi äitienpäivänäkin vaatia uhrautumista muiden puolesta, tässä tapauksessa uhrautumista vanhempien lastensa ilon ja onnen puolesta.

Ne ap:n isommat lapset eivät nyt saaneet tilaisuutta tehdä äidille yhdessä mahdollisimman kivaa päivää. Ja ap ei kyllä vaikuta äidiltä, joka uhrautuu lastensa puolesta... surullista kyllä, arvelen että tämä aloitus voi olla ihan totta :(

Vierailija
29/30 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap on sotkenut toisiinsa kaksi merkkipäivää. Syntymäpäivästä voisi ajatella, että se on tietyn henkilön oma päivä, jonka saa viettää niin että itsellä on mahdollisimman kivaa. Äitienpäivää taas ei ole ilman suhdetta toisiin ihmisiin, nimittäin lapsiin. Se on siis äiti-lapsi -suhteen päivä. Äiti ja kaikki hänen lapsensa. Avioero ja uusi liitto -tapauksessa ymmärrettävästi voi olla hankalampaa, eikä välttämättä niin kivaa. Aikuinen voi luopua omasta kivastaan lasten takia. Moka mikä moka. Myönnä moka ja pyydä lapsiltasi anteeksi, eiköhän ne anna. Viettäkää heidän kanssaan nyt myöhemmin oma erikois-äitienpäivä!

Vierailija
30/30 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkaan miehen ex ei halunnut heidän kahta lastaan (5 ja 8 vuotiaat) äitienpäivänä kotiin, ja suuttui sitten verisesti kun lapset halusivatkin juhlistaa äitienpäivänä minua. Olen siis ollut jo pidempään heidän äitipuolensa.