Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luojan kiitos mies osaa hoitaa nää vauvahommat poliittisesti korrektisti

Vierailija
13.05.2018 |

Yleensä oon ihan ok smalltalkissa, mutta nyt iski pasmat sekaisin, kun oltiin menossa kylään tuttavien luokse ja heidän vauva oli hoidossa just käynnin aikaan tuli puheeksi.

Mietin yli puoli tuntia, että mitäs tähän vastais.

Mun vastaukset:
"Ei haittaa!"
"Teitä me ollaan tultu kattomaan, eikä vauvaa."

Mies kommentoi tässä välissä: "Et v###u mitään tuollasta laita." Sit saneli, mitä kannattaa sanoa. Onneksi ihana mies pelastaa tiukan paikan tullen. Mulle tulee aina aivoblokki, kun vanhemmat alkaa höpötellä lapsistaan.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunikaatio-ongelmista suurin on se, että avausviestistä puuttui se miehen "neronleimaus" eli mitä sitten lopulta vastattiin.

Vierailija
42/53 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätietoinen kirjoitti:

Kommunikaatio-ongelmista suurin on se, että avausviestistä puuttui se miehen "neronleimaus" eli mitä sitten lopulta vastattiin.

No sehän olisi pilannut koko kryptiikan, jos tämä olisi kerrottu.  :D

(Jäi tosin kyllä sama kutkuttamaan omaakin mieltäni, varsinkin jos mies on samanlainen kielivirtuoosi kuin ap....).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi kyllä saada tietää, millaisen "poliittisesti korrektin" viestin se mies sitten oikein ideoi...   :)

Vierailija
44/53 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummassakaan sinun vastauksessa ei ole mitään vikaa. Ehkä te vaan mietitte liikoja?

Vierailija
45/53 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä oon ihan ok smalltalkissa, mutta nyt iski pasmat sekaisin, kun oltiin menossa kylään tuttavien luokse ja heidän vauva oli hoidossa just käynnin aikaan tuli puheeksi.

Mietin yli puoli tuntia, että mitäs tähän vastais.

Mun vastaukset:

"Ei haittaa!"

"Teitä me ollaan tultu kattomaan, eikä vauvaa."

Mies kommentoi tässä välissä: "Et v###u mitään tuollasta laita." Sit saneli, mitä kannattaa sanoa. Onneksi ihana mies pelastaa tiukan paikan tullen. Mulle tulee aina aivoblokki, kun vanhemmat alkaa höpötellä lapsistaan.

Vaikuttavat vastaukset sait kyllä aikaan eikä mennyt kuin reilut puoli tuntia.

Vierailija
46/53 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vastaus: "Pitää tulla seuraavalla kerralla sitten käymään, kun vaavikin on kotona."

Mummolassa oli siis muutaman tunnin, että vanhemmat sai hetken omaa aikaa.

Ap

Vierailija
47/53 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju jää av:n historiaan. Erityisesti ap:n arvio omista "smalltalkkauksen" taidoistaan.  :)

Jep. Jo tuo otsikko on omaa luokkaansa.  :D

Vierailija
48/53 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania nuo muutamat kommentit, jotka on selvästi apn kirjoittamia xD

Vierailija
49/53 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä ottaa tästä oivat niksit omiin vauvahommiin, tulee hoidettua poliittisesti korrektisti tulevaisuudessa.

Vierailija
50/53 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahtava äitienpäiväketju.  xD

Vierailija
51/53 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap raukka kun vain halusi ilmoittaa palstalaisille, että häntä eivät vauvat voisi vähempää kiinnostaa...

Vierailija
52/53 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua mikä ketju!  :D  :D  :D

Vierailija
53/53 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vanhemmilla on omaa aikaa niin silloin kylään vieraita? Se siitä omasta ajasta. Ehkä kaveri tarkoittivat myös omalla viestillään että me ei nyt haluttais vieraita kun kerrankin lapsivapaata aikaa nukkua/sekstailla/tehdä joain muuta kaksin. Eli olis voinut vastata että me tullaan joku toinen kerta, nauttikaahan lapsivapaastanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi