Jos miehesi saisi tilaisuuden viljellä maata Janni Hussin kanssa ilman että kukaan saisi tietää, luuletko että hän tekisi sen?
Janni Hussi on miesten ideaali nainen eli vähän tuollainen höppänä ja söpö naamainen mutta kroppa ja perse eritoten todella seksikäs.https://www.instagram.com/jannihussi/?hl=fi
Kommentit (11)
Varmasti viljelesi. Miehesi on aina ollut kiinnostunut maanviljelystä.
Mies nyt kylvää ja viljelee maata vähä milloin kenenkin kanssa
En usko, että kovin moni jos kukaan heteromies moisesta tilaisuudesta kieltäytyisi. Mäkin voisin samoilla ehdoilla koeajaa jotain kuumaa julkkisurosta!
Jos mulla olis mies niin varmaan ei kieltäytyis moisesta. Mut Jannillahan on jalat maassa ja moraali korkealla, joten varattuihin ei sotkeennu. Siitä isot pointsit Jannille. Lisäksi eläinrakas kuten itsekin eli olen Jannifani vaikka nainen olenkin 😁
Varmasti viljelisi, kun meillä on kotonakin kasvimaa ja mieheni on innokkaampi viljelijäkuin minä, mutta en ymmärrä miksi se pitäisi salassa tehdä?
Mieheni mukaan Janni on ruma ja minä olen hänen naisensa.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni mukaan Janni on ruma ja minä olen hänen naisensa.
Kait sitä voi rumankin kanssa maata viljellä? Vai oletko mustasukkainen porkkanoista ja retiiseistä?
Jos Janni osaisi pelata shakkia, niin mieheni saattaisi olla kiinnostunut. Maanviljelys on hänelle liian rasittavaa.
Janni on juurikin mieheni mieleen. Varmasti viljelisi ja haluaisi kylvää myös siemeniänsä.