Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko teillä siitepölyallergiat oireilee? Mietin että onko minulla flunssa vai allergia

Vierailija
12.05.2018 |

Kun pitäisi vanhan mummon luonakin käydä ja tartutanko nyt sitten flunssan samalla vai onko tämä allergiaa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minulla on (Espoossa) koivu aiheuttanut selviä oireita jo muutaman päivän ajan.

Kutittaako nenääsi? Minulla allergisessa nuhassa nenä kutiaa, kun taas flunssanuhassa ei. Lisäksi minulla silmiä kutittaa allergiassa, mutta kaikilla ei ole silmäoireita.

Vierailija
2/17 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla alkoi, ja kestää pitkälle kesää. Normisetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä on runsaasti siitepölyä, oireita on mullakin. Tosiaan tuntuu kyllä hieman flunssaiselta, mutta on siinä tietty ero, esim. mulla kutisee korvat ja tulee kaulaan ihottumaa.

Vierailija
4/17 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenää kutittaa ja aivastelen ja jos syön omenaa tai tomaattia silmät turpoaa. Silmät vuotaa...

Vierailija
5/17 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koivun kukinta on juuri nyt voimakkaimmillaan. Allergiaoireet erottaa flunsaasta niin helposti, ettei niitä voi sekoittaa.

Vierailija
6/17 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitepölyä ollu jo pitkän aikaa.

Vierailija
7/17 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koivun kukinta on juuri nyt voimakkaimmillaan. Allergiaoireet erottaa flunsaasta niin helposti, ettei niitä voi sekoittaa.

Miten ne niin helposti flunssasta erottaa? Itsellä ja lapsella aivastelua ja väsymystä, välillä nenäkin kutisee.

Vierailija
8/17 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergia. Ei flunssa aiheuta ainakaan mulla aivastelua eikä nenän kutinaa ja kyllähän nuo silmätkin vähän kutiaa/itkettää.

Vierailija
9/17 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkaa aivastuttaa, silmiä voi kutittaa. Erilaista kuin flunssa.

Vierailija
10/17 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävät allergiaoireet on.

Vierailija
11/17 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allergia. Ei flunssa aiheuta ainakaan mulla aivastelua eikä nenän kutinaa ja kyllähän nuo silmätkin vähän kutiaa/itkettää.

Kyllä minun flunssani alkavat nimenomaan aivastelulla.

Vierailija
12/17 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergiassa ns.vesinuhaa.Flunssassa paksua ja värillisempää.Flunssassa kuumetta,yskää kurkkukipua,joita ei allergiassa ole.Molempia liikkeellä,ja esim.allergiset silmät tulehtuvat helposti bakteeritaudiksi.

Vierailija
13/17 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmäluomet jos kutiaa: allergiaa

Vesinuha ei pidä paikkaansa enää silloin, jos on oikein kroonistunut tapaus (täällä)

Kannattaa mietoa (meri)suolavettä kokeilla pyyhkiä pumpulilla kutiaviin naaman kohtiin, tai mineraalivettä suolalla t ilman, päivän mittaan, huuhtoo niitä pölyjä pois...

Vierailija
14/17 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allergiassa ns.vesinuhaa.Flunssassa paksua ja värillisempää.Flunssassa kuumetta,yskää kurkkukipua,joita ei allergiassa ole.Molempia liikkeellä,ja esim.allergiset silmät tulehtuvat helposti bakteeritaudiksi.

Flunsa tuntuu kylmältä, allergiaoireet ei.

Vierailija
15/17 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamala kutina silmissä, aivastuttaa, kurkkuun sattuu, lääkkeetkään ei kunnolla tehoa.

Norkko.fi tuolta näkee hyvin siitepölytilanteen

Vierailija
16/17 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin etelärannikolla on mahdottomasti koivin siitepölyä, mies ei ole koskaan aikaisemmin saanut oireita, nyt on joka paikka tukossa.

Vierailija
17/17 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole moneen vuoteen ollut näin paha 😷😧

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan