Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä huomasin tänään yhden jännän jutun uimahallissa

m-28
11.05.2018 |

Olen siis mies 32v. Olin pukuhuoneessa ja riisuuduin ja sitten siihen viereen tuli yksi lihaksikas mies ja se katseli mua varpaista kasvoihin sillain pervosti ja hieraisi muniaan. Mä olin et joopati joo just. Lähdin sitten suihkuun ja vähän ajan päästä se sama jätkä tuli kysyy multa shampoota, no mä sit lainasin sitä. Antoi sitten takaisin sen pullon ja kysyi voisinko pestä hänen selkänsä pesusienellä. No ajattelin että no miksi ei. Pesin siinä sitten hänen selkäänsä ja sitten katsoin hänen pakaroitaan, niin mulla alkoi vähän seistä. Mietin et mitä just tapahtui! No se mies meni pesun saunaan ja mä menin uimaan, enkä sit enää häntä nähnyt, liekkö mennyt kotiinsa. Vähän outo juttu että mulla seisoi, vaikka olen pitänyt itseäni heterona. Mistä tää johtuu, onko kovin yleistäkin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

m-28 kirjoitti:

Olen siis mies 32v. Olin pukuhuoneessa ja riisuuduin ja sitten siihen viereen tuli yksi lihaksikas mies ja se katseli mua varpaista kasvoihin sillain pervosti ja hieraisi muniaan. Mä olin et joopati joo just. Lähdin sitten suihkuun ja vähän ajan päästä se sama jätkä tuli kysyy multa shampoota, no mä sit lainasin sitä. Antoi sitten takaisin sen pullon ja kysyi voisinko pestä hänen selkänsä pesusienellä. No ajattelin että no miksi ei. Pesin siinä sitten hänen selkäänsä ja sitten katsoin hänen pakaroitaan, niin mulla alkoi vähän seistä. Mietin et mitä just tapahtui! No se mies meni pesun saunaan ja mä menin uimaan, enkä sit enää häntä nähnyt, liekkö mennyt kotiinsa. Vähän outo juttu että mulla seisoi, vaikka olen pitänyt itseäni heterona. Mistä tää johtuu, onko kovin yleistäkin?

Pesun jälkeen saunaan. Sori jäi yksi sana pois.

Vierailija
2/5 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerta vielä homoa tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kerta vielä homoa tee.

...Ja kymmenes nollaa laskurin?

Vierailija
4/5 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin tuhmeliini. Miesten väliset touhut ovat kiihottavaa kuultavaa ja nähtävää.

N31

Vierailija
5/5 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"olen mies 32 t. m-28"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi