Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko olleet pitempiä aikoja tipattomalla?

Vierailija
11.05.2018 |

Siis suunnitellusti, ei niin, ettette muutenkaan juo juuri koskaan. Tarkoitan siis niitä, joilla tipattomuus on merkittävä ero entiseen. Millaisia kokemuksia teillä on?

Itse olen ollut nyt 70 päivää tipattomalla. Menee hyvin, mutta yllättävän vähän on 'tapahtunut', eli ei ole lähtenyt kiloja, en näytä raikkaammalta tms. Jatkan kuitenkin, koska päämääräni on sata päivää.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylihuomenna tulee kaksi päivää täyteen.

Vierailija
22/26 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pari kuukautta on lyhyehkö aika odottaa muutoksia. Vuosikausia säännöllisesti käytetty alkoholi sekoittaa aineenvaihduntaa melkoisesti ja toipuminen on yksilöllistä. Voi varmaan mennä puoli vuottakin. Kokeilisin kokonaisen vuoden raittiutta ja katsoisin ensi keväänä, mitä on tapahtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä join vielä pari vuotta sitren parin viikon välein. Mutta, koska krapulat alkoivat olla jo melko hurjia ja viikon kesti, ennen kuin olo oli taas normaali, niin oli pakko pitää tipattomia kausia.

Ensin kuukausikin oli saavutus.

Kaipa ne krapulat oli vaan niin pahoja, etten enää oikeen halunnut juoda..

Nyt olen viimeisen kahden vuoden aikana juonut kerran puolessa vuodessa ja silloinkin vain muutaman ja ilolla lähden ensimmäisenä kotiin.

En kai aluksi huomannyt mitään suurempia muutoksia, mutta noin vuoden päästä sain heittää paniikkihäiriölääkkeet narikkaan ja olen muutenkin iloisempi kuin oikeestsan ikinä. Olen onnistunut pudottamaan yli 30 kiloa (lähtöpaino hurjat 125kg) ja pitämään painon siinä missä se nyt on puolisen vuotta. Ja kyllä haluan pudottaa vielä lisää, kunhan vaan jaksan taas skarpata :).

Olen myös palannut koulun penkille.

Panostan nykyään laadukkaaseen hyvään ruokaan, en osta hinnan perusteella. Nyt on rahaa laittaa "itseeni" kun ei mene juomiseen.

Nykyään ei edes tee mieli juoda kun just sen kerran puolessa vuodessa.

Vierailija
24/26 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen juo vuosikausia tai jopa vuosikymmeniä reippaanpuoleisesti ja usein, parissa kuukaudessa tuskin tapahtuu mitään elimistön puhdistumista, vaan se kestää paljon kauemmin.

Vierailija
25/26 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3kk, painoin aloittaessa 50kiloa ja lopettaessa 45kg. Iho ei ollut niin kuiva, selluliitti ei näkynyt enää. Jaksoin urheilla ja ei tarvinnut olla jatkuvasti morkkiksessa.

Nykyään tulee juotua 1-2 kertaa kk, nyt kesällä tosin haluis enemmän lipittää kuoharia :|

Vierailija
26/26 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin join joka viikonloppu.

Ny olen puolessa vuodessa dokannut yhden viikonlopun.

Olo on ihan hemmetin hyvä, ei ota asiat päähän ja silleen.

Painoa tullut 5kg lisää, se kyllä kismittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme