Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tällä palstalla on aina kaikkea hirveän outoa

Vierailija
11.05.2018 |

Ei kai ihmiset oikeasti ole tuollaisia?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tältä palstalta saa hyvän kuvan siitä minkälaisia ovat suomalaiset naiset.

Hassu juttu, itse kun olen saanut vahvistusta mielikuvilleni suomalaisista miehistä.

Ei ehkä kannattaisi. Täällä kirjoittaa naisia miehinä ja miehiä naisina molemmilla tarkoituksena saada toinen sukupuoli näyttämään huonolta. Usein vielä ihmisillä on taipumus sivuuttaa omaa maailmankuvaa horjuttavat viestit ja keskittyä niihin, jotka vahvistavat sitä.

Vierailija
22/27 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä on vain hauskaa kun hulluja riittää täällä. Tekee palstailun mielekkäämmäksi. Kukaanhan ei ole oikeastaan normaali, ainakaan toisen mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tältä palstalta saa hyvän kuvan siitä minkälaisia ovat suomalaiset naiset.

Hassu juttu, itse kun olen saanut vahvistusta mielikuvilleni suomalaisista miehistä.

Selvä enemmistöhän tänne kirjoittavista on naisia. Muutama mieskin ehkä jaksaa täällä pyöriä, mutta suurin osa miehistä siirtyy muutamaa keskustelua vilkaistuaan kauhuissaan tervejärkisemmille foorumeille.

Paitsi ne normaalit miehet, jotka elävät eivätkä trollaile häirikoimässä naisten keskustelupalstalla.

Ei kannata pelästyä. Valtaosa miehistä on ihmisiä. Täällä vihaansa levittää vain yksinäiset ja katkerat pojat ja miehet, ja sekopäät.

Eikö tässä ole ristiriita? Peräänkuulutetaan sitä, että vauvanhoidon kuuluu olla yhtälailla myös miehen asia, mutta vauvapalsta on naisten palsta, jossa normaali mies ei saa käydä.

Vierailija
24/27 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ihmiset oikeasti ole tuollaisia?

Suurin osa ei.

Vierailija
25/27 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyky-yhteiskunnassa ja tässä Trumpin presidenttiydessä on se hieno asia, että vihdoinkin tulee "massan" tietoisuuteen kuinka "järjettömiä" ja vihaisia suuri osa kansasta on. Se mitä näät internetissä on ihmisten päässä jatkuvasti. Kukaan ei vaan kehtaa puhua siitä, koska käytöstavat ja sosiaalinen paine. Sinä joka hämmästelet ja ihmettelet sitä mitä internetissä puhutaan; olet (mahdollisesti) tekopyhä, ja sen takia vaarallisempi kuin kukaan "paskapostaaja".

Vierailija
26/27 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä pitää osata aika paljon suodattaa juttuja, jos yrittää jotain järkevää saa tästä irti. Paljon on ihan järkeviä ja vakavasti otettavia kirjoituksia, mutta trolleja on sitäkin enemmän.

Itse esim. luen tosin paljon noita tinderiin yms. liittyviä juttuja, koska etsin parisuhdetta ja jos uskoisin kaiken mitä täällä deittipalveluista suolletaan, en olisi seuranhakuun ikinä ryhtynytkään. Toisaalta olen joitain ihan hyviäkin vinkkejä asiaan liittyen täältä löytänyt.

Vierailija
27/27 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 50 vuotias. Vanhan alistavan kasvatuksen uhri. Alistuin suhteissakin. Olin hirveän ahdistunut ja vaikeuksia riitti.

Häpesin minulle tapahtuneita asioita. Kannoin raskaita salaisuuksia. Ei ollut edes kännykkää nuorena. Kirjaston ilmoitustaulu ainoa informaatio.

Ei ollut kirjoja narsismista tai mistään.

Niin arvatkaas nyt mitä kun netistä näkee, että muillakin on samansuuntaisia kokemuksia. Ja että nykyään tytöilläkin on oikeus omaan kehoonsa. Niin onhan tämä nyt parempi näin. Enkä ollut nuori sata vuotta sitten, vaan 1980 ja 1990 luvuilla.

Ainoa vika ajassamme on ettei perusarvoja enää kunnioiteta, eikä maanmuuttajista saa keskustella.

Mutta sekään ei ole netin vika.