Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaako viisikymppiset mennä festareille?

Vierailija
10.05.2018 |

Vihcylinjalla ja musiikkia kuuntelemaan. Eikä ole kyse mistään tangomarkkinoista. Olis muutama hyvä bändi.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ei saa edes miettiä, että kehtaako! Totta kai menet ap, jos siltä tuntuu, festareilla on aina ihan eri tunnelma kuin missään konserteissa :)

Itse en parikymppisenä päässyt oikein mihinkään, mutta kolmenkympin jälkeen olen jättänyt festarit väliin vain lasten vauvakesinä. Nyt olen täyttämässä 40. Omassa kotikaupungissa järjestetään joka kesä sopivasti kivat kekkerit, joissa aina sen verran hyvä kattaus että kehtaa maksaa siitä ja on mukavaa kun sieltä pääsee sitten kuitenkin omaan sänkyyn nukkumaan. Viime vuosina on tullut käytyä teini-ikäisen tyttäreni kanssa siellä, tänä vuonna valikoituu mukaan varmaan ihan puoliso. Meillä pikkasen eri intressit siellä, kun itse menen katsomaan bändejä enkä alkoa käytä mutta eiköhän tuo tuosta lutviinnu. Innolla odotan :)

Ja oon nähny siellä paljonkin itseäni vanhempaa sakkia myös - ihan eläkeläisiäkin, ja tälle ehdottomasti peukutan. Lähinnä mietin joskus, että miksi jotkut tuo mukanaan pieniä lapsia sinne? Eihän se kiellettyä ole tietenkään, mutta ei se melu ja örvellys ole ihan lasten katsottavaa.

Vierailija
22/31 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mien viisikymppinen tuollaisia miettii? Kehtaamisongelmat ovat nuorten heiniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään ei teidän elämä ja nuoruus on ohi menkää eläkeläistansseihin tai jotain.

Vierailija
24/31 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jotain 40, kun alkoi tuntua, ettei tämä ole enää minua varten. Yleisö tuntui niin nuorelta ja humalaiselta, vaikka kyseessä oli "vanhojen" Ruisrock. Mutta voisi kai sitä joskus käydä katsastamassa, onko nykynuoriso niin kilttiä kuin väitetään 😀

Vierailija
25/31 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

natural born kirjoitti:

Mielellään ei teidän elämä ja nuoruus on ohi menkää eläkeläistansseihin tai jotain.

Eläkeläistansseissa meitä vasta ihmeteltäisiinkin.

Vierailija
26/31 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei.

Vierailija
27/31 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

läppä oli. saat mennä

Vierailija
28/31 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään tapauksessa!

Mitä tekee vanhat yli 30 vuotiaat sellaisissa kemuissa joissa tarjolla on viina ja sexi.

Menkää suviseuroihin!

Tämä on ylivoimaisesti HAUSKIN kommentti.

Näen sen kirjoitetun huumorilla jota alapeukuttajat eivät näemmä hoksanneet!:D

Vierailija
29/31 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Eutanasiaa on jo ehdoitettu

Vierailija
30/31 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisipa Michael Penttilän mukaan, niin vois kutsua festaria nimeltä monster of rock 👹

Vierailija
31/31 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en viitsi näin viisikymppisenä miettiä enää kehtaamisia, vaan meen minne tykkään. 70-vuotias äitini tekee ihan samoin, hän joraa kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän