Kuolen XDD
Noin 30-v pizzamiekkonen kysyi, olenko yksin kotona ja vastasin myöntävästi ja kysyin, että miten niin. Pizzamiekkonen ei vastannut mitään vaan häipyi. Minuuttia myöhemmin miekkonen laittoi viestiä XDDD. Kuolen XDD
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä minkälainen ihminen tilaa itselleen pizzaa jos on yksin kotona viettämässä iltaa netissä.
Varmaan nälkäinen X'DDD
Jos olet OIKEASTI noin kiinnostunut, niin lisätään vielä että olen nukkunut erittäin huonosti ja olen aivan uupunut XD Jääkaappi tyhjänä ja päätin tilata pizzan ruuaksi XD. Ja sinä IHMETTELET sitä XDDDDD.
Joo, olen todella kiinnostunut, ihan oikeasti, elämäsi on mitä kiinnostavinta, enhän minä malta nyt nukkumaankaan mennä jos vielä lisää aiot kertoa.
Minkälainen pizza?
Nyt mun alko tehdä mieli pizzaa. Huomenna pitää syödä.
Kertoisiko joku mitä helv. tarkoittaa SEURUSTELLA SITÄ? XD
Vierailija kirjoitti:
XV XVI MCLMXX
XDD XDD XDDDDDDDD!!!!
XZÖ ZXR DDR!!!!
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!!
Haluistko sä ap et mä vähän seurustelisin sua!
Voin seurustella sua takaapäin. Voin myös seurustella oraalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ai että tälläistä sinä naureskelet. Hooh, nyt olen iloinen. Vihdoin löysin ihmisen jolla on vielä köyhempi elämä kuin minulla. Hei, tuletko naimisiin kanssani?
Kaikki me kuollaan, joten ei mitään hätää.
Jos olet OIKEASTI noin kiinnostunut, niin lisätään vielä että olen nukkunut erittäin huonosti ja olen aivan uupunut XD Jääkaappi tyhjänä ja päätin tilata pizzan ruuaksi XD. Ja sinä IHMETTELET sitä XDDDDD.