Voisitteko heittää ne ukkojenne kulahtaneet reisitaskushortsit riskiin!!
Niitä on nyt niin monta vuotta kateltu että olis aika niistä luopua. Saatana.
Kommentit (26)
No, jos sinä olet niitä väsynyt katselemaan niin tottahan kaikkien ne sitten täytyy heti heivata. :D
Joo, ja miehetkin saa vapaasti heitellä naisten vaatteita roskikseen silloin kun huvittaa, eikös niin?
Että oikeasti kyrpii lukea näitä pirttihirmujen ja miesvihaajien juttuja
No, ei todellakaan heitetä!
Ellei saa ottaa tilalle vyölaukkua....;D
Rikoo on riskillä ruma, ja niin on shortsitkin. Mua pelottaa, että pysyykö ne ylhäällä, kun ne reisitaskut ovat täynnä jotain tavaraa, ja vyö on piukeena siinä kaljamahan alla. Mikä vaan olis parempi, mutta ei kukkakuvioisena.
Ne katos mystisesti jo pari vuotta sitten. Ne oli oliivinvihreät.
Enkä se ollut minä
Ihan kuvottaa niitä tuolla katella.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja miehetkin saa vapaasti heitellä naisten vaatteita roskikseen silloin kun huvittaa, eikös niin?
Että oikeasti kyrpii lukea näitä pirttihirmujen ja miesvihaajien juttuja
Olen mies.
Ap
Ap voi heittää itsensä ongelmajätteisiin legginseissään, tunikassaan, crockseissaan ja kouvolatukassaan
Mun mies saa pukea ihan itse mitä tahtoo. Sillä on muuten reisitaskushortsit (ei kulahtaneet) ja mun mielestä ne on kivat.
Joo heittäkää vaan. Niiden käyttämienne revittyjen farkkujen ohella. Ne vasta on kuvottavia ikiteiniintyvien 40+ mammojen päällä!
Muistuttakaa myös miehiänne, ettei nilkkasukkia pidetä kesäsandaalien kanssa.
Tilalle ns. HJ-shortsit? Vai onko jo joku muu malli tänä kesänä?
Irma-täti kirjoitti:
Muistuttakaa myös miehiänne, ettei nilkkasukkia pidetä kesäsandaalien kanssa.
On sanottu, vaihtoi polvisukkiin 👍
Monen miehen olis paras pitää pitkiä housuja kesällä.
Sukat ja sandaalithan on nyt kuuminta muotia.
Ei ihme, että nykynaiset ovat niin stressaantuneita ja mielenterveysongelmista kärsiviä.
Täytyy stressata, paitsi omista kuteista, niin myös ukkojen vaatteista. Puhumattakaan muiden naisten, tai julkkisten ulkonäöstä jne.
Onko tuo nyt kummaa, jos ei aika tahdo riittää ja unikin on huonoa!
Onko pyöräilyshortsit paremmat?