Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käy sääliksi lihavat jotka peittävät kroppansa helteillä :(

Vierailija
10.05.2018 |

Rohkeasti vaan shortsit ja toppi päälle! Teilläkin on oikeus nauttia lämmöstä !

N19

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, mutta en tarvitse lupaasi, pukeudun aivan kuten haluan (huomioiden työpaikan pukukoodin).

Oikeasti paras asu helteillä on muuten luomupellavainen tai -puuvillainen väljä housuasu + tunika. Ei todellakaan shortsit ja toppi.

Vierailija
2/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suotta säälit.

En nauti lämmöstä, enkä auringon valosta. Sen takia peitän läskini, etten pala.

Shortsit nyt vaan ei kuulu naisen vaatetukseen ja toppejakin on monenlaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, mutta en tarvitse lupaasi, pukeudun aivan kuten haluan (huomioiden työpaikan pukukoodin).

Oikeasti paras asu helteillä on muuten luomupellavainen tai -puuvillainen väljä housuasu + tunika. Ei todellakaan shortsit ja toppi.

Tottakai saat pukeutua miten haluat, mutta ei sulle kukaan naureskele jos puetkin jotain kevyttä päälle! 🙂

Ap

Vierailija
4/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä säälin enemmän itseäni, kun en ole edes käynyt ulkona tänään vaikka olenkin ihan hyvässä kunnossa.

Vierailija
5/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jee, en ole koskaan tykännyt käyttää shortseja. Ne ovat ranta-asuste eikä sellaisissa vaatteissa tulisi minun mielipiteeni mukaan kulkea julkisilla paikoilla. En todellakaan näyttäytyisi liian paljastavissa vaatteissa, ne eivät imartelisi vartaloani. Kunnioitan muita ihmisiä sen verran, että pukeudun tarpeeksi peittävästi ja säädyllisesti. Kyllä ihmisellä tulisi olla edes jonkinasteista tilannetajua kuinka pukeutua eri tilanteissa, ja oman vartalotyyppinsä mukaisesti. Asia vain on niin, että hyvin paljastava pukeutuminen ylipainoisella henkilöllä on erittäin vastenmielisen näköistä.

Vierailija
6/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun vain ihanan vilpoisiin maksimekkoihin. Kiitos huolenpidosta!

Vierailija
7/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rohkeasti vaan shortsit ja toppi päälle! Teilläkin on oikeus nauttia lämmöstä !

N19

Alat olla yhtä rasittava kuin Ikäerohullu.

Vierailija
8/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät pidä auringosta tai halua ruskettua. Olen "laiha" ja peitän itseni mieluiten juuri keveillä väljillä vaatteilla. Aurinko ja helteet ovat minulle migreeniherkkänä yhtä tuskaa enkä kesäisin edes mene mielelläni ulos.

Vierailija
9/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että lihavat odottivat lupaasi, ap.

Vierailija
10/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju kyllä tuhoaa stereotypian että lihavat ovat leppoisia.

Sinä taas puolestasi vahvistat sitä, että nykyihmiset ovat lukutaidottomia, varsinkin sisälukutaito.

Vierailija
11/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on ihan jokaisen henkilökohtainen asia haluaako paljastella vai ei, en minä ainakaan kenenkään toisen kropan kautta elä...aloittaja ilmeisesti elää ja se on tosi, tosi surullista.

Vierailija
12/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkä ja hoikka, enkä edes omista shortseja. Ne ovat yleensä tosi inhottavat päällä, niissä on kaikki housujen haitat ja imartelevat harvoja.

Maksimekko on ihan paras helleasu, myös lyhyemmät mekot ja hameet ovat ihania kesävaatteita. Hellevaatteen ei varsinkaan pidä olla mikään hikoiluttava makkarankuori. En käytä housuja touko-syyskuun välisenä aikana oikeastaan koskaan, talvikaudellakin välttelen.

Vierailija
13/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveähelmainen puuvilla- tai pellavahame on paljon miellyttävämpi vaate kuin shortsit.

Vierailija
14/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väljä, ohut, hulmuava puuvillapaita on kyllä kivempi ja vilpoisempi kuin toppi IMHO. Ei pala käsivarretkaan. Shortseissa en kaupungille lähde ihan syystä että itseäni vaivaa, miltä näytän niissä. En tykkää katsella reisiäni. Joten kiitos mutta ei kiitos.

Vierailija
15/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väljä pitkä mekko on vilpoisin kesällä.

Käsivarret ja hartiatkin haluan peittää; vaikka kuinka lotraisi aurinkorasvalla, palan hetkessä.

Joku pikkutoppu tarkottaisi auttamatta kuoriutuvaa ihoa ja tuskaisia öitä kun lakanatkin sattuu.

Vierailija
16/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pellava on oikeesti kiva materiaali kesähelteellä töissä. Ilmastointi sisällä takaa sen, että t-paidassa on kylmä.

Vierailija
17/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leveähelmainen puuvilla- tai pellavahame on paljon miellyttävämpi vaate kuin shortsit.

Minä tarvitsen hameen alle pitkälahkeiset alushousut, jotta reisien sisäpinnat eivät hierry hangatessaan toisiaan vasten, siksi suosin mieluummin pellava- tai puuvillahousuja.

Vierailija
18/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun hitto soikoon just miten haluan nyt kun olen aikuinen nainen. Olen aina pukeutunut oudosti ja peittävästi, olin laiha tai lihava. Lapsena ja nuorena vanhemmat pakottivat pukeutumaan normaalisti mm. toppeihin ja sortseihin kesäkuumalla, vaan eipä enää tarvitse. Tänään heiluin ulkona jätti-teepparissa ja collegehousuissa iso musta takki harteilla. En pidä kuumasta enkä auringosta ja palan helposti.

Viime kesänä tosin ostin alesta sortsit ja kokeilin, tykkäisinkö niistä. Valkoiset jalat näyttivät oudoilta ja istuessa oli alaston olo. Kyllä tykkään enemmän housuista ja leggingseistä.

Vierailija
19/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lymfaturvotusta ja käytän tukisukkahousuja ympäri vuoden. Siksi jalassa on joko pitkät housut niiden päällä tai hame. Haluaisin pukeutua kevyemmin, mutta ei nyt toki sääliä tartte. N32

Vierailija
20/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on lymfaturvotusta ja käytän tukisukkahousuja ympäri vuoden. Siksi jalassa on joko pitkät housut niiden päällä tai hame. Haluaisin pukeutua kevyemmin, mutta ei nyt toki sääliä tartte. N32

Onko se ihan lääkäri diagnosoimaa? Saatko turvotukseen jotain muuta hoitoa? Oletko ylipainoinen? Kysyn, koska epäilen, että minulla on myös jotain sellaista vaivaa jaloissa. Outoja rasva- tai nestekertymiä säärissä, vaikka olen normaalipainoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme