Hiukset kipeästi kaipaisi leikkaamista, mutta...
Ne on jo niin monesti pilattu kampaajan toimesta että en uskaltaisi mennä kampaajalle. Itse saksiminenkin kuulostaa vähän jännittävältä... Mitenkä ratkaisisin?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Ne on jo niin monesti pilattu kampaajan toimesta että en uskaltaisi mennä kampaajalle.
miten tuo on mahdollista? Yksi ja sama kampaajako ne on tärvellyt? Mikset äänestä jaloillasi? Jos taas olet istunut monessa eri tuolissa ja lopputulos on aina ollut "pilalla", niin olisko toimeksiannossa hiukan parantamisen varaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on jo niin monesti pilattu kampaajan toimesta että en uskaltaisi mennä kampaajalle.
miten tuo on mahdollista? Yksi ja sama kampaajako ne on tärvellyt? Mikset äänestä jaloillasi? Jos taas olet istunut monessa eri tuolissa ja lopputulos on aina ollut "pilalla", niin olisko toimeksiannossa hiukan parantamisen varaa?
Ei yksi ja sama kampaaja, en tietenkään ole mennyt uudestaan sellaiselle jonka luona lopputulos oli huono. On niitäkin kertoja että on onnistunut hyvin, mutta tarpeeks monta huonoa kokemusta silti ja täälläpäin ei ole ketään vakkaria, johon luottaisin tarpeeksi.
Ehkä kokeilen itte!
Youtubessa on hyviä videoita sellaiseen kerroksittain leikkaamiseen. Pään päälle ponnari ja siitä sitten.
Leikkaa itse, jos yhtään silmää ja kättä löytyy. Materiaalia se vaan on siinä missä kangas tai joku muukin, paitsi että kasvaa luonnostaan takaisin. Jos menee aivan helkkaristi pieleen niin käy sitten kampaajalla korjaamassa vahinko. Itse vuosikausia kampaajan tuolissa istuneena päätin joku kerta kokeilla että miten se sujuu, ja hyvinhän se meni. Matkin sitä mitä kampaajakin tekisi ja hyvä tuli. Silloin oli lyhyt tukka, ei yltänyt ihan olkapäillekään. Nyt on jo melkein vyötärölle ja hoidan kaksihaaraisten leikkuun ihan itse. Ei se niin vaikeaa ole, kokeilemaan vaan. :)